رهاورد دانش رهاورد دانش .

رهاورد دانش

اتوماسیون صنعتی

چگونه شکاف را پر کنیم
نوآوران امروز سخت در حال کار هستند و بارقه‌ای از امید را برای حل معمایی اینورتر iMaster A1 که صنعت هوافضا امروز در آن قرار دارد، یافته‌اند:

کنترل تطبیقی ​​یکی از راه‌های رسیدگی به انحراف موقعیت استاتیک از حفاری مداری است. پارامترهای مدل کنترلی به طور مداوم در طول عملیات به روز می شوند و پارامترهای ثابت را با پارامترهای تطبیقی ​​مانند انبساط حرارتی ترکیب می کنند. این تکنیک را می توان با افزودن پارامترهای تطبیقی ​​بیشتر مانند جبران عکس العمل بهبود داد.

ردیاب‌های لیزری که در کاربردهای مختلفی مانند تراز کردن بال‌های هواپیما در هنگام مونتاژ استفاده می‌شوند، می‌توانند برای به دست آوردن اطلاعات موقعیتی در زمان واقعی تنظیم شوند. آنها می توانند سوراخ هایی را تا 0.05 میلی متر ایجاد کنند، اما هنوز برای هر کاربرد عملی در صنعت هوافضا بسیار گران هستند.

توسعه یک محرک برای اثرگذارهای نهایی که زمان پاسخ سریع تری به اطلاعات دریافتی می دهد نیز قابل بررسی است. در ترکیب با یک ردیاب لیزری، می تواند به طور چشمگیری دقت رباتیک را بهبود بخشد.

بهبود در فرآیندهای تولید قطعات و اجزای رباتیک نیز می تواند به کاهش هزینه اولیه مونتاژ خودکار کمک کند. ایرباس در حال حاضر دارای یک خط مونتاژ خودکار بدنه هواپیما متشکل از 20 ربات، اندازه گیری موقعیت لیزری و یک سیستم دیجیتال جدید است، اما دارای 6000 فروند هواپیمای A320 است و می تواند هزینه سرمایه گذاری را توجیه کند.

در همین حال، سازندگان هواپیما می توانند با استفاده از پیشرفته ترین ابزارهای هوافضایی موجود در بازار، تولید خود را افزایش دهند. این ابزارها در عین محافظت از سلامت شغلی، بهره وری اپراتور را تا حد زیادی بهبود می بخشند و نزدیک ترین چیز به داشتن یک خط مونتاژ کاملاً خودکار هستند:

دریل دستی برقی EBB26 - این مته دقیق می تواند بسیاری از مشکلات دقت سوراخ شما را حل کند. دارای مکانیزم بازخورد داخلی برای تصحیح خطا است که خطاهای اپراتور را حذف می کند. همچنین دارای یک ماشه قابل برنامه ریزی و کاهش خروجی است تا اطمینان حاصل شود که هر سوراخ حفر شده همانطور که در نظر گرفته شده و برنامه ریزی شده انجام می شود.
EBB26-055-P، ابزار باتری
واحد مته پیشرفته PFD 1100 – این مته دارای یک موتور توربین پرقدرت است که امکان استفاده از ابزار را در تمام مراحل تولید هواپیما، از ساخت قطعات تا مونتاژ نهایی، فراهم می کند. طراحی مدولار آن اجازه می دهد تا به راحتی برای حفاری عمودی و زاویه راست پیکربندی شود و دارای طیف گسترده ای از تنظیمات سرعت و تغذیه است که آن را با هر نیاز حفاری سازگار می کند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۰۵:۱۷ توسط:مجتبی موضوع: نظرات (0)