رهاورد دانش رهاورد دانش .

رهاورد دانش

مزایای اینورترهای صنعتی


در ادامه به مزایای اینورترهای صنعتی در صنعت اینورتر ال اس تولید می پردازیم.

افزایش بهره وری: اینورترهای صنعتی نه تنها منبع تغذیه بدون وقفه را به صنایع ارائه می دهند، بلکه ظرفیت بار منبع تغذیه را نیز افزایش می دهند. بنابراین افزایش ظرفیت بار می تواند به افزایش بهره وری صنعت تولید کمک کند. بنابراین صنایع باید اینورترهای برق صنعتی را بر اساس ظرفیت بار مورد نیاز نصب کنند. افزایش بهره وری باعث افزایش درآمد صنعت تولید می شود.

از زمان توقف جلوگیری می کند: احتمال قطع برق یا قطع برق در یک صنعت وجود دارد که می تواند عملیات صنعت را متوقف کند. زیرا قدرت یک نیاز ضروری برای فرآیندهای صنعتی مستمر است. این امر به میزان بیشتری بر بهره وری صنعت تولید تأثیر می گذارد. بنابراین برای جلوگیری از خرابی ناشی از قطع برق و نوسانات منبع تغذیه، باید یک اینورتر صنعتی نصب شود.

Hot-Swapping ایمن است: نیاز به به روز رسانی سیستم صنعت تولید شما وجود دارد. با استفاده از اینورترهای صنعتی می توان قطعات صنعت را بدون خاموش شدن کل سیستم تعویض کرد. تعویض اینورترهای برق صنعتی زمانی که سیستم در حال استفاده است امکان پذیر است. این ویژگی باعث افزایش بهره وری و جلوگیری از خرابی صنعت می شود.

نمایش نموداری فرآیند کار اینورتر

حفاظت از تجهیزات: صنایع تولیدی و تولیدی از جدیدترین نوع تجهیزات و ماشین آلات استفاده می کنند که ممکن است در اثر قطع برق آسیب ببینند. اینورترهای صنعتی می توانند از آسیب های ناشی از منبع تغذیه ناسازگار جلوگیری کنند.

در اینجا مزایای استفاده از اینورترها در بخش های تجاری را بررسی کنید.

کار اینورتر صنعتی

اصل اساسی در پشت کار یک اینورتر شبیه عملکرد یک نوسانگر است. عنصر اساسی اینورتر ترانسفورماتور است. این یک دستگاه الکترونیکی است که می تواند DC را در یک ولتاژ و فرکانس معین به AC تبدیل کند.

موارد فوق از اهمیت و مزایای قابل توجه اینورترهای صنعتی می باشد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۴۹:۱۴ توسط:مجتبی موضوع: نظرات (0)