رهاورد دانش رهاورد دانش .

رهاورد دانش

گردو، یک غذای عالی برای افراد مسن



بر اساس مطالعه ای که توسط دانشمندان دانشگاه لوما لیندا در ایالات متحده منتشر شده است، به لطف خواص مفید آن برای سلامتی، مصرف گردو برای دوره های طولانی می تواند به به تاخیر انداختن زوال شناختی در افراد مسن کمک کند. خرید آجیل آنلاین

طبق تحقیقاتی که در مجله آمریکایی تغذیه بالینی منتشر شده است، خوردن گردو به دلیل اسیدهای امگا 3 و پلی فنول های موجود در آن، تأثیرات مثبتی بر عملکرد شناختی، هم در افراد مسن سالم و هم در افرادی که سیگار می کشیدند، دارد.

بیشتر بدانید: مصرف گردو باعث افزایش باکتری های خوب روده می شود

مزایای دیگر

آنتی اکسیدان ها را فراهم می کنند. گردو حاوی فلاونوئیدها است، نوعی آنتی اکسیدان که به پیشگیری از بیماری های قلبی، دیابت، مشکلات شناختی و انواع خاصی از سرطان کمک می کند.
آنها به کنترل وزن کمک می کنند. علاوه بر داشتن یک رژیم غذایی سالم و ورزش منظم، مهم است که با فاصله 4 ساعته بین وعده های غذایی غذا بخورید. گردو با ایجاد اثر سیر کنندگی مشابه فیبر به این هدف کمک می کند. خرید بادام تازه
در برابر دیابت. بر اساس مطالعات مختلف، گردو می تواند با جلوگیری از افزایش گلوکز و کاهش جذب آن در جریان خون، از دیابت نوع 2 جلوگیری کند.
دفاع را تقویت می کند. ترکیب روی و مواد مغذی گیاهی گردو برای رشد گلبول های سفید ضروری است. این به تقویت سیستم ایمنی و مبارزه با رادیکال های آزاد کمک زیادی می کند.
اگر سوالی دارید با یک متخصص تغذیه مشورت کنید. به یاد داشته باشید که هیچ غذا یا درمان طبیعی نباید جایگزین درمان تجویز شده توسط یک متخصص سلامت شود.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ دی ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۳۰:۵۲ توسط:مجتبی موضوع: نظرات (0)