رهاورد دانش رهاورد دانش .

رهاورد دانش

گوشی های هوشمند چگونه ساخته می شوند؟ کل فرآیند تولید توضیح داده شده است

تولید تلفن همراه


ما از مدت‌ها قبل از تلفن‌های همراه استفاده کرده‌ایم، قاب گوشی اما در مجموع آیا در هر مقطعی ایده‌ای درباره نحوه ساخت این تلفن‌ها داده‌ایم؟ درست از آغاز طرح تا نتیجه نهایی آیتم، گشت و گذار کوهی ناپایدار برای صعود است. برای درک کل تعامل ادامه دهید.

هر زمان که یک سازمان تصمیم می گیرد مدل دیگری بسازد، قاب گوشی اصفهان از هم اکنون دارای مدل های چاشنی بیشتر و کاوش های گذشته است، بنابراین نیازی به شروع بدون هیچ گونه آمادگی نداشته باشد. آنها باید به سادگی مدل تثبیت شده را از طریق انتقاد از مشتریان یا متخصصان این حوزه کالیبره کنند و به طور همزمان مدها و پیشرفت های اخیر را تعبیه کنند. هر یک از نقاط ضعف مدل های گذشته برطرف شده و با توسعه جدید، نوآوری در مدل گزینه آخر القا می شود.

تلفن های همراه در 6 مرحله ساخته می شوند:
1. ساخت مدل

این فکر در جلسه اتاق هیئت مدیره تصور می شود و گارد گوشی در پی در نظر گرفتن انتخاب های مختلف، اصرار به آزمایشگاه کار نوآورانه منتقل می شود. گروه اکتشاف با مدلی شروع می شود که در واقع مدلی غیر کارآمد است که احساس اصلی ترین چیزی است که باید به آن فکر کرد. این مدل به افراد مهم داده می شود تا بتوانند دیدگاه خود را ارائه دهند تا هر زمان که لازم باشد، هر گونه پیشرفتی را ارائه دهند. پس از تمرکز ارتعاشات مدل، روی بسته کاری گوشی کار می شود.

مدل تلفن همراه

سپس افسار این سواری به گروه طراحی سخت‌افزار داده می‌شود و در نتیجه انتخاب پردازنده و حافظه در کنار تعیین‌های مختلف برای گوشی در اینجا است. صفحه نمایش منطبق و پتانسیل باتری مورد انتظار انتخاب شده است. دوربین های جلو و عقب نیز فرصت بزرگی را از دست نمی دهند. سپس گجت با قطعات انتخاب شده تجهیز شده و برای نمایشگاه کارکرد بررسی می شود. پس از این، در فرصتی که گروه پویا به طور معقولی از کار کردن راضی است، این گوشی برای تایید آنها به بالاترین سطح ارسال می شود.

اکثریت قریب به اتفاق تولید تلفن های همراه در جهان امروز در چین انجام می شود.

2. نصب برنامه نویسی

گروه محصول اکنون برای احیای گوشی وارد عمل می شود. اساساً روی چارچوب کاری که در تلفن انباشته خواهد شد، از پیش تعیین شده است. بسیار ضروری است که تجهیزاتی که نقشی را در گروه ابزارها ایفا می کند، برای عملکرد روان چارچوب کاری قابل دوام باشد. در اینجا توسط متخصصان متعدد به روش خاص خود بررسی می شود تا چارچوب مطابق با فرضیه کار کند.

پیکربندی انتخابی، همراه با تجهیزات و برنامه‌نویسی، برای تولید در مقیاس بزرگ آماده می‌شود. در این مرحله، بازگشت و اصلاح مدل کاری پشتیبانی شده در اطراف اغلب چالش برانگیز است.

بررسی کنید چگونه بهترین تلفن همراه را بخریم؟

بفهمید فیرفون چیست؟ به چه دلیل بهتر است آن را در نظر بگیرید؟

3. مرحله آزمایش

قبل از شروع ساخت، گوشی به طور کامل برای کیفیت، اجرا و مرزهای مختلف امتحان می شود. آنها از نظر تجهیزات و برنامه نویسی امتحان شده اند. تست های مختلفی مانند تست قطره، تست پیچش و تست آب انجام می شود تا واقعاً نگاهی به ارائه آن بیندازید.

تست تلفن همراه

4. تولید در مقیاس بزرگ

هر زمان که آخرین مدل آماده شود، در آن نقطه، فرصت ایده آلی برای تولید در مقیاس بزرگ است. قطعات داخلی ممکن است یا در خانه ساخته شوند یا دوباره ارزیابی شوند.

بیشتر مواقعی که این داده های مدل دیگری که توسط سازمان ارسال می شود به اکثریت ریخته می شود و این می تواند هم مفید باشد و هم در هر صورت. سازگار، با توجه به این واقعیت که گوشی «اخراج شدن» را تبلیغ می کند و در معرض دید قرار می گیرد. همچنین یک نقطه ضعف است زیرا این فرصتی را برای صاحب نظران فراهم می‌کند تا مدل‌هایی را که قرار است تحویل داده شوند را جدا کرده و در این راستا ارزیابی‌ها را پایین بیاورند.

تولید مدل با کیفیت در مقیاس بزرگ آغاز می شود. این می تواند در کارخانه خود سازنده باشد یا به همین ترتیب می تواند به تولیدکنندگان مختلف منتقل شود که در غیر این صورت سازندگان سخت افزار منحصر به فرد (OEM) نامیده می شوند تا مطابق با کیفیت و اصول آموزشی آنها ساخته شود. تلفن های همراه نیز در این چرخه جمع آوری می شوند.

فاکسکان یکی از سازمان‌های مهمی است که برای بخشی از سازمان‌های برتر مانند اپل، شیائومی، نینتندو، آمازون و غیره ابزار تولید می‌کند و کارخانه‌های مونتاژ عظیمی در کشورهای متعددی دارد که بزرگترین آنها در شنژن چین است.

شما می‌توانید با انتخاب برنامه تعمیر سلولی به کارگردانی موسسه پریزم، بر جمع‌آوری و برچیدن آیفون‌ها و سایر تلفن‌های همراه مسلط شوید.

در طول تولید در مقیاس بزرگ، