رهاورد دانش رهاورد دانش .

رهاورد دانش

بررسی گوشی موبایل

ماه گذشته، دلیل اهمیت واقعی پاسخ‌دهندگان را بررسی کردیم. لوازم جانبی موبایل اصفهان از آنجایی که هیچ روشی برای مقابله با طرح بازبینی «اندازه مناسب» وجود ندارد، تنظیم «چه کسی، چه چیزی، چه زمانی، کجا و چرا» برای به دست آوردن اطلاعاتی که می‌خواهید واقعاً حیاتی است.

با توجه به اینکه حدود 70.0٪ از پاسخ دهندگان عمومی CoreData بررسی های کلی را روی دستگاه های قابل حمل انجام می دهند، بخش "where" اولویت بالاتری نسبت به هر زمان دیگری در حافظه اخیر دارد.

درگیر کردن تلفن ها برای بررسی کلی، مشکلات جدیدی را ایجاد می کند
واقعیتی که در حال حاضر در جهان پیشرفته است، لوازم جانبی موبایل در اصفهان به این دلیل است که تلفن شما محل کار شما نیست. در حالی که شما در حال پاسخگویی به سؤالات مشابه هستید، نمایش مطابق با فاکتور ساختار حرکت می کند و تلفن شما دارای وقفه هایی است که رایانه شخصی شما ندارد.

آن وقفه ها می تواند تأثیر داشته باشد. در واقع، حتی پس از نمایش کیفیت پرسش و پاسخ، یک بررسی مشاهده کرد که زمان واکنش برای مشتریان تلفنی 17.0٪ بیشتر از مشتریان منطقه کار است. سازندگان با حذف اندازه صفحه نمایش و سختی های نوآورانه به عنوان عناصر، این تمایز را به پایان رساندند ک لوازم جانبی گوشی ه عمدتاً به دلیل وجود وقفه های بیشتر در آب و هوای ابزارها و بررسی ها بود (یادداشت 1).

برای تقویت روی نمودار کلیک کنید
نرخ ترک تحصیل کامل برای این شرایط در ادامه با نمودار نشان داده شده است.

اساساً، مطالعاتی که روی تلفن همراه به پایان می‌رسد، نسبت به مطالعاتی که در یک منطقه کاری انجام می‌شوند، احتمالاً متروک هستند و ضعف قابل توجه‌تری نسبت به استعداد ترتیبی دارند. در یک مطالعه خریداران با بیش از 2000 پاسخ‌دهنده، تنها 3.3 درصد از مشتریان محل کار مطالعه را ترک کردند، اما 15.9 درصد از مشتریان قابل حمل زمانی که بررسی برای این ابزارها بهینه نبود، این کار را انجام دادند. علاوه بر این، مشتریان همه کاره موظف بودند بگویند که از این برند «عمیقاً خوشحال» هستند تا مشتریان محل کار. این تمایز واقعاً بزرگ بود، در هر صورت، در حالی که کنترل اجتماعی-اقتصادی مشتری همه کاره و منطقه کاری بود (2).

پرس و جو پنهان وسیله ای است که به وسیله آن می توان مسئله «پاسخگوی همه کاره تصادفی» را حل کرد - یعنی افرادی که از تلفن برای پاسخ دادن به مطالعاتی استفاده می کنند که با توجه به حوزه های کاری برنامه ریزی شده بود (3). حقیقت را بگوییم، با وجود تعداد زیادی از واکنش‌های کلی که از تلفن‌ها می‌آیند، فقط 2.0٪ از بررسی‌ها واقعاً برای این ابزارها ساده شده‌اند (4).

مراحلی وجود دارد که می توانید بردارید
خوشبختانه، رویکردهایی برای کاهش تعداد زیادی از این مسائل وجود دارد. با بازگشت به تمرکز مشتری، سازندگان این گزینه را داشتند که با کاهش تعداد درخواست‌ها، قرار دادن هر یک از آنها در یک صفحه انفرادی و استفاده از نگاه عمودی به جای چارچوب صفحه‌بندی، افراد را کنار بگذارند.

اساساً، یک بررسی متا در مورد نرخ ترک تحصیل همه کاره مشتری، متغیرهای پیکربندی بررسی همراه را به پایان می‌رساند:

کاهش مدت زمان مرور شما


با حذف مواردی مانند ماتریس ها، لغزنده ها، کشویی ها و نشانگرهای پیشرفت، پیچیدگی طرح بررسی خود را کاهش دهید.
استفاده از درخواست های ایمیلی به جای اعلامیه های پیامکی
استفاده از به روز رسانی های بی شماری (5)
درست کردن برنامه
بدیهی است که به این دلیل که ترتیبات وجود دارد، به این معنی نیست که شما باید هر یک از آنها را بدون تبعیض اجرا کنید. به عنوان مثال، در حالی که کاهش طول نمای کلی شما ممکن است مشتریان همه کاره را از خروج باز دارد، همچنین می تواند عمق درک مورد نیاز شما را از بین ببرد. با توجه به آن، سه سؤال زیر در هنگام برنامه ریزی برای بررسی کلی شما مطرح می شود:

جمعیت من کیست؟ همانطور که قبلاً توضیح دادیم، شرکای مختلف معمولاً به روش‌های مختلف به نظرات پاسخ می‌دهند و این نیز برای مراحلی که افراد استفاده می‌کنند معتبر است. همانطور که یک شرکت مشاوره دریافته است، بسته به مطالعه و جمعیت، میزان واکنش تلفن همراه ممکن است تقریباً به اندازه 3٪ و تا 57٪ باشد (6). هیچ دلیلی برای حذف یک بررسی همه کاره وجود ندارد، زیرا احتمالاً بخش بزرگی از جمعیت شما از رایانه های شخصی استفاده می کنند.
چقدر پیچیدگی می خواهم؟ انواع پیچیده پرس و جو، به عنوان مثال، ماتریس ها و جعبه های کشویی اغلب پاسخ دهندگان قابل حمل را شماره گیری می کنند، با این حال آنها نیز ممکن است لایه ای از جزئیات را که وظیفه شما به آن نیاز دارد ارائه دهند. سازش ها را درک کنید تا بتوانید به انتخابی آگاهانه بسنده کنید.
چه امکاناتی در حال حاضر در بنیاد من گنجانده شده است؟ چند مرحله بررسی می تواند ابزارهای مختلف را به عنوان جزئی از محصول الزامی کند. به عنوان مثال، مرحله محدود کننده CoreData می تواند به تدریج سؤالات را با تکیه بر اینکه آیا پاسخ دهنده در محل کار قابل حمل است یا کار تغییر دهد.
در حالی که کاملاً غیرممکن است بدانید که بدون شک تعداد افراد بررسی مبتنی بر وب شما را بر روی یک منطقه کاری در مقابل قابل حمل انجام می دهند، با اینکه از هر 10 استرالیایی 9 نفر تلفن همراه دارند (7) و بسیاری از افراد در حال انجام بررسی های کلی در «مرده» خود هستند. زمان - مانند گرفتن وسیله نقلیه عمومی یا در تعطیلات نیمه روز - تقریباً مطمئناً درست است که استفاده همه کاره زیاد باشد. دانستن تله های بی توجهی به ارتقا برای دستگاه های قابل حمل می تواند تمایز بین hitti باشد مثال پایه ای را که واقعاً می خواهید برای بررسی خود بنویسید و علامت را از دست داده اید.

https://esfahantel.com/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۳:۳۲ توسط:مجتبی موضوع: نظرات (0)