رهاورد دانش رهاورد دانش .

رهاورد دانش

نحوه نگهداري كمپرسور يخچال

 


كمپرسور به وسيله اين سطل سفيدي كه نمايندگي تعميرات اسنوا اصفهان روي آن قرار دارد خنك مي شود كه در عكس مشاهده مي كنيد. در اين ويديو توضيح مي دهم كه چگونه از آب باقي مانده از يخ زدايي اواپراتور استفاده مي شود و آن را از طريق يك لوله داخلي به اين مخزن هدايت مي كند تا كمپرسور خنك شود.

نحوه بررسي عملكرد مقاومت يخ زدايي

 


در اينجا مي توان مقاومت يخ زدايي براي يخ زدايي اواپراتور را مشاهده كرد، وظيفه يخ زدايي كويل اواپراتور در هنگام يخ زدن را بر عهده دارد، اين مقاومت را مي توان دقيقاً مانند فن با اتصال آن به پريز 220 ولت بررسي كرد (دفترچه راهنماي دستگاه را بررسي كنيد. دستگاه را ببينيد كه چگونه به چه ولتاژ كار هر دو مقاومت الكتريكي و فن).


نحوه بررسي كاوشگر دما

 

 

ممكن است دو كاوشگر در محفظه فريزر پيدا كنيد، يكي دماي محفظه را به واحد كنترل مي خواند، ديگري كه به عنوان سنسور يخ عمل مي كند، معمولاً بين صفحات اواپراتور تعبيه شده است. هر دو به تابلو وصل هستند. البته براي محفظه يخچال ديگري وجود خواهد داشت، براي بررسي آنها بايد آنها را از ولتاژ جدا كنيد و به وسيله مولتي متر آن را در مقاومت قرار دهيد و با موچين اندازه گيري كنيد، بسته به پروب بايد يك مقدار به ما بدهد. يا ديگري، اما با قرار دادن پروب در فريزر يا حرارت دادن به آن مي توانيم مشاهده كنيم كه مقدار آن متفاوت است، اين بدان معني است كه درست عمل مي كند.


نحوه بررسي ترموستات

 

 

در قسمت يخچال يك ترموستات داريم كه متشكل از يك رولت و يك لامپ است كه دما را مي گيرد و اطمينان مي دهد كه وقتي از دماي تنظيم شده فراتر رفت، دريچه اي را مي بندد تا هوا عبور نكند.براي بررسي عملكرد صحيح آن، آن را در دماي كم يا حداكثر قرار مي دهيم و در فريزر مي گذاريم، بايد دريچه را به طور خودكار ببندد.

 

نحوه بررسي فن داخل يخچال

 


فن داخلي وظيفه پخش هوا را هم در قسمت فريزر و هم در يخچال بر عهده دارد.
وقتي مطمئن شديم كه با ولتاژ 220 ولت كار مي كند، آن را با دوشاخه به يك شلنگ وصل مي كنيم و آن را به پريز برق وصل مي كنيم تا بررسي كنيم كه روشن شود و درست كار كند.


نحوه تعويض لامپ داخل يخچال

 


براي تعويض لامپ داخلي يخچال ابتدا بايد محفظه آن را جدا كنيد و براي اين كار يك ربع دور در خلاف جهت عقربه هاي ساعت بچرخانيد، پس از برداشتن لامپ را با چرخاندن آن دقيقاً مانند هر لامپي كه در خانه داريم شل مي كنيم. .

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۹:۱۸ توسط:مجتبي موضوع: نظرات (0)

اگر گاز از يخچال نشت كند چه اتفاقي مي‌افتد؟

علائم اصلي كمبود گاز در يخچال نمايندگي تعميرات يخچال اصفهان در حالت سرد به شرح زير است:

يخچال خيلي كم خنك مي شود يا سرد نمي شود. در اين حالت، بررسي كنيد كه فن و كمپرسور با نگاه كردن به بيرون شروع به كار كنند.
لوله در يونيت خارجي يخ زده است.
داخل يخچال نشتي دارد.
قسمت داخلي به راحتي يخ مي زند.
در عوض، علائم در پمپ حرارتي يخچال به شرح زير است:

پمپ گرم نمي كند يا نمي تواند گرماي كافي توليد كند.
در خارج، مبدل يخ مي زند.
وقتي گاز از يخچال خارج مي شود، چند اتفاق مي تواند رخ دهد:

در صورت نشت گاز فشار كمتر از حد معمول خواهد بود.
يخچال به درستي كار نخواهد كرد زيرا براي تبادل دما در داخل به اين گاز نياز دارد.
گاز مبرد قابل اشتعال است. معمولاً خطر آتش سوزي وجود ندارد زيرا نشتي هاي كوچك گاز وجود دارد، اما اگر يخچال را دوباره شارژ مي كنيد، اين كار را با احتياط انجام دهيد.
گاز سمي است، بنابراين توصيه مي شود در صورت نشت گاز، آشپزخانه يا اتاقي كه يخچال در آن قرار دارد با باز كردن درها و پنجره ها تهويه شود.


