رهاورد دانش رهاورد دانش .

رهاورد دانش

نظافت صنعتی

نظافت صنعتی مهمترین قانون برای عملکرد تاسیسات نمایندگی اینورتر هایتک در اصفهان و قطعات گیاهی است و تقریباً به هر شاخه ای مربوط می شود. نظافت صنعتی فرآیندی است که باید به طور منظم انجام شود تا کارخانه، کارگاه و انبار شما کارآمدتر کار کند. شرکت نظافتی نت اکتیف با نظافت کارخانه، تاسیسات تولیدی، محوطه انبار، کارگاه، خطوط تهویه و تاسیسات مکانیکی، نواحی صنعتی، نظافت عمومی، نگهداری با مواد شیمیایی پاک کننده مناسب و سیستم ماشین آلات آماده محیط کار و کار می باشد. از نظر علمی ثابت شده است که تمیزی محیط کار باعث افزایش راندمان کار و کاهش تلفات نیروی کار می شود. نظافت صنعتی که در ابتدا می تواند به عنوان یک هزینه اضافی در نظر گرفته شود، طبق تحقیقات انجام شده بین 5 تا 20 درصد راندمان می دهد. خدمات نظافتی منظم به جای هزینه، سود را برای شما به ارمغان می آورد.ما با تجهیزات متخصص بهداشت لازم را به خصوص در بخش هایی که نیاز به ضدعفونی مانند مواد غذایی و بهداشتی دارند، ارائه می دهیم.

ما نه تنها قسمت های قابل مشاهده کف ها را تمیز می کنیم، بلکه عمیق تر ضد عفونی می کنیم.

مسیرهای کابل بدون آسیب رساندن به تجهیزات محل کار شما؛

لوازم فلزی به گونه ای که به بافت مواد آسیبی وارد نشود.

لکه های ناشی از ضایعات صنعتی با مواد مناسب برای ساختار لکه.

ما تجهیزات تولید پلاستیک شما را بدون آسیب رساندن به آن تمیز می کنیم.

مهم ترین نکته ای که در نظافت صنعتی به آن توجه می کنیم این است که به موادی که در محل کار، کارخانه، کارگاه خود تولید می کنید آسیب نرسانید. کارکنان متخصص ما مناسب ترین ماده شیمیایی را برای سازه انتخاب می کنند و خدمات نظافتی را ارائه می دهند.

ما خدمات نظافتی خود را در راحت ترین زمان برای شما انجام می دهیم، بدون اینکه ریتم کار روزانه شما را مختل کند.

اگر می خواهید از خدمات نظافت صنعتی شرکت ما بهره مند شوید، می توانید با ما تماس بگیرید و درخواست اکتشاف کنید.

در حین نظافت تاسیسات صنعتی، اقدامات ایمنی شغلی لازم در محوطه کاربرد انجام می شود، پرسنل کار از تجهیزات حفاظت فردی استفاده می کنند، ماشین آلاتی مانند لیفتراک، کریر، کامیون، جرثقیل که در محل کار می کنند متوقف شده یا به صورت کنترل شده استفاده می شود. وجود نور و تهویه کافی، ایمنی کار و از نظر بهره برداری باید زیر نظر سرپرست/رئیس ناظر انجام شود. مهم است که از استراحت های چای و غذا استفاده کنید تا پرسنل کار پریشان نشوند و بتوانند کارآمدتر کار کنند.

تصویر نظافت تاسیسات صنعتی 3

تحقیقات انجام شده تضمین می کند که افرادی که در این تأسیسات فعال هستند، زنده تمیز می شوند و خطر ابتلا به کار و بیماری های شغلی کارگران را کاهش می دهد و بهره وری برای تولید را افزایش می دهد. اگر چنین نیازی در مرکز خود دارید، قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه چه کاری انجام دهید، حتما با ما تماس بگیرید. ما با ساختار شرکتی و رویکرد حرفه ای خود در بین شرکت های نظافتی آنکارا، با آسودگی خاطر داشتن مجرب ترین تیم در نظافت تاسیسات صنعتی، شما را به لیست مرجع غنی خود اضافه کرده ایم.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۴۶:۳۵ توسط:مجتبی موضوع: نظرات (0)