رهاورد دانش رهاورد دانش .

رهاورد دانش

بازار اینورتر و شرکت های برتر

بازار اینورتر بر حسب نوع (اینورترهای خورشیدی،  اینورترهای غیر مبتنی بر خورشید)، رتبه‌بندی توان خروجی، ولتاژ خروجی، کانال فروش (مستقیم، غیر مستقیم)، کاربر نهایی (کارخانه‌های PV، مسکونی، تجاری، خودرو) و

بازار اینورتر و شرکت های برتر

Huawei Technologies (چین) - این سازمان یکی از سازمان های مهم نوآوری داده ها و مکاتبات (ICT) مستقر در چین است. اینورترهای فتوولتائیک (PV) و پاسخ های تخیلی را برای چارچوب های PV می سازد و مناسب می سازد. هوآوی ساخت نیروگاه های درخشان خورشید گرا را هدف قرار داده است که از بازدهی انرژی بالا و وظایف هوشمندانه و نگهداری (O&M،) محافظت شده و قابل اعتماد پشتیبانی می کنند تا به مشتریان خود قدرت دهد تا سود خود را از حدس و گمان (ROI) در طول چرخه عمر نیروگاه های نیرو تقویت کنند. ترتیبات PV هوشمند هواوی FusionSolar ارائه شده توسط این سازمان، نوآوری PV را با داده های رایانه ای و اینترنت ادغام می کند. چیدمان PV هوشمند Huawei FusionSolar از طریق مجموعه اطلاعات زیرکانه، مکاتبات با سرعت بالا و محاسبات توزیع‌شده، وظایف و پشتیبانی از چارچوب‌های PV فوق‌العاده مکانیزه را تقویت می‌کند.
منبع تغذیه Sungrow (چین) - این سازمان ابزارهای جدید منبع تغذیه انرژی را تولید و به فروش می رساند. علاوه بر این، مدیریت های مرتبط با این ابزارها را ارائه می دهد. این سازمان تمرینات تحقیق و توسعه را برای بهبود ابزارهای جدید و پیشرفته تامین انرژی انجام می دهد. این گجت ها به ویژه در مناطق انرژی خورشیدی و انرژی باد مورد استفاده قرار می گیرند. آنها علاوه بر این در چارچوب‌های جدید درایو خودروهای انرژی‌زا، و همچنین در نیروگاه‌های PV رانشگر و زمینی مورد استفاده قرار می‌گیرند. Sungrow به صراحت اینورترهای رشته، اینورترهای خصوصی، اینورترهای کانونی و تزئینات مرتبط مانند بررسی ابزارها و جعبه های ترکیبی را ارائه می دهد. اقلام ارائه شده توسط این سازمان برای زمین شناسی های صریح مانند اروپا، آمریکا، برزیل و APAC قابل دسترسی هستند زیرا با استانداردهای رتبه بندی قدرت، ولتاژ و عود صریح در این توپوگرافی ها مطابقت دارند.
SMA Solar Technology (آلمان) - این سازمان یک تامین کننده تجهیزات انرژی خورشیدی مستقر در آلمان است. در نوآوری چارچوب PV استعداد دارد. این سازمان اینورترهای مبتنی بر نور رشته ای و کانونی را که در چارچوب های PV استفاده می شود، تولید و عرضه می کند. این اینورترها به طور قابل توجهی در ارتباط ماتریسی و کاربردهای تجاری مورد استفاده قرار می گیرند. آنها را می توان با طیف گسترده ای از ماژول های خورشید گرا و همچنین در چارچوب های مستقل و چارچوب های خانه کوچک استفاده کرد. این سازمان انواع مختلفی از اینورترهای رشته ای مانند سری SUNNY HIGHPOWER، SUNNY TRIPOWER و SUNNY BOY را ارائه می دهد. علاوه بر این، اینورترهای کانونی سری SUNNY CENTRAL را ارائه می دهد.
Power Electronics (اسپانیا) - این سازمان ابزارهای الکترونیکی را تولید می کند. اینورترهای خورشیدی، استارت‌های الکترونیکی، درایوهای سرعت متغیر و مبدل‌هایی را ارائه می‌کند که برای ارتباط ماتریسی چارچوب‌های ذخیره انرژی مبتنی بر باتری در نظر گرفته شده‌اند. این سازمان در هر یک از خشکی ها حضور دارد و از آنها برای داشتن چارچوب انرژی سالم و کمک های تخصصی فوری مرتبط برای تجهیزات و کارهای بزرگ حمایت می کند.
ABB (سوئیس) - این سازمان یک پیشرو در سراسر جهان در نوآوری های قدرت و مکانیزاسیون است. این سازمان از طریق ادغام ASEA (سوئد) و Brown، Boveri و Cie AG (سوئیس) در سال 1988 شکل گرفت. این سازمان در اروپا، آمریکا، APAC، آفریقا و خاورمیانه حضور دارد. اینورترهای مبتنی بر نور خورشید را از طریق تقسیم اقلام تکان دهنده خود ارائه می دهد. ABB انواع مختلفی از اینورترهای مبتنی بر خورشید مانند اینورترهای رشته ای و اینورترهای کانونی را ارائه می دهد. همچنین ابزارهای برنامه نویسی و مدیریت های مرتبط با اینورترهای مبتنی بر خورشید را از طریق واحد خود Power-One ارائه می دهد. اینورترهای رشته ای ارائه شده توسط سازمان هم تک مرحله ای و هم سه مرحله ای هستند.

بازار اینورتر و کاربران نهایی برتر

خصوصی - اینورترهای خصوصی غیر مبتنی بر خورشید، که معمولاً به عنوان UPS خصوصی شناخته می‌شوند، عمدتاً در خانه‌ها و محل‌های کار برای کنترل رایانه‌های شخصی، مودم‌ها و غیره استفاده می‌شوند.
اینورترهای خودرو هم در خودروهای الکتریکی و هم در خودروهای موتور گازسوز (ICE) مورد استفاده قرار می گیرند. طیف گسترده ای از وسایل نقلیه الکتریکی، مانند وسایل نقلیه الکتریکی نیمه نژاد (HEV)، وسایل نقلیه الکتریکی با باتری (BEV) و خودروهای برقی متقاطع (PHEVs)، به اینورترها برای نیرو دادن به مدیران اجرایی به/از بسته باتری به موتورها و برای داخل هواپیما نیاز دارند. چارچوب ها این اینورترها علاوه بر این برای راه اندازی دستگاه های مختلف مانند ایستگاه های کاری، شارژرهای همه کاره، ماشین های الکتریکی پیشرفته، خنک کننده ها و مایکروویوها در وسایل نقلیه استفاده می شوند.
گیاهان PV - گیاهان PV کاربردهای نسبتاً جدیدی از اینورترهای مبتنی بر نور خورشید هستند. بخش نیروگاه های PV نسبت به بخش خصوصی و تجاری بخش متوسط ​​​​تری از بازار اینورتر را نشان می دهد. تعداد شارژرهای مبتنی بر نور خورشید که در نیروگاه های PV معرفی شده اند بسیار زیاد است و ممکن است هماهنگ کردن فوق العاده اینورترهای خورشید گرا با eac مفید و مقرون به صرفه نباشد.

https://arkainverter.ir/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%d8%af%d8%b1%d8%a7%db%8c%d9%88-%d9%87%d8%a7%db%8c%d8%aa%da%a9-hitek/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۳:۴۰ توسط:مجتبی موضوع: نظرات (0)