چگونه بفهميم يخچال گاز ندارد - اگر گاز يخچال از بين برود چه اتفاقي مي افتد؟


نحوه شارژ گاز يخچال
پس از اينكه متوجه شديد كه چگونه بنزين يخچال و فريزر كم است و عواقب نشتي آن را بدانيد، لازم است بدانيد كه اگر ترجيح مي دهيد به همان روش ادامه دهيد و يخچال جديد نخريد، چگونه آن را شارژ كنيد. با مراحل زير مي‌دانيد كه چگونه يخچال را با خيال راحت گازگيري كنيد. با اين حال، اگر در انجام آن احساس امنيت نمي كنيد يا شك داريد، پيچيده نشويد و با يك متخصص تماس بگيريد.

سيستم را از گاز باقيمانده تخليه كنيد تا شارژ كامل شود.
شيلنگ سرويس را به بطري گاز يخچال و شيلنگ آبي را به كمپرسور وصل كنيد.
شلنگ سرويس را تخليه مي كند، يعني مقدار كمي مايع خنك كننده را خارج مي كند.
شير آب شلنگ آبي را باز كنيد تا تمام گاز مبرد وارد شود (زماني كه سوزن به انتهاي psi اشاره مي كند، يعني پوند در هر اينچ مربع).
شير آب شلنگ آبي را ببنديد و يخچال را باز كنيد. اين باعث مي شود كه سوزن فشار گاز به psi 0 برگردد.)
شير آب شلنگ آبي را در فواصل تقريبي 20 ثانيه دوباره باز كنيد.
وقتي فشار گاز بين 6 تا 12 psi باشد، يخچال از قبل كاليبره شده و با گاز شارژ شده است.
با سرد شدن يخچال، فشار به تدريج كاهش مي يابد.
شير آب را ببنديد و شلنگ آبي را جدا كنيد.
شلنگ سرويس و آداپتور بطري گاز يخچال را جدا كنيد و يخچال را روشن بگذاريد.
در نهايت با آمپرمتر بررسي كنيد كه فشار گاز در محدوده پارامترهاي مشخص شده توسط سازنده يخچال باشد.
اكنون كه اين سوال را حل كرده ايد كه چگونه بفهميم يخچال گاز ندارد، ممكن است علاقه مند باشيد كه وضعيت آن را بررسي كنيد و در مورد نحوه تشخيص خرابي ترموستات يخچال و نحوه فهميدن اينكه يخچال من مقدار زيادي مصرف مي كند ياد بگيريد. انرژي.

اگر مي‌خواهيد مقاله‌هاي بيشتري را مطالعه كنيد، مانند چگونه بفهميم يخچال گاز ندارد، توصيه مي‌كنيم كه وارد دسته تعمير و نگهداري و ايمني خانه ما شويد.


چگونه بفهمم ترموستات يخچال من خراب است چگونه بفهمم ترموستات يخچال من خراب است
نحوه تنظيم ترموستات يخچال چگونه ترموستات يخچال را تنظيم كنيم
نحوه استفاده از اجاق گاز نحوه استفاده از فر گازي
چگونه بفهميم يخچال من انرژي زيادي مصرف مي كند چگونه بفهميم كه يخچال من انرژي زيادي مصرف مي كند
پربيننده ترين
1. چگونه بفهميم پروانه ها از كجا آمده اند
2. چگونه يك سالن كوچك و مدرن را تزئين كنيم
3. چگونه خانه را از انرژي بد تميز كنيم
4. چگونه ساس را با درمان هاي خانگي از بين ببريم
5. چگونه بفهميم انرژي منفي در خانه وجود دارد يا خير
6. چگونه با نمك دريا خانه را از انرژي بد پاك كنيم
7. چگونه سم كنه درست كنيم
8.برگ هاي زرد روي گياهان: چه

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۱۲:۴۷ توسط:مجتبي موضوع: نظرات (0)

چگونه يخچال خود را به درستي تميز كنيم؟ اين چيزي است كه كارشناسان توصيه مي كنند

 

اگر تا به حال ويديوهاي #fridgegoals را در TikTok ديده‌ايد، تعمير يخچال در اصفهان 1402 ممكن است از شما الهام شود كه يخچال خود را به يكي از اين لوازم براق و كاملاً سازمان‌يافته تبديل كنيد. اما قبل از اينكه به سازماندهي كيسه هاي سيب و آب ميوه در آن ظروف پلاستيكي مقاومت ناپذير فكر كنيد، بايد يخچال خود را عميق تميز كنيد تا به اثر دلخواه برسيد. در اينجا نحوه انجام كار آمده است.

