رهاورد دانش رهاورد دانش .

رهاورد دانش

راه حل فراست برای یخ زدایی یخچال

تمیز کردن آیسینگ در قسمت فریزر یخچال شما همیشه نمایندگی تعمیرات سامسونگ اصفهان یک مشکل برای خانم ها بوده است. روش های نادرست نظافت باعث مشکلات بیشتر و هزینه های بیشتر در کمد شما می شود. کمدهایی که به درستی تمیز نمی شوند همیشه به سرویس یخچال ختم می شوند. اگر مشکل یخ در یخچال شما مزمن شده است، حتما باید از یک سرویس یخچال کمک بگیرید.

می توانید با قرار دادن سرکه در قسمت فریزر یخچال خود شروع کنید. اندازه این یک کاسه در قسمت های فریزر قدیمی خواهد بود یا کافی است یک قاشق سرکه را در یک بطری اسپری بریزید و با آن آب سرکه را روی یخ فشار دهید. می توانید 10-15 دقیقه صبر کنید و فرآیند تمیز کردن را شروع کنید. الکل موجود در سرکه باعث آب شدن یخ می شود. حتی اگر سرکه را با درب کابینت بسته بگذارید موثر خواهد بود. البته برای از بین بردن بوی سرکه از داخل باید تمیزکاری خوبی انجام دهید. در پایان تمیز کردن، باید فرآیند خشک کردن را انجام دهید.

می توانید به استادان خدمات کالاهای سفید ما پیام ارسال کنید و اطلاعات رایگان دریافت کنید !!!

این روشی است برای خالی کردن یخچال، کشیدن دوشاخه برق و انتظار برای آب شدن یخ. با این حال، از آنجایی که این روش زمان زیادی می برد، خطر خراب شدن میوه ها، سبزیجات، مواد غذایی و نوشیدنی های بیرون وجود دارد. اگر این روش را در دمای اتاق انجام دهید، زمان ذوب یخ بیشتر می شود، باید این کار را در اتاق گرم یا بیرون انجام دهید. پس از انجام این کار باید آن را به خوبی تمیز کرده و خشک کنید. اگر فرآیند خشک کردن را انجام ندهید، هوای مرطوب در داخل باقی می ماند و دوباره یخ می زند. اگر این کار را در آشپزخانه انجام می دهید، قرار دادن ظرف آب در نزدیکی نقطه تخلیه آب قطعا مفید است. در غیر این صورت، کل آشپزخانه شما ممکن است غرق شود. هنگامی که کابینت خود را دوباره به پریز برق وصل می کنید، کابینت شما برای مدت طولانی کار می کند تا به حالت سرد قبلی خود بازگردد.

حتی اگر زیاد پیشنهاد نکنیم، راه حلی وجود دارد. یک قابلمه آب داغ را در قسمت فریزر یخچال خود قرار دهید و درب آن را ببندید. 10 تا 15 دقیقه صبر کنید و آن را با یک ابزار کاردک تمیز کنید. موضوعی که در اینجا باید به آن توجه کنید این است که ابزار تمیز کننده شما تیز یا فلزی نیست. می توانید از کفگیر چوبی استفاده کنید.

چگونه فریزر مات را تمیز کنیم؟

به این ترتیب یخ یخچال شما به صورت قالب می ریزد. این یک راه آسان است، اما آب گرمی که در فریزر قرار می دهید یخچال شما را برای مدت طولانی کار می کند. هرگز داخل کابینت خود آب داغ نریزید. این کار مشکل را تشدید می کند و باعث می شود کابینت شما خراب شود. پس از تمیز کردن یخ، حتماً باید کابینت خود را خشک کنیم. به احتمال بسیار زیاد در مورد کابینتی که نصب نشده نیز همین مشکل را خواهید داشت.

قبل از اینکه با این مشکلات مواجه شوید، حتما دستورالعمل استفاده از کابینت خود را مطالعه کنید. اگر مشکلات شما همچنان ادامه دارد یا کابینه شما به طور مداوم پس از این مراحل کار می کند، کمک گرفتن از خدمات کالای سفید نیز مفید است.

 

چگونه فریزر مات را تمیز کنیم؟

آیسینگ فریزرهای عمیق همان دلایلی است که در بالا ذکر کردیم. زمانی است که درب کابینت بیش از حد باز و بسته می‌شود، فتیله‌های درب کابینت شکسته شده و هوا وارد فریزر می‌شود یا محصولات داغ داخل آن می‌ریزند. اما راه حل ها یکسان نیستند. لطفا توجه داشته باشید که مقاله ما فقط برای اهداف اطلاعاتی است. حتماً دفترچه راهنمای کاربر فریزر عمیق خود را بخوانید یا از یک سرویس کالاهای سفید پشتیبانی بخواهید.

 

محلول یخ زدگی عمیق
تمیز کردن فریزر مات همیشه یک مزاحم است. محصولات را در فریزر خود در کابینت قرار دهید. فریزر را تمیز کنید، خشک کنید، سپس محصولات را در جای خود قرار دهید. با توجه به روش حل، این فرآیندی است که می تواند بیش از 1 روز باشد. در تمام روش های تمیز کردن فریزر عمیق باید کابینت خود را خالی کنید. پس از خالی شدن فریزر شما باید تمام قطعات قابل جدا شدن را بردارید، آنها را بشویید و خشک کنید تا رطوبتی باقی نماند.

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۴۰:۲۸ توسط:مجتبی موضوع: نظرات (0)