رهاورد دانش رهاورد دانش .

رهاورد دانش

استفاده از آبگرمکن برای یخ زدایی یخچال

برخی از افراد توصیه می کنند به جای پد گرم کننده نمایندگی تعمیرات امرسان اصفهان از کتری استفاده کنید. به علاوه - هر دمای آب را می توان حفظ کرد و منهای آن توانایی خراب شدن قطعات پلاستیکی است. این به ویژه در مورد قفسه صدق می کند. معمولاً یک توری پلاستیکی در فریزر وجود دارد که هدف دقیق خود را دارد. پیش بینی های نادر انسانی ظاهراً لازم است تا محصولات مرطوب به ته نچسبند. هنگام استفاده از کتری، احتمال آسیب دیدن توری زیر ورقه یخ وجود دارد.

دسته دوم معتقدند بهتر است از قابلمه استفاده شود، بخار از ظرف ها خارج شود. اگرچه ممکن است در ابتدا ضخیم شدن رسوبات یخ رخ دهد، انتقال انرژی در واقع تسریع می شود. اگر لایه یخ نسبتاً نازک باشد، تابه ها موثرتر هستند. در مورد روش های رسمی یخ زدایی یخچال صحبت می کنیم، آنها با کاسه های پر از یخچال کار می کنند. آب گرم ... یادآوری می کنیم که لایه یخ یا یخ باید نازک باشد. آن را در یخچال های مدرن ببینید.

 

از بین بردن بوی نامطبوع یخچال


بوی نامطبوع به طور دوره ای در یخچال جمع می شود. برای از بین بردن این، تمام سطوح دارای باکتری باید با مواد ضد عفونی کننده شسته شوند. منبع عطر گیاه است. انجام روش تمیز کردن پس از یخ زدایی راحت تر است. برای از بین بردن آن، استفاده از مواد پاک کننده مجاز است:

صابون مایع.
مواد شوینده ظرف.
انواع ضد عفونی کننده ها.
مثلا شامپوها بوی خوبی به یخچال می دهند. روش‌هایی برای مقابله موقت با یک پریشانی شناخته شده‌اند. بافل جاذب های عطر را نگه می دارد. جوش شیرین و جوش شیرین برای این اهداف خوب هستند. او باید مقداری از ماده موثره را در بشقاب یا ظرفی بریزد و داخل آن بریزد. بو پس از مدتی جذب می شود. سپس دوباره ظاهر خواهد شد.

آیا AdBlock؟
Реклама на сайте помогает развивать его
لطفاً، به سایت من وارد شوید

 

توصیه می کنیم یک بررسی جداگانه در مورد نحوه تمیز کردن یخچال از بوی نامطبوع مطالعه کنید. لیست کاملی از وجوه ارائه شده وجود دارد. فکر کردن برای آن اشتباه است، باکتری های دمای پایین تکثیر نمی شوند. اما زمانی که یخچال ذوب می شود، این روند به طور قابل توجهی سرعت می گیرد. ما باید به فکر حذف بو باشیم.

تمام روش های یخ زدایی سریع یخچال بر این اساس است: گرمایش سریع دیوارهای جداکننده فلزی. دستگاه‌های مدرن یخ بزرگ ایجاد نمی‌کنند، دستگاه‌های قدیمی باید همانطور که توضیح داده شد رفتار کنند. شما باید یک دیوار فلزی را گرم کنید، یخ تقریباً گرما را هدایت نمی کند. وقتی لایه پشت دیوار می ماند، کندن آن بسیار راحت تر است. استفاده از اجسام نوک تیز توصیه نمی شود.

سرعت مدرن زندگی بیش از چند ساعت در روز برای کارهای خانه باقی نمی گذارد و مفهوم مدیریت زمان برای هر خانم خانه دار از دیرباز آشنا بوده است. موقعیت های زیادی وجود دارند که به تلاش بسیار کمتری از آنچه به نظر می رسد نیاز دارند. به عنوان مثال: یخ زدایی سریع یخچال دیگر مانند گذشته دشوار نیست.

همه ما به یاد داریم که این روش چه عذابی برای مادران و مادربزرگ های ما به همراه داشت. فن آوری مدرن باعث صرفه جویی در زمان و تلاش برای اجرای برنامه های لذت بخش تر می شود. تنها چیزی که لازم است توصیه هایی است و روال آزاردهنده تمیز کردن فریزر شما حداقل انرژی را مصرف می کند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۵۶:۱۱ توسط:مجتبی موضوع: نظرات (0)