فراموش نكنيد كه به گروه تلگرام ما بپيونديد. براي توصيه‌ها، پيشنهادات و نظرات بيشتر، CNN Underscored را به زبان اسپانيايي بخوانيد.

مرحله 1: همه چيز را از يخچال خارج كنيد
براي تميز كردن عميق يخچال به درستي، بايد كاملا خالي باشد، به اين معني كه همه چيز - بله، همه چيز، از جمله جعبه جوش شيرين - را از دستگاه خارج كنيد. غذاهاي بسيار فاسد شدني مانند شير يا مرغ خام را در يك خنك كننده نگهداري كنيد تا از فاسد شدن آنها جلوگيري كنيد. هنگامي كه غذا را بيرون آورديد، قفسه ها، كشوها و درج هاي درب را برداريد.

كولر عملكردي 48 كوارتي كلمن (??34.99 دلار آمريكا يا 1،137 دلار ??MX)

 

مرحله 2: غذاهاي قديمي و فاسد را دور بريزيد
در حين انتقال غذا از يخچال به كولر، بررسي كنيد كه آيا غذا خراب شده و آن را دور بيندازيد.

اگر يخچال شما محل نگهداري ظروف باقيمانده مواد غذايي است، اكنون زمان خوبي است كه محتويات آن را بررسي كنيد و هر غذايي را كه مي دانيد نمي خوريد دور بريزيد. دور انداختن باقيمانده‌ها مي‌تواند كار سختي باشد، اما پوشيدن يك جفت دستكش خانگي لاستيكي مي‌تواند به بيرون آوردن مواد غذايي قديمي از سطل‌هاي ذخيره‌سازي به يك كار كمتر ناخوشايند كمك كند.

 

 

مرحله 3: قفسه ها و كشوها را بشوييد


با شستن قفسه‌ها، كشوها و/يا دريچه‌هايي كه از يخچال خارج كرده‌ايد، شروع كنيد، اين كار را مي‌توانيد دقيقاً مانند ظرف‌ها با استفاده از اسفنج و صابون انجام دهيد.

با اين حال، ممكن است شستن آن قسمت‌ها در وان، سينك بزرگ يا حتي در فضاي باز با شلنگ آسان‌تر باشد. نسا ميسيودا، كه فرآيند تميز كردن يخچال خود را در اينستاگرام و TikTok مستند مي‌كند، از وان براي شستشوي قفسه‌هاي يخچال استفاده مي‌كند تا از آنچه او مي‌گويد «به هم ريختن سينك آشپزخانه» جلوگيري كند.

اگر قفسه هاي يخچال از شيشه سكوريت ساخته شده اند، هنگام تميز كردن آنها كمي احتياط لازم است. پريانكا راتور، مدير ارتباطات KitchenAid، مي‌گويد: "مهم است كه قفسه‌هاي شيشه‌اي يا روكش‌ها را با آب گرم تميز نكنيد. قفسه‌ها و روكش‌ها در صورت قرار گرفتن در معرض تغييرات ناگهاني دما يا ضربه، مانند ضربه‌ها، مي‌توانند بشكنند."

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۰:۰۰ توسط:مجتبي موضوع: نظرات (0)

اگر مي خواهيد روش هاي هوشمندانه اي را دنبال كنيد، بايد Automatica را ببينيد.

در حالي كه شبكه‌هاي ديجيتال هنوز جهاني نشده‌اند، امروز قيمت اينورتر آيمستر هيچ چيز مانع اجراي راه‌حل‌هاي AI مجزا نمي‌شود. يكي از پيشگامان فرآيندهاي توليد هوشمند، پردازش تصوير صنعتي است.

سفر به فضا نشان مي دهد كه تصويربرداري چقدر پيشرفته است. از سال 2023، ده ماهواره مجهز به سيستم هاي تصويربرداري چندطيفي ABB به دور زمين مي چرخند و اكوسيستم سياره ما را ثبت مي كنند. اين سيستم تصاوير ممتاز را با وضوح حداكثر پنج متر ارائه مي دهد. يك سيستم تجزيه و تحليل مبتني بر هوش مصنوعي كه توسط اپراتور ماهواره اي اجرا مي شود، تغييرات جهان ما را - چه طبيعي و چه ناشي از مداخله انساني - در زمان واقعي ارزيابي مي كند.

بازگشت به دنيا، به طور دقيق تر به سالن هاي نمايشگاه اتوماتيكا. غرفه‌داراني مانند Asentics، Basler، Cognex، MVTec، IDS، IS-RA Vision، Sick يا Stemmer Imaging دوربين‌ها و حسگرها يا نرم‌افزارهايي با هوش مصنوعي يكپارچه را به نمايش خواهند گذاشت. تصويربرداري همچنين براي كاربردهاي روباتيك مبتني بر هوش مصنوعي بسيار مهم است. براي سال‌ها، سيستم‌هاي بينايي پيش‌نياز استقلال و انعطاف‌پذيري روبات‌ها بوده‌اند. اگر قرار است روبات ها هوشمندانه عمل كنند، پردازش تصوير با كارايي بالا يكي از الزامات كليدي خواهد بود.

