رهاورد دانش رهاورد دانش .

رهاورد دانش

چگونه درب کج یخچال را سریع تنظیم کنیم؟

پرده های یخچال بخش بسیار دشواری هستند. نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا در اصفهان آنها با استفاده از پین به صفحه درب متصل می شوند. برای برداشتن درب و دسترسی به گل میخ های نصب، یخچال را در کنار پرده ها قرار دهید. شما نمی توانید آن را روی دیوار پشتی قرار دهید - این احتمال وجود دارد که به لوله های نازکی که پارچه را برای خنک شدن هدایت می کنند آسیب برساند. این مملو از عواقب جدی است.

پس از بررسی قسمت پایین، به راحتی می توان به پیچ های کوچکی که پرده پایینی درب را متصل می کند، توجه کرد. هنگامی که آن را جدا کردید، می توانید به معنای واقعی کلمه در را از شکاف بالایی بیرون بکشید. پس از آن، پیچ ها (کمتر پیچ های خودکار یا پرچ ها) روی پرده بالایی دسترسی آزاد دارند. گاهی اوقات آنها را با یک پوشش پلاستیکی می بندند - به راحتی می توان آن را با چاقو جدا کرد و پس از اتمام تعمیر، در جای خود قرار دارد.

واکنش پرده کاملاً به سادگی تعیین می شود - اگر پرده از یک طرف به طرف دیگر حرکت کند ، بچرخد یا ضربه ای وارد کند ، باید با یک بار کوچک سفت یا حتی جایگزین شود. پین ها و ترک های خمیده - نشانه ساییدگی روی قطعه - باید یک مورد جدید خریداری شود.

پیچ و مهره - لازم است پرده ها را در یک سطح (90 به سطح پایین تر در راستای پرده پایین) قرار دهید و با کلید محکم کنید. گاهی اوقات از یک واشر نازک برای تقویت ساختار استفاده می شود که اجازه نمی دهد پیچ ​​شل شود.
پیچ های خودکار - یک روش مشابه، فقط در اینجا به یک پیچ گوشتی با شکاف مستقیم یا متقاطع نیاز دارید.
پرچ‌ها مشکل بزرگ‌تری هستند. آنها را می‌توان با استفاده از مجموعه‌ای از ابزارهای خاص که شبیه پانچ مرکزی برای فلز هستند، پرچ کرد. در صورت امکان، پرچ های قدیمی را با پیچ یا پیچ و مهره تعویض کنید. به این ترتیب می توانید به سرعت درب را تعمیر کنید و به کیس یخچال آسیبی نرسانید.


تعمیر سیل درب یخچال DIY - نحوه تعویض لاستیک و تنظیم درب


پرده درب

اگر شکافی در ناحیه براکت پیدا شد، اشکالی ندارد. اکثر یخچال ها امکان نصب بست ها را در طرف مقابل می دهند. برای انجام این کار، لازم است درها را بردارید، سوکت پین ها را از شاخه های پلاستیکی در طرف دیگر شل کنید و یخچال را مونتاژ کنید، پرده ها را از طرف دیگر نصب کنید. ترک‌ها یا سوراخ‌های محل اتصال قدیمی باید با روکش‌های پلاستیکی (همراه با یخچال عرضه می‌شود) بسته شوند یا در صورت بروز ترک شدید با رزین اپوکسی (جوشکاری سرد) درمان شوند.

تعویض مهر و موم کارخانه در یخچال؟
برای نصب سریع محصول آب بندی روی درب یخچال، نمی توانید آن را از لولا جدا کنید. با این حال، شما باید در یک اتاق با تهویه مناسب کار کنید - بوی چسب سمی می تواند تأثیر منفی بر سلامت شما داشته باشد.

بنابراین اگر مشکل در مهر و موم است، اولین چیزی که باید حذف شود. لاستیک کارخانه قطعه ای است که با استفاده از چسب جهانی به فلز می چسبد. برداشتن واشر آسان است - ارزش دارد با یک چاقوی تیز از آن لذت ببرید و آن را با دست بکشید. در بیشتر موارد، می توانید یک قطعه بزرگ با شهرت را بردارید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۱۳:۱۰ توسط:مجتبی موضوع: نظرات (0)