رهاورد دانش رهاورد دانش .

رهاورد دانش

معرفی چند مدل یخچال

این نوع یخچال درب کولر ایستاده تک شیشه ای جهت نگهداری و نمایش نوشیدنی و مواد غذایی می باشد، تعمیر یخچال امرسان در اصفهان دما توسط سیستم خنک کننده مستقیم کنترل می شود، دارای نورپردازی LED و فضای داخلی ساده و تمیز می باشد.قاب و دستگیره درب از پلاستیک PVC ساخته شده است. و آلومینیوم برای افزایش دوام اختیاری است. قفسه های داخلی را می توان برای شرایط مختلف فضا و مکان تنظیم کرد. درب شیشه ای مقاوم در برابر برخورد مقاوم است، پانل در را می توان برای باز و بسته شدن چرخاند، نوع بسته شدن خودکار اختیاری است. این یخچال درب شیشه ای تبلیغاتی با دکمه های فیزیکی ساده کنترل می شود، اما برای استفاده طولانی مدت کارایی بالایی دارد، اندازه های مختلفی برای انتخاب شما موجود است و برای فروشگاه های رفاهی که فضای کوچک یا متوسط ​​دارند بسیار مناسب است.

جزئیات


صفحه نمایش قابل مشاهده کریستال | یخچال درب شیشه ای عمودی NW-LG268-300-350-430


درب جلوی این یخچال درب شیشه ای عمودی از شیشه سکوریت دولایه فوق شفاف ساخته شده است که دارای ضد مه می باشد که نمای شفافی از فضای داخلی ایجاد می کند تا نوشیدنی ها و مواد غذایی فروشگاه را به بهترین نحو در معرض دید مشتریان قرار دهد. .

جلوگیری از تراکم | یخچال درب تک شیشه NW-LG268-300-350-430
این یخچال درب تک شیشه ای دارای یک وسیله گرمایشی برای حذف تراکم از درب شیشه ای در حالی که رطوبت کاملاً در محیط اطراف وجود دارد، یک کلید فنری در کنار درب وجود دارد، موتور فن داخلی با خاموش شدن درب خاموش می شود. باز شود و هنگامی که در بسته است روشن شود.

خنک کننده عالی |کولر تک درب NW-LG268-300-350-430
این یخچال تک در با محدوده دمایی بین 0 تا 10 درجه سانتی گراد کار می کند، دارای یک کمپرسور با عملکرد بالا است که از مبرد سازگار با محیط زیست R134a/R600a استفاده می کند، دمای داخلی را تا حد زیادی دقیق و ثابت نگه می دارد و به بهبود راندمان خنک کننده کمک می کند. و مصرف انرژی را کاهش دهد.

عایق حرارتی عالی |یخچال تک درب NW-LG268-300-350-430
درب ورودی شامل 2 لایه شیشه سکوریت LOW-E است و واشرهایی در لبه درب وجود دارد.لایه فوم پلی اورتان در دیوار کابینت می تواند هوای سرد را محکم در داخل محبوس نگه دارد.همه این ویژگی های عالی به این یخچال تک دری کمک می کند. بهبود عملکرد عایق حرارتی

روشنایی LED قدرتمند | یخچال تکی NW-LG268-300-350-430
نورپردازی LED داخلی این یخچال تکی با روشنایی بالا به نورپردازی اقلام داخل کابینت کمک می‌کند، تمام نوشیدنی‌ها و غذاهایی که می‌خواهید بیشترین فروش را داشته باشید را می‌توان کریستال به نمایش گذاشت، با نمایشگر جذاب، کالاهای شما را به خود جلب می‌کند. مشتریان

قفسه های سنگین | یخچال درب شیشه ای عمودی NW-LG268-300-350-430
قسمت های ذخیره سازی داخلی این یخچال درب شیشه ای عمودی توسط چندین قفسه سنگین از هم جدا شده است که می توان آنها را برای تغییر آزادانه فضای ذخیره سازی در هر عرشه تنظیم کرد.قفسه ها از سیم فلزی بادوام با روکش 2 اپوکسی ساخته شده اند که به راحتی قابل تنظیم است. تمیز و آسان برای تعویض

کنترل پنل ساده |یخچال NW-LG268-300-350-430 با درب تک شیشه ای
پنل کنترل این یخچال درب تک شیشه ای در زیر درب شیشه ای قرار دارد، به راحتی می توان برق را روشن/خاموش کرد و سطوح دما را تغییر داد، دما را می توان دقیقاً در جایی که می خواهید تنظیم کرد و روی صفحه دیجیتال نمایش داد.

درب خود بسته | یخچال NW-LG268-300-350-430 با درب تک شیشه ای
درب جلوی شیشه‌ای این خنک‌کننده نمایشگر شیشه‌ای نه تنها می‌تواند به مشتریان اجازه دهد اقلام ذخیره‌شده را در یک جاذبه ببینند، بلکه می‌تواند به‌طور خودکار بسته شود، زیرا این کولر تک دری دارای یک دستگاه خود بسته‌شونده است، بنابراین نگران نباشید. در مورد آن که به طور تصادفی پشت سر گذاشته شده است تا بسته شود.

کاربردهای تجاری سنگین | یخچال تک دری NW-LG268-300-350-430
این یخچال تک درب به خوبی با دوام ساخته شده است، دارای دیوارهای بیرونی استیل ضد زنگ است که دارای مقاومت در برابر زنگ زدگی و دوام است و دیواره های داخلی از آلومینیوم ساخته شده که وزن کمی دارد.این دستگاه برای کاربردهای تجاری سنگین مناسب است.

پنل تبلیغاتی با نور بالا | یخچال تک نفره NW-LG268-300-350-430
علاوه بر جذابیت خود اجناس ذخیره شده، رویه این یخچال تک تجاری دارای یک تکه پنل تبلیغاتی نورانی است که فروشگاه می تواند گرافیک و لوگوی قابل شخصی سازی را روی آن قرار دهد که به راحتی قابل مشاهده است و دید تجهیزات شما را افزایش می دهد. صرف نظر از اینکه آن را کجا قرار می دهید


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۱۰:۴۴ توسط:مجتبی موضوع: نظرات (0)