قدرت محاسباتي به عنوان پايه و اساس هوش مصنوعي

رئيس رباتيك و سيستم هاي كمكي در Fraunhofer IPA، Dr. ورنر كراوس به طور خلاصه توضيح مي دهد: ساير ويژگي هايي كه روبات ها براي ادغام در محيط هاي توليد هوشمند بايد داشته باشند به شرح زير است.

"تصوير يا داده هاي قدرت اساس عملكرد ربات به كمك هوش مصنوعي است. اما امروزه بيشتر ربات ها به صورت پيش فرض كور كار مي كنند. در آينده، ادغام دوربين ها و سنسورهاي قدرت بايد بخشي از محدوده عملكرد يك ربات استاندارد براي كارخانه هوشمند باشد. محيط آموزش مجازي نيز بسيار مهم است تا بتوانيم واقعاً مستقل عمل كنيم. ربات‌هاي صنعتي براي توليد داده‌هاي آموزشي در شبيه‌سازي به يك دوقلو ديجيتال نياز دارند تا ربات واقعي فوراً توليد شود.

در نهايت، رباتيك هميشه در زمان چرخه حياتي است، به اين معني كه به هوش مصنوعي زمان واقعي با تاخير كم نياز دارد. بنابراين، هوش مصنوعي با منابع محاسباتي عظيم از ابري به لبه ديگر حركت مي كند. اين به قدرت محاسباتي در كنترلر ربات براي اجرا و آموزش مدل هاي هوش مصنوعي نياز دارد.

مغزهاي با كارايي بالا براي روبات ها

براي وظيفه واجد شرايط بودن ربات‌هاي استاندارد براي كاربردهاي هوش مصنوعي بدون تلاش زياد، شركت‌هاي جوان و آينده‌دار در حال توسعه راه‌حل‌هايي براي آينده هستند، از جمله Micropsi Industries و Robominds. به نظر مي رسد اين شركت ها مصمم به هوشمندسازي روبات ها هستند. كريستين فنك، CSO Robominds: "ما معتقديم كه هر روباتي لايق يك مغز است. ما به Automaticada نشان خواهيم داد كه چگونه ربات‌ها را مي‌توان با كنترل‌كننده‌هاي با عملكرد بالا و سيستم‌هاي پردازش بينايي براي برنامه‌هاي هوش مصنوعي ارتقا داد و كاركرد آنها را در زمان "برنامه‌نويسي" بسيار آسان مي‌كند. ما به عنوان پيشگام هوش مصنوعي واقعي، عصر جديدي از رباتيك را به نمايش خواهيم گذاشت. ما هدف بلندپروازانه پرتاب را دنبال مي كنيم.

موضوع: هوش يكپارچه

سازندگان سيستم هاي گريپ، از جمله غرفه داراني مانند Festo، IPR، Onrobot، Schunk و Zimmer Group، نشان مي دهند كه چقدر هوش به اجزاي استاندارد مي رسد. با گيره هاي پيشرفته مجهز به حسگرهاي بسياري، از جمله نرم افزارهاي يكپارچه، برنامه هايي مانند جمع آوري زباله را مي توان با تلاش نسبتا كمي به طور قابل اعتماد پياده سازي كرد. بازديدكنندگان تجاري Automatica همچنين مي‌توانند نگاهي دقيق‌تر به تركيب هيجان‌انگيز كوبات‌ها و سيستم‌هاي گريپ هوشمند در برنامه‌هاي آزمايشي مختلف بيندازند.

مفاهيم درون‌شناسي و توليد رويايي

در نتيجه، مگاترندهاي شبكه هاي ديجيتال و هوش مصنوعي عصر جديدي از اتوماسيون را آغاز مي كنند. آنها امكان تحقق مفاهيم داخلي و توليدي بسيار انعطاف پذير را فراهم مي كنند كه تاكنون غيرممكن بود. با پويايي نوآوري فعلي، نمايشگاه تجاري پيشرو امسال بدون شك مهمترين نمايشگاه اتوماتيكا در تمام دوران خواهد بود، با طيف وسيع تري از غرفه داران از شركت هاي نوپا گرفته تا غول هاي صنعتي.

