رهاورد دانش رهاورد دانش .

رهاورد دانش

کدام بهترین هستند (اگر بخواهیم وزن کم کنیم)

در واقع، هر آجیلی در رژیم های کاهش وزن توصیه می شود به شرطی که آن را به صورت طبیعی یا بو داده مصرف کنیم. خرید اینترنتی پسته تازه و ارزان اگر می خواهیم وزن کم کنیم، باید از تمام آجیل های سرخ شده پرهیز کنیم، زیرا میزان چربی و کربوهیدرات ها به میزان قابل توجهی افزایش می یابد (و کمتر سالم است).

پس از روشن شدن این موضوع، درست است که موارد بهتری برای کاهش وزن وجود دارد و آنها این سه هستند:

پسته

یک مشت پسته حدود 160 کالری برای ما تامین می کند که بسیار کمتر از مقدار متوسط ​​است. در این رابطه نشان داده شده است که خوردن این غذاها دو بار یا بیشتر در هفته به کاهش خطر افزایش وزن کمک می کند. این آجیل علاوه بر خوشمزه بودن، به کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 و بهبود سطح کلسترول خون کمک می کند.

گردو
یک وعده آجیل حدود 182 کیلو کالری دارد (هر آجیل حدود 25 کالری دارد). این آجیل علاوه بر سالم بودن و کم کالری بودن، باعث کاهش کلسترول LDL (به عنوان «بد») می شود و به افزایش کلسترول خوب کمک می کند، زیرا منبع عالی اسید چرب امگا 3 است.

بادام ها


بالاخره بادام ها را داریم. یک وعده (مشت دست معمولی) به طور متوسط ​​160 کالری برای ما فراهم می کند. نشان داده شده است که گنجاندن این غذا در رژیم غذایی باعث کاهش وزن می شود. یعنی اگر آنها را به طور منظم بخوریم بیشتر از این که نخوریم وزن کم می کنیم.


بنابراین، اگر به آجیل علاقه دارید، در اواسط بعدازظهر یا اواسط صبح از آن دریغ نکنید. البته همیشه مراقب بخش هاست. علاوه بر این سه مورد که به شما گفته ایم، می توانید بادام هندی را نیز بگنجانید. فعلا پیپ و بادام زمینی را فراموش کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۱۵:۵۴ توسط:مجتبی موضوع: نظرات (0)