رهاورد دانش رهاورد دانش .

رهاورد دانش

آسانسورهای هوشمند و متصل - از فناوری اتوماسیون برای کاهش زمان انتظار استفاده می کند


آسانسورهای خودکار یا هوشمند از هوش مصنوعی (AI) برای امکان حمل و نقل عمودی کالاها قیمت اینورتر بالابر و مسافران استفاده می کنند. آسانسورهای هوشمند یا متصل به طور فزاینده ای در ساختمان هایی مانند هتل ها، اقامتگاه ها، ورزشگاه ها، بیمارستان ها، امکانات ورزشی، ادارات و فرودگاه ها و غیره استفاده می شوند. اینها به گونه ای طراحی شده اند که مصرف کلی انرژی را به حداقل برسانند و ترافیک مسافران را به طور موثر در یک ساختمان مدیریت کنند. آسانسورهای هوشمند از فناوری اتوماسیون استفاده می کنند و با مدیریت کارآمد ترافیک در ساختمان های تجاری، مسکونی و ساختمان های مختلف زمان انتظار را به حداقل می رساند. فن آوری های گنجانده شده در این واحدها شامل بیومتریک، سیستم های کنترل دسترسی و اعزام به مقصد، سیستم کنترل امنیت دیجیتال و کنترل صفحه لمسی از جمله موارد دیگر است. با این حال، هزینه های اولیه قابل توجه نصب آسانسورهای هوشمند، استفاده از آنها را در سراسر جهان محدود می کند. باتری پشتیبان، آلارم، قفل درب، دستگاه تراز، سیستم ترمز با سنسور سرعت، قفل تخلیه و بازگشت اضطراری آتش سوزی و زلزله و بسیاری موارد دیگر همگی بخشی از سیستم کنترل آسانسور هستند. با پیشرفت و نوآوری فناوری و تغییر زیرساخت های ساختمان، این سیستم های کنترلی برای مدیریت ایمن ترافیک ساختمان همه کاره تر می شوند.

نمونه PDF رایگان برای بینش بیشتر در بازار را می توان در http://bit.ly/290kgyp دانلود کرد

بازار جهانی آسانسورهای هوشمند و متصل و سیستم های کنترل آسانسور میلیاردها دلار ارزش دارد و پیش بینی می شود در چند سال آینده شاهد رشد سالمی باشیم. آسانسورهای متصل یا هوشمند به طور فزاینده ای در منازل مسکونی، ادارات، فرودگاه ها، امکانات ورزشی، هتل ها و ورزشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. اگرچه این فناوری هنوز در حال توسعه است، اما بازار در آینده قابل پیش‌بینی رشد خوبی را نشان خواهد داد. در اینجا روندهای کلیدی وجود دارد که بازار آسانسورهای هوشمند و متصل و سیستم های کنترل آسانسور را در چند سال آینده به حرکت در می آورد.

افزایش تقاضا برای راه حل های ایمن و کارآمد برای هدایت بازار جهانی

در سطح جهانی، تقاضا برای امنیت باعث افزایش تقاضا برای فناوری های پیچیده تر می شود. کسب‌وکارها خواستار راه‌حل‌های هوشمند برای تجهیز آن‌ها در برابر تهدیدات و حفاظت از خواص آنها هستند. این امر تقاضا برای آسانسورهای هوشمند و متصل را افزایش می دهد. علاوه بر این، بازار جهانی آسانسورهای هوشمند و متصل و سیستم‌های کنترل آسانسور نیز از تقاضای رو به رشد مصرف‌کنندگان برای راه‌حل‌های کارآمد انرژی بهره‌مند خواهد شد. آسانسورهای هوشمند دارای حسگرهای نور و سایر فناوری‌هایی هستند که باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی و بهبود قابلیت استفاده برای افراد با نیازهای خاص می‌شوند.

بهبود اقتصاد و فناوری برای هدایت بازار جهانی آسانسورهای هوشمند و متصل و سیستم های کنترل آسانسور

بازار جهانی آسانسورها و سیستم های کنترل آسانسور هوشمند و متصل به طور قابل توجهی از پیشرفت های فناوری در صنعت ساخت و ساز بهره مند خواهد شد. دولت ها برای کاهش هزینه های عملیاتی با افزودن امکانات خودکار در آسانسورها، محدودیت هایی را بر پروژه های ساختمانی اعمال می کنند. بازار جهانی آسانسورهای هوشمند و متصل و سیستم های کنترل آسانسور نیز تحت تأثیر بهبود اقتصاد جهانی قرار خواهد گرفت. تقاضا برای آسانسورهای هوشمند یا متصل شاهد رشد مداوم در بازارهای در حال توسعه در آسیا و اقیانوسیه خواهد بود.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۴۹:۳۵ توسط:مجتبی موضوع: نظرات (0)