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۱۹:۴۶ توسط:مجتبي موضوع: نظرات (0)

نظافت صنعتي

نظافت صنعتي مهمترين قانون براي عملكرد تاسيسات نمايندگي اينورتر هايتك در اصفهان و قطعات گياهي است و تقريباً به هر شاخه اي مربوط مي شود. نظافت صنعتي فرآيندي است كه بايد به طور منظم انجام شود تا كارخانه، كارگاه و انبار شما كارآمدتر كار كند. شركت نظافتي نت اكتيف با نظافت كارخانه، تاسيسات توليدي، محوطه انبار، كارگاه، خطوط تهويه و تاسيسات مكانيكي، نواحي صنعتي، نظافت عمومي، نگهداري با مواد شيميايي پاك كننده مناسب و سيستم ماشين آلات آماده محيط كار و كار مي باشد. از نظر علمي ثابت شده است كه تميزي محيط كار باعث افزايش راندمان كار و كاهش تلفات نيروي كار مي شود. نظافت صنعتي كه در ابتدا مي تواند به عنوان يك هزينه اضافي در نظر گرفته شود، طبق تحقيقات انجام شده بين 5 تا 20 درصد راندمان مي دهد. خدمات نظافتي منظم به جاي هزينه، سود را براي شما به ارمغان مي آورد.ما با تجهيزات متخصص بهداشت لازم را به خصوص در بخش هايي كه نياز به ضدعفوني مانند مواد غذايي و بهداشتي دارند، ارائه مي دهيم.

ما نه تنها قسمت هاي قابل مشاهده كف ها را تميز مي كنيم، بلكه عميق تر ضد عفوني مي كنيم.

مسيرهاي كابل بدون آسيب رساندن به تجهيزات محل كار شما؛

لوازم فلزي به گونه اي كه به بافت مواد آسيبي وارد نشود.

لكه هاي ناشي از ضايعات صنعتي با مواد مناسب براي ساختار لكه.

ما تجهيزات توليد پلاستيك شما را بدون آسيب رساندن به آن تميز مي كنيم.

مهم ترين نكته اي كه در نظافت صنعتي به آن توجه مي كنيم اين است كه به موادي كه در محل كار، كارخانه، كارگاه خود توليد مي كنيد آسيب نرسانيد. كاركنان متخصص ما مناسب ترين ماده شيميايي را براي سازه انتخاب مي كنند و خدمات نظافتي را ارائه مي دهند.

ما خدمات نظافتي خود را در راحت ترين زمان براي شما انجام مي دهيم، بدون اينكه ريتم كار روزانه شما را مختل كند.

اگر مي خواهيد از خدمات نظافت صنعتي شركت ما بهره مند شويد، مي توانيد با ما تماس بگيريد و درخواست اكتشاف كنيد.

در حين نظافت تاسيسات صنعتي، اقدامات ايمني شغلي لازم در محوطه كاربرد انجام مي شود، پرسنل كار از تجهيزات حفاظت فردي استفاده مي كنند، ماشين آلاتي مانند ليفتراك، كرير، كاميون، جرثقيل كه در محل كار مي كنند متوقف شده يا به صورت كنترل شده استفاده مي شود. وجود نور و تهويه كافي، ايمني كار و از نظر بهره برداري بايد زير نظر سرپرست/رئيس ناظر انجام شود. مهم است كه از استراحت هاي چاي و غذا استفاده كنيد تا پرسنل كار پريشان نشوند و بتوانند كارآمدتر كار كنند.

تصوير نظافت تاسيسات صنعتي 3

تحقيقات انجام شده تضمين مي كند كه افرادي كه در اين تأسيسات فعال هستند، زنده تميز مي شوند و خطر ابتلا به كار و بيماري هاي شغلي كارگران را كاهش مي دهد و بهره وري براي توليد را افزايش مي دهد. اگر چنين نيازي در مركز خود داريد، قبل از تصميم گيري در مورد اينكه چه كاري انجام دهيد، حتما با ما تماس بگيريد. ما با ساختار شركتي و رويكرد حرفه اي خود در بين شركت هاي نظافتي آنكارا، با آسودگي خاطر داشتن مجرب ترين تيم در نظافت تاسيسات صنعتي، شما را به ليست مرجع غني خود اضافه كرده ايم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۴۶:۳۵ توسط:مجتبي موضوع: نظرات (0)

استفاده از آبگرمكن براي يخ زدايي يخچال

برخي از افراد توصيه مي كنند به جاي پد گرم كننده نمايندگي تعميرات امرسان اصفهان از كتري استفاده كنيد. به علاوه - هر دماي آب را مي توان حفظ كرد و منهاي آن توانايي خراب شدن قطعات پلاستيكي است. اين به ويژه در مورد قفسه صدق مي كند. معمولاً يك توري پلاستيكي در فريزر وجود دارد كه هدف دقيق خود را دارد. پيش بيني هاي نادر انساني ظاهراً لازم است تا محصولات مرطوب به ته نچسبند. هنگام استفاده از كتري، احتمال آسيب ديدن توري زير ورقه يخ وجود دارد.

