رهاورد دانش رهاورد دانش .

رهاورد دانش

چگونه یخچال خود را به درستی تمیز کنیم؟ این چیزی است که کارشناسان توصیه می کنند

 

اگر تا به حال ویدیوهای #fridgegoals را در TikTok دیده‌اید، تعمیر یخچال در اصفهان 1402 ممکن است از شما الهام شود که یخچال خود را به یکی از این لوازم براق و کاملاً سازمان‌یافته تبدیل کنید. اما قبل از اینکه به سازماندهی کیسه های سیب و آب میوه در آن ظروف پلاستیکی مقاومت ناپذیر فکر کنید، باید یخچال خود را عمیق تمیز کنید تا به اثر دلخواه برسید. در اینجا نحوه انجام کار آمده است.

فراموش نکنید که به گروه تلگرام ما بپیوندید. برای توصیه‌ها، پیشنهادات و نظرات بیشتر، CNN Underscored را به زبان اسپانیایی بخوانید.

مرحله 1: همه چیز را از یخچال خارج کنید
برای تمیز کردن عمیق یخچال به درستی، باید کاملا خالی باشد، به این معنی که همه چیز - بله، همه چیز، از جمله جعبه جوش شیرین - را از دستگاه خارج کنید. غذاهای بسیار فاسد شدنی مانند شیر یا مرغ خام را در یک خنک کننده نگهداری کنید تا از فاسد شدن آنها جلوگیری کنید. هنگامی که غذا را بیرون آوردید، قفسه ها، کشوها و درج های درب را بردارید.

کولر عملکردی 48 کوارتی کلمن (??34.99 دلار آمریکا یا 1،137 دلار ??MX)

 

مرحله 2: غذاهای قدیمی و فاسد را دور بریزید
در حین انتقال غذا از یخچال به کولر، بررسی کنید که آیا غذا خراب شده و آن را دور بیندازید.

اگر یخچال شما محل نگهداری ظروف باقیمانده مواد غذایی است، اکنون زمان خوبی است که محتویات آن را بررسی کنید و هر غذایی را که می دانید نمی خورید دور بریزید. دور انداختن باقیمانده‌ها می‌تواند کار سختی باشد، اما پوشیدن یک جفت دستکش خانگی لاستیکی می‌تواند به بیرون آوردن مواد غذایی قدیمی از سطل‌های ذخیره‌سازی به یک کار کمتر ناخوشایند کمک کند.

 

 

مرحله 3: قفسه ها و کشوها را بشویید


با شستن قفسه‌ها، کشوها و/یا دریچه‌هایی که از یخچال خارج کرده‌اید، شروع کنید، این کار را می‌توانید دقیقاً مانند ظرف‌ها با استفاده از اسفنج و صابون انجام دهید.

با این حال، ممکن است شستن آن قسمت‌ها در وان، سینک بزرگ یا حتی در فضای باز با شلنگ آسان‌تر باشد. نسا میسیودا، که فرآیند تمیز کردن یخچال خود را در اینستاگرام و TikTok مستند می‌کند، از وان برای شستشوی قفسه‌های یخچال استفاده می‌کند تا از آنچه او می‌گوید «به هم ریختن سینک آشپزخانه» جلوگیری کند.

اگر قفسه های یخچال از شیشه سکوریت ساخته شده اند، هنگام تمیز کردن آنها کمی احتیاط لازم است. پریانکا راتور، مدیر ارتباطات KitchenAid، می‌گوید: "مهم است که قفسه‌های شیشه‌ای یا روکش‌ها را با آب گرم تمیز نکنید. قفسه‌ها و روکش‌ها در صورت قرار گرفتن در معرض تغییرات ناگهانی دما یا ضربه، مانند ضربه‌ها، می‌توانند بشکنند."

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۰:۰۰ توسط:مجتبی موضوع: نظرات (0)