رهاورد دانش رهاورد دانش .

رهاورد دانش

کد سایه زنی سیم کشی روی سلول های پشته من چیست؟ چگونه می توانم تایید کنم که درست است؟

کد سایه‌زنی سیم‌کشی روی سلول‌های پشته قیمت لودسل سوها من چیست و چگونه می‌توانم درست بودن کد سایه‌زنی را بررسی کنم؟
به همراه شما یک نمودار کد سایه‌اندازی را مشاهده خواهید کرد که سلول‌های بار استاندارد و حسگرهای بار ارائه شده توسط هاردی اینسترومنت را پوشش می‌دهد، و نمودار دیگری که اکثر تولیدکنندگان سلول بار دیگر را پوشش می‌دهد. ترکیب کدهای سایه‌زنی زیادی در سراسر تجارت وجود دارد و هاردی اینسترومنتز فرم "ساحل غربی" را برای سنسورهای بار مزیت و میراث ما پذیرفته است، سنسورهای بار (مدل‌های تک نقطه‌ای) در محصول هاردی وجود دارد که کدهای سایه‌انداز استاندارد ساحل شرقی هستند. استرانگ از این هنجار کپی کرد تا در صورت جایگزینی لودسل خرید لودسل سها ها در چارچوب فعلی، آشفتگی را کاهش دهد. ما یک بنر کد سایه بان را به همه پیوندهای سلول پشته ای قبل از تحویل به مشتریان خود اضافه می کنیم.

کد سایه‌زنی ساحل غربی: (سری‌های Advantage، Advantage Lite و Legacy)

قرمز = + تحریک
تاریک = - تحریک
سبز = + سیگنال
سفید = - سیگنال
تیره = + C2
بنفش = - C2

کد سایه زنی ساحل شرقی: (سری HILPH، OEM SPA و SP)

سبز = + هیجان
تاریک = - تحریک
سفید = + سیگنال
قرمز = - سیگنال
Dim = + C2
بنفش = - C2

در مواردی که سیم‌های بنفش و تیره وجود دارد، این سیم‌ها علاوه بر تداعی‌های (تیر) و C2® کوتاه (بنفش) هستند. تنظیم دوره دوم C2® تعاملی است که به وسیله آن یک چارچوب مقیاس به صورت الکترونیکی بدون استفاده از بارهای آزمایشی، جایگزینی مواد، نیروی برق آب یا سیستم های تست الکترونیکی بیرونی تراز می شود. این عنصر به تازگی توسط هاردی اینسترومنتز ارائه شده است.

کد سایه‌اندازی بالا به 80 درصد سلول‌های پشته و حسگرهای بار ارائه‌شده توسط Hardy Instruments اشاره می‌کند، با این حال ما از تاجران متعددی استفاده می‌کنیم و همه چیز مشابهی نیستند. برای تصمیم‌گیری در مورد کدهای سایه‌زنی سیم‌کشی سلول پشته‌ای، راهنمای راه‌اندازی سلول پشته‌ای، به پیوند سلول هیپ برای نشانگر کد سایه‌زنی نگاه کنید، تأییدیه‌های سلول پشته‌ای و نمودارها را برای ارسال کد سایه‌زنی بررسی کنید، یا یادداشت فنی پیوست شده را ببینید. برای داده های اضافی

طیف گسترده ای از مخلوط های سایه در تجارت وجود دارد و هیچ استانداردی وجود ندارد. در صورت عدم امکان مشاهده مستندات پشتیبان، می توانید از یک مولتی متر با استفاده از مقیاس اهم استفاده کنید. ممکن است مجبور شوید از کمی رمز و راز نیز استفاده کنید. در اینجا چند سرنخ در مورد ماهرترین روش برای تعیین کد سایه زنی سیم کشی سلول هیپ وجود دارد:

1. سیم محافظ عموماً ضخیم‌تر، شفاف‌تر یا زردتر است و همانطور که در برخی از سیم‌های سلول بار دیگر تخمین زده می‌شود، یک اهم باز بررسی می‌شود.

2. سیم تیره به طور منظم تحریک منفی یا سیم ورودی منفی انتقال است. شما می توانید این را به عنوان نوعی چشم انداز برای تصمیم گیری در مورد ترکیب سیم های اضافی در نظر بگیرید. خوانش اهم برای تحریک از 350 به 1100 اهم تغییر می کند. خوانش اهم تحریک معمولاً بالاتر از علامت یا نتیجه مطالعه است.