دسته دوم معتقدند بهتر است از قابلمه استفاده شود، بخار از ظرف ها خارج شود. اگرچه ممكن است در ابتدا ضخيم شدن رسوبات يخ رخ دهد، انتقال انرژي در واقع تسريع مي شود. اگر لايه يخ نسبتاً نازك باشد، تابه ها موثرتر هستند. در مورد روش هاي رسمي يخ زدايي يخچال صحبت مي كنيم، آنها با كاسه هاي پر از يخچال كار مي كنند. آب گرم ... يادآوري مي كنيم كه لايه يخ يا يخ بايد نازك باشد. آن را در يخچال هاي مدرن ببينيد.

 

از بين بردن بوي نامطبوع يخچال


بوي نامطبوع به طور دوره اي در يخچال جمع مي شود. براي از بين بردن اين، تمام سطوح داراي باكتري بايد با مواد ضد عفوني كننده شسته شوند. منبع عطر گياه است. انجام روش تميز كردن پس از يخ زدايي راحت تر است. براي از بين بردن آن، استفاده از مواد پاك كننده مجاز است:

صابون مايع.
مواد شوينده ظرف.
انواع ضد عفوني كننده ها.
مثلا شامپوها بوي خوبي به يخچال مي دهند. روش‌هايي براي مقابله موقت با يك پريشاني شناخته شده‌اند. بافل جاذب هاي عطر را نگه مي دارد. جوش شيرين و جوش شيرين براي اين اهداف خوب هستند. او بايد مقداري از ماده موثره را در بشقاب يا ظرفي بريزد و داخل آن بريزد. بو پس از مدتي جذب مي شود. سپس دوباره ظاهر خواهد شد.

آيا AdBlock؟
Реклама на сайте помогает развивать его
لطفاً، به سايت من وارد شويد

 

توصيه مي كنيم يك بررسي جداگانه در مورد نحوه تميز كردن يخچال از بوي نامطبوع مطالعه كنيد. ليست كاملي از وجوه ارائه شده وجود دارد. فكر كردن براي آن اشتباه است، باكتري هاي دماي پايين تكثير نمي شوند. اما زماني كه يخچال ذوب مي شود، اين روند به طور قابل توجهي سرعت مي گيرد. ما بايد به فكر حذف بو باشيم.

تمام روش هاي يخ زدايي سريع يخچال بر اين اساس است: گرمايش سريع ديوارهاي جداكننده فلزي. دستگاه‌هاي مدرن يخ بزرگ ايجاد نمي‌كنند، دستگاه‌هاي قديمي بايد همانطور كه توضيح داده شد رفتار كنند. شما بايد يك ديوار فلزي را گرم كنيد، يخ تقريباً گرما را هدايت نمي كند. وقتي لايه پشت ديوار مي ماند، كندن آن بسيار راحت تر است. استفاده از اجسام نوك تيز توصيه نمي شود.

سرعت مدرن زندگي بيش از چند ساعت در روز براي كارهاي خانه باقي نمي گذارد و مفهوم مديريت زمان براي هر خانم خانه دار از ديرباز آشنا بوده است. موقعيت هاي زيادي وجود دارند كه به تلاش بسيار كمتري از آنچه به نظر مي رسد نياز دارند. به عنوان مثال: يخ زدايي سريع يخچال ديگر مانند گذشته دشوار نيست.

همه ما به ياد داريم كه اين روش چه عذابي براي مادران و مادربزرگ هاي ما به همراه داشت. فن آوري مدرن باعث صرفه جويي در زمان و تلاش براي اجراي برنامه هاي لذت بخش تر مي شود. تنها چيزي كه لازم است توصيه هايي است و روال آزاردهنده تميز كردن فريزر شما حداقل انرژي را مصرف مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۵۶:۱۱ توسط:مجتبي موضوع: نظرات (0)

راه حل فراست براي يخ زدايي يخچال

تميز كردن آيسينگ در قسمت فريزر يخچال شما هميشه نمايندگي تعميرات سامسونگ اصفهان يك مشكل براي خانم ها بوده است. روش هاي نادرست نظافت باعث مشكلات بيشتر و هزينه هاي بيشتر در كمد شما مي شود. كمدهايي كه به درستي تميز نمي شوند هميشه به سرويس يخچال ختم مي شوند. اگر مشكل يخ در يخچال شما مزمن شده است، حتما بايد از يك سرويس يخچال كمك بگيريد.

