رهاورد دانش رهاورد دانش .

رهاورد دانش

موثرترین روش برای بررسی لودسل با مولتی متر

موثرترین روش برای بررسی لودسل با مولتی متر

مولتی متر را بر حسب میلی ولت DC تنظیم کنید و سیم های نتیجه سلول لودسل سوها هیپ را به مولتی متر متصل کنید. ولتاژ 5 ولت یا 9 ولت DC را در سیم های تحریک تامین کنید و وزن آزمایشی را روی سلول هیپ قرار دهید. مولتی متر تنظیم ولتاژ تخمین زده شده در نتیجه سلول پشته را به کار می گیرد.

موثرترین روش برای تست لودسل
برای آزمایش یک سلول پشته قبل از استفاده از آن، به لودسل سوها یک مولتی متر و یک منبع ولتاژ نیاز دارید. با تنظیم مولتی متر بر حسب اهم، انسداد اطلاعات و خروجی های نتیجه سلول پشته را اندازه گیری کنید. مقادیر تخمینی و احراز هویت تراز را از سازنده متضاد کنید تا بررسی کنید که آیا به طور عمدی با یکدیگر مطابقت دارند یا خیر. اساساً، با تخمین سیگنال میلی ولت از لیدهای اطلاعات، سلول پشته را برای دقت بررسی کنید. بدون اعمال قدرت به سلول پشته، ارزش باید صفر باشد. یک وزن اضافی تراز شده را همانطور که در تأیید تنظیم تعیین شده اعمال کنید و یک بار دیگر به کیفیت ها نگاه کنید.

موثرترین روش برای اندازه گیری خروجی سلول بار
بازده سلول بار با استفاده از یک متر پیشرفته تخمین زده می شود. لودسل سوها متر پیشرفته با نتیجه سلول پشته مرتبط است. این نسبت به علائم پیشرفته ارائه شده توسط سلول پشته به مقادیر کامپیوتری قابل درک تغییر می کند. شما همچنین می توانید نتیجه سلول پشته ای را با استفاده از مولتی متر اندازه گیری کنید. در هر صورت، یک مولتی متر ولتاژ حاصل را بر حسب میلی ولت پاک می کند و از روی آن به توان یا وزن تبدیل نمی شود.

دستورالعمل های گام به گام برای بررسی مقاومت سلول بار
آزمایش سلول هیپ با استفاده از یک مولتی متر کامپیوتری انجام می شود. لودسل سوها مولتی متر کامپیوتری بین سیم انتقال مثبت و سیم انتقال منفی سلول هیپ مرتبط است. نتیجه بین آنها باید معادل یا به ارزشی باشد که در دیتاشیت مشخص شده است. این آزمایش برای انسداد عملکرد سلول لود است. در حال حاضر انتقال بین سیم تحریک مثبت و سیم تحریک منفی را بررسی کنید. آنها باید معادل باشند. این آزمون مخالف ورودی است.

نوسان ارزش سلول بار
مقادیر لودسل به دلایلی ممکن است تغییر کند. از آسیب واقعی، برای مثال، انباشته شدن شوک و بارگذاری بیش از حد برای یک بازه طولانی‌تر گرفته تا شرایط طبیعی مانند دما، رطوبت، ورودی آب یا مصرف، سلول پشته احتمالاً نتیجه اشتباهی ایجاد می‌کند. مقادیر تخمینی نیز با فرض شکسته شدن پیوندها یا در صورت قطع کوتاهی مجدد، تغییر خواهند کرد. برای اینکه در واقع نگاهی به آنچه که باعث ایجاد واریانس در احترام سلول های پشته ای می شود، بیندازید، یک بررسی بصری انجام دهید تا ناحیه مشکل را تشخیص دهید. بررسی تعادل صفر را انجام دهید تا با فرض اینکه اندازه گیری کرنش دچار تغییر شکل طولانی مدت شده است، تشخیص دهید. بررسی مخالفت حفاظتی علاوه بر این می‌تواند به شما در تشخیص این فرض کمک کند که رطوبت به داخل سلول پشته وارد شده است. علاوه بر این، بررسی انسداد داربست تصمیم می‌گیرد که آیا در داخل سلول پشته‌ای کوتاه است یا خیر.

Load Cell Zero Drift
شناور صفر شرایطی است که در آن هیچ تخمینی از سلول پشته به طور تصادفی در شرایط بدون هیپ تغییر نمی کند. به همین ترتیب می‌تواند زمانی اتفاق بیفتد که ابزار انباشته شده باشد، و این ویژگی دریفت نامیده می‌شود. چند دلیل مانند اشتباهات مکانیکی، نوسان در ولتاژ تحریک و انواع دما می تواند باعث شناور شود. برای بررسی سلول پشته برای شناور صفر، ارزیابی کل چارچوب بسیار مهم است.

خواندن منفی سلول بار


بررسی منفی سلول بار زمانی اتفاق می‌افتد که سلول پشته در جهتی اشتباه باشد. با فرض اینکه سلول پشته‌ای کاملاً چروکیده است، خوانش‌های منفی را در زیر انباشتگی ارائه می‌کند. معمولاً یک پیچ روی سلول پشته وجود دارد که روند انباشته شدن را نشان می دهد. یک لودسل که برای تعیین کمیت فشار استفاده می‌شود، با فرض ایجاد پیچ ​​و خم بالا، بررسی منفی را منعکس نمی‌کند و باعث بررسی نادرست می‌شود. با وجود این، با فرض اینکه سلول هیپ به طور دقیق معرفی شده است و خوانش ها هنوز منفی هستند، ارتباط سیم را مطابق کد سایه تعیین شده توسط سازنده بررسی کنید.

بار اضافه بار سلولی
هر سلول پشته با حد ارزیابی شده همراه است. انباشتن سلول‌های پشته از کنار ارزش ارزیابی‌شده، سلول پشته را بیش از حد سنگین می‌کند. نشانه های بار بیش از حد سلول بار عبارتند از بررسی متناقض ویترینی، عدم بازگشت به صفر حتی پس از حذف پشته، تفاوت احساسی در تعادل صفر، و غیره بار بیش از حد شوک یکی از مضرترین موارد در میان بارهای بیش از حد است. در اینجا بار روی پشته در یک دوره بسیار کوتاه به میزان زیادی تغییر می کند. بیشتر سلول‌های باری، چند بار بیش از حد را تحمل می‌کنند و به این ارزش بیش از حد ایمن می‌گویند. هر چیزی که در گذشته می تواند باعث آسیب فوق العاده پایدار شود.

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۵۱:۴۹ توسط:مجتبی موضوع: نظرات (0)