3. هر زمان که چندین سیم وجود داشته باشد (بدون احتساب سیم های C2)، سیم های اضافی احتمالاً خطوط حسی هستند و معادل ارتباط تحریک هستند. بررسی اهم معادل سیم های تحریک خواهد بود، با این حال هنگامی که شما علاوه بر تحریک به علاوه برای شناسایی لیدها، یک علامت کوتاه را مطالعه می کند. حس علاوه بر تحریک علاوه بر سیم در یک ترمینال مشابه از جعبه تقاطع اضافه شده به پایان رسید. برانگیختگی کمتر به معنای کمتر به عنوان یک کوتاه مطالعه خواهد شد. تحریک کمتر و سیم‌های حس کوتاه به پایانه‌های مشابه جعبه تقاطع اضافه می‌شوند. به طور معمول سبز و آبی به عنوان علاوه بر هیجان/حس و قهوه ای و تیره تحریک/حس کوتاه هستند.

4. مخلوط های پروسینگ اهم برای هر سیم در مخلوط را با سیم دوم ترسیم کنید تا زمانی که همه مخلوط ها بررسی شوند. (تاریک به قرمز، تیره به سبز، تیره به سفید، قرمز به سبز، و غیره) اکنون نقطه ای است که در آن رمز و راز احتمالاً مهم ترین عامل می شود. با فرض مشاهده خوانش های اهم مانند 1000 و 1100، سیم های 1100 اهم تحریک هستند. ترکیبی از خوانش های 350 و 350-450 اهم، سیم های 350-450 اهم تحریک، خوانش های 700 و 750 اهم، خوانش های 750 اهم یا بالاتر تحریک هستند.

5. دو سیم باقی مانده نتیجه سیگنال هستند. سیم های انتقال باید یک انتقال مثبت ایجاد کنند. با روشی که سلول پشته ای معرفی می شود هنوز در هوا است. لودسل Hardy Advantage ماشینکاری شده است، بنابراین باید در یک عنوان معرفی شود. سایر سلول های بار باید دارای رد یا پیچ و مهره های قابل تشخیص باشند. پیچ‌ها در انتهای سلول پشته قرار دارند و باید به سمت نیروی اعمال شده باشند. ترازوهای مرحله می توانند مخاطره آمیز باشند. پشته روی پاها به سمت بالا فشار می آورد، بنابراین پیچ رو به بالا خواهد بود.

6. هر زمان که جهت درست سلول پشته را تعیین کردید، تأیید کنید که علامت درست در دسترس است. وصل کنید تحریک فرضی از منبع ولتاژ پایین تنظیم کننده وزن می خواهد. سعی کنید تا زمانی که علامت مناسبی به دست نیامده، سیم های علامت را به هم وصل نکنید. با اعمال یک پشته روی ترازو، باید علامت مثبت را جایی در محدوده 0 و 30 میلی ولت روی سرنخ های علامت (از S) مطالعه کنید. 

IG+ به SIG-). درجه عدم تثبیت کامل با مقدار ولتاژ تحریک و وزن (یا توان) اعمال شده به سلول های پشته. یک لودسل دو میلی ولتی/ولتی با تحریک 5 ولتی اعمال شده از رگولاتور، بررسی مثبت را در محدوده 0 و 10 میلی ولت ارائه می دهد. مطالعه ولتاژ (نه میلی ولت) در سرتاسر سرنخ‌های علامت نشان می‌دهد که علاوه بر تحریک، سیم‌های پرچم نیز به اطراف چرخانده شده‌اند. بررسی منفی می تواند جهت نامناسب، چرخش سیم ها (تحریک یا/و سیگنال)، یا لودسل آسیب دیده را نشان دهد.

هیچ اطمینانی وجود ندارد که تکنیک های فوق برای همه سلول های پشته کار کنند. با فرض اینکه سوالی وجود دارد، برای اطلاعات بهتر با تولید کننده سلول پشته تماس بگیرید.

در صورت عدم نیاز به داده های اضافی، لطفاً با استفاده از پایگاه دانش WebTech مبتنی بر وب هاردی، به برگه "Pose An Inquiry" ضربه بزنید. در صورتی که واقعاً از نزدیک کمک می‌خواهید با پشتیبانی فنی هاردی به شماره 4 800-821-5831 یا انتخاب شماره 4 858-278-2900 تماس بگیرید. ما خدمات میدانی محلی را در سرزمین اصلی ایالات متحده و کانادا برای ایجاد چارچوب، راه اندازی، تحقیق، تأیید، تنظیم و گواهی، بررسی بحران، آماده سازی در نزدیکی و نگهداری معمول بازدارنده برای ابزار دقیق توزین فرآیند شما (در هر صورت، برای تجهیزات غیر هاردی) ارائه می دهیم. . وقتی واقعاً ما را می خواهید، می توانیم کسی را در دفتر شما داشته باشیم!

پشتیبانی فنی قوی به طور مداوم امیدوار است که مدیریت را برای مشتریان خود توسعه دهد. اگر مشکل زیادی نیست، با رتبه‌بندی این پاسخ به ما کمک کنید تا به شما کمک کنیم. ما ورودی شما را دوست داریم!

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۹:۲۵ توسط:مجتبی موضوع: نظرات (0)