مي توانيد با قرار دادن سركه در قسمت فريزر يخچال خود شروع كنيد. اندازه اين يك كاسه در قسمت هاي فريزر قديمي خواهد بود يا كافي است يك قاشق سركه را در يك بطري اسپري بريزيد و با آن آب سركه را روي يخ فشار دهيد. مي توانيد 10-15 دقيقه صبر كنيد و فرآيند تميز كردن را شروع كنيد. الكل موجود در سركه باعث آب شدن يخ مي شود. حتي اگر سركه را با درب كابينت بسته بگذاريد موثر خواهد بود. البته براي از بين بردن بوي سركه از داخل بايد تميزكاري خوبي انجام دهيد. در پايان تميز كردن، بايد فرآيند خشك كردن را انجام دهيد.

مي توانيد به استادان خدمات كالاهاي سفيد ما پيام ارسال كنيد و اطلاعات رايگان دريافت كنيد !!!

اين روشي است براي خالي كردن يخچال، كشيدن دوشاخه برق و انتظار براي آب شدن يخ. با اين حال، از آنجايي كه اين روش زمان زيادي مي برد، خطر خراب شدن ميوه ها، سبزيجات، مواد غذايي و نوشيدني هاي بيرون وجود دارد. اگر اين روش را در دماي اتاق انجام دهيد، زمان ذوب يخ بيشتر مي شود، بايد اين كار را در اتاق گرم يا بيرون انجام دهيد. پس از انجام اين كار بايد آن را به خوبي تميز كرده و خشك كنيد. اگر فرآيند خشك كردن را انجام ندهيد، هواي مرطوب در داخل باقي مي ماند و دوباره يخ مي زند. اگر اين كار را در آشپزخانه انجام مي دهيد، قرار دادن ظرف آب در نزديكي نقطه تخليه آب قطعا مفيد است. در غير اين صورت، كل آشپزخانه شما ممكن است غرق شود. هنگامي كه كابينت خود را دوباره به پريز برق وصل مي كنيد، كابينت شما براي مدت طولاني كار مي كند تا به حالت سرد قبلي خود بازگردد.

حتي اگر زياد پيشنهاد نكنيم، راه حلي وجود دارد. يك قابلمه آب داغ را در قسمت فريزر يخچال خود قرار دهيد و درب آن را ببنديد. 10 تا 15 دقيقه صبر كنيد و آن را با يك ابزار كاردك تميز كنيد. موضوعي كه در اينجا بايد به آن توجه كنيد اين است كه ابزار تميز كننده شما تيز يا فلزي نيست. مي توانيد از كفگير چوبي استفاده كنيد.

چگونه فريزر مات را تميز كنيم؟

به اين ترتيب يخ يخچال شما به صورت قالب مي ريزد. اين يك راه آسان است، اما آب گرمي كه در فريزر قرار مي دهيد يخچال شما را براي مدت طولاني كار مي كند. هرگز داخل كابينت خود آب داغ نريزيد. اين كار مشكل را تشديد مي كند و باعث مي شود كابينت شما خراب شود. پس از تميز كردن يخ، حتماً بايد كابينت خود را خشك كنيم. به احتمال بسيار زياد در مورد كابينتي كه نصب نشده نيز همين مشكل را خواهيد داشت.

قبل از اينكه با اين مشكلات مواجه شويد، حتما دستورالعمل استفاده از كابينت خود را مطالعه كنيد. اگر مشكلات شما همچنان ادامه دارد يا كابينه شما به طور مداوم پس از اين مراحل كار مي كند، كمك گرفتن از خدمات كالاي سفيد نيز مفيد است.

 

چگونه فريزر مات را تميز كنيم؟

آيسينگ فريزرهاي عميق همان دلايلي است كه در بالا ذكر كرديم. زماني است كه درب كابينت بيش از حد باز و بسته مي‌شود، فتيله‌هاي درب كابينت شكسته شده و هوا وارد فريزر مي‌شود يا محصولات داغ داخل آن مي‌ريزند. اما راه حل ها يكسان نيستند. لطفا توجه داشته باشيد كه مقاله ما فقط براي اهداف اطلاعاتي است. حتماً دفترچه راهنماي كاربر فريزر عميق خود را بخوانيد يا از يك سرويس كالاهاي سفيد پشتيباني بخواهيد.

 

محلول يخ زدگي عميق
تميز كردن فريزر مات هميشه يك مزاحم است. محصولات را در فريزر خود در كابينت قرار دهيد. فريزر را تميز كنيد، خشك كنيد، سپس محصولات را در جاي خود قرار دهيد. با توجه به روش حل، اين فرآيندي است كه مي تواند بيش از 1 روز باشد. در تمام روش هاي تميز كردن فريزر عميق بايد كابينت خود را خالي كنيد. پس از خالي شدن فريزر شما بايد تمام قطعات قابل جدا شدن را برداريد، آنها را بشوييد و خشك كنيد تا رطوبتي باقي نماند.

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۴۰:۲۸ توسط:مجتبي موضوع: نظرات (0)

محتواي كالري و اثرات مفيد گردو بر سلامتي

01.01.2022 غذاهاي فوق العاده
محتواي كالري گردو بسيار بالا است، آجيل فروشي شاهين شهر زيرا اكثر آنها چربي هاي سالم هستند، اما حاوي مقدار قابل توجهي پروتئين نيز هستند.

