رهاورد دانش رهاورد دانش .

رهاورد دانش

شارژ کردن گوشی در ماشین: آنچه باید بدانید

هیچ چیز ناراحت کننده تر از این نیست که در حین حرکت به تلفن خود نگاه کنید  و ببینید که عمر تلفن شما یک ثانیه معلق است یا به صراحت، با باتری 1% کار می کند. هر زمان که این اتفاق بیفتد، به احتمال زیاد به دنبال شارژر تلفن خود می روید و آن را در وسیله نقلیه خود شارژ می کنید.

خوشبختانه، شما بدون شک می توانید این کار را انجام دهید، زیرا شارژرهای خودرو برای تلفن ها وجود دارد و عملکرد آنها قابل تحسین است. با این وجود، تعداد نسبتا کمی در مورد بایدها و نبایدهای شارژ وسیله نقلیه و نحوه شارژ مناسب تلفن خود در وسیله نقلیه می دانند.

بنابراین، گروه ما یک دستیار سریع در مورد شارژ وسیله نقلیه ساخته است - چگونه می توانید تلفن خود را به طور دقیق شارژ کنید و بایدها و نبایدها را برای مراقبت از خود نگه دارید. چه برسد به اینکه به آن برسیم!

چگونه یک گوشی را در ماشین خود شارژ می کنید؟

استفاده از فندک سیگار: یکی از شناخته شده ترین روش های شارژ تلفن در وسیله نقلیه خود، خرید شارژر خودرو برای تلفن های دارای پورت USB است که مستقیماً آن را به فندک وصل می کنید. در حالی که متهم کردن تلفن خود به این انتخاب تا حدودی ساده است، اما می خواهید تضمین کنید که جریان دو آمپر دارید تا بتوانید تلفن خود را بدون هیچ مشکلی شارژ کنید.
استفاده از پورت USB: خوشبختانه، بسیاری از وسایل نقلیه دارای پورت های USB در برنامه خود هستند. با فرض اینکه شما شخصی هستید که چنین وسیله نقلیه ای دارید، می توانید تلفن خود را مستقیماً به پورت USB وصل کنید و آن را در آنجا شارژ کنید.
استفاده از شارژ بی‌سیم: اگر فکر می‌کنید داشتن یک درگاه USB یک پیشرفت بزرگ است، خوشحال خواهید شد که متوجه شوید که تعداد کمی از خودروها نوآوری‌های کنونی بیشتری دارند، به عنوان مثال، شارژ از راه دور. با این وجود، شما باید تضمین کنید که تلفن شما با شارژ از راه دور قابل استفاده است.


نکات مهم در مورد شارژ خودرو چگونه است؟


به یاد داشته باشید که شارژر خود را از برق بکشید: هنگامی که در مشکل گرفتار شده اید یا موتور خود را خاموش کرده اید، به خاموش کردن شارژها توجه کنید. این به این دلیل است که باتری‌های شما همچنان از انرژی برای وارد کردن شارژر شما استفاده می‌کنند، که می‌تواند مشکلاتی را در روشن کردن وسیله نقلیه شما ایجاد کند.
از شارژرهای باکیفیت استفاده کنید: برای اینکه از آسیب وسایل نقلیه و تلفن همراه دوری کنید، باید از شارژرهای خودروی عالی برای تلفن استفاده کنید. ابزارهای عالی باید حداکثر 2.4 آمپر را تضمین کنند. آنها باید با تلفن شما قابل اجرا باشند و ابزارهایی را جستجو کنند که اتصال کوتاه و امنیت بیش از حد را افزایش می دهند.
کتابچه راهنمای شارژر را بخوانید: به یاد داشته باشید که همه شارژرها چیزی شبیه به هم نیستند، بنابراین باید انرژی صرف کرد تا دفترچه راهنمای شارژر را بررسی کنید و بررسی کنید که آیا با وسیله نقلیه و تلفن شما قابل استفاده است یا خیر و از روش های پذیرفته شده برای تضمین استفاده مشروع مطلع شوید.

تا پایان روز، نمی‌توانیم فشار کافی را اعمال کنیم که استفاده از شارژرهای عالی خودرو برای تلفن‌ها بسیار ضروری است. بنابراین، جستجو برای شارژرهای وسیله نقلیه برای تلفن‌هایی که بهترین ارائه را با هزینه نسبتاً مناسب ارائه می‌دهند، شایسته است. علاوه بر این، نکات بالا را به خاطر بسپارید تا بتوانید از هر گونه آسیبی که به وسیله نقلیه و مدت زمان باتری تلفن خود وارد می کند دوری کنید.

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۴:۰۰ توسط:مجتبی موضوع: نظرات (0)