اثر حمايتي آن براي سلامتي در بسياري از موارد ثابت شده است، زيرا عمدتا حاوي چربي هاي غيراشباع است. اين نوع چربي در برابر بسياري از بيماري هاي مختلف مانند بيماري هاي قلبي محافظت مي كند.

مصرف منظم آجيل به عنوان بخشي از يك رژيم غذايي سالم منجر به افزايش وزن نمي شود و حتي مي تواند به كاهش وزن كمك كند. با اين حال، مهم است كه دوزها را تحت كنترل نگه داريد. دستورالعمل هاي بهداشت عمومي توصيه مي كند كه حداقل چهار روز در هفته بايد 30 گرم دانه هاي روغني مصرف كنيد. براي سالم ترين راه حل، توصيه مي شود انواع بدون نمك را انتخاب كنيد.

كالري و تركيب غذايي 100 گرم گردو

محتواي كالري گردو نيز نشان مي دهد كه اين ماده غذايي بسيار مقوي است و تركيبات غذايي آن متعادل است. منبع عالي چربي و فيبر است و همچنين حاوي مقدار قابل توجهي پروتئين است.


پروتئين كربوهيدرات كه از آن قند چربي فيبر كالري

15.2 گرم 7 گرم 2.6 گرم 65.2 گرم 6.7 گرم 654
مواد معدني و ويتامين هاي گردو
تعداد زيادي از ويتامين ها و مواد معدني مهم گردو براي فهرست كردن بسيار زياد است. برخي از اجزاي آن يك و نيم برابر ميزان مصرف روزانه تعيين شده براي بدن بزرگسالان است.

ويتامين B1: 0.341 ميلي گرم 31٪
ويتامين B2: 0.15 ميلي گرم 10.7٪
ويتامين B6: 0.537 ميلي گرم 38.4٪
ويتامين B9: 98 ميكروگرم 49٪
روي: 3.09 ميلي گرم 30.9٪
فسفر: 346 ميلي گرم 49.4 درصد
پتاسيم: 441 ميلي گرم 22.1٪
منيزيم: 158 ميلي گرم 42.1٪
منگنز: 3414 ميلي گرم 171 درصد
مس: 1586 ميلي گرم 159%
آهن: 2.91 ميلي گرم 20.8٪
فوايد سلامتي
سرشار از چربي هاي سالم و فيبر، مصرف دانه هاي روغني مانند گردو مي تواند فوايد زيادي از جمله پيشگيري از بيماري ها و بهبود هضم داشته باشد.

آجيل كالري بالايي دارد، اما چاق كننده نيست

چندين مطالعه مشاهده اي نشان داده است كه مصرف منظم گردو با افزايش وزن ارتباطي ندارد و حتي ممكن است از آن جلوگيري كند.


يك مطالعه 28 ماهه روي رژيم غذايي 8865 مرد و زن نشان داد كساني كه دو وعده يا بيشتر آجيل در هفته مي‌خورند نسبت به كساني كه هرگز يا به ندرت آجيل نخورده‌اند، 31 درصد كمتر در معرض افزايش وزن قرار دارند. بنابراين مي توان بيان كرد كه مصرف منظم گردو با افزايش وزن، شاخص توده بدني (BMI) يا دور كمر ارتباطي ندارد.

در مطالعات كنترل شده كه شركت كنندگان مجبور بودند از رژيم غذايي سخت پيروي كنند، افزودن بسياري از انواع آجيل باعث تغيير در وزن بدن نمي شد. مهمتر از آن، در مطالعاتي كه گردو به رژيم غذايي افرادي كه مطابق ميل آنها غذا مي خوردند اضافه شد، مصرف گردو منجر به افزايش وزن نشد.

مي تواند اشتها را كاهش دهد و احساس سيري را افزايش دهد
افزودن آجيل به رژيم غذايي مي تواند گرسنگي را كاهش دهد و براي مدت طولاني تري احساس سيري كند.

در يك مطالعه، به بيش از 200 نفر گفته شد كه يك وعده آجيل را براي ميان وعده بخورند. نتيجه اين بود كه آنها بعداً كالري كمتري خوردند. تصور مي شود كه اثرات سركوب كننده اشتها آنها احتمالاً به دليل افزايش توليد هورمون هاي پپتيد YY (PYY) و/يا كوله سيستوكينين (CCK) باشد كه هر دو به تنظيم اشتها كمك مي كنند. بر اساس اين نظريه، محتواي پروتئين بالا و چربي غيراشباع ممكن است مسئول اين اثر باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۲۸:۰۳ توسط:مجتبي موضوع: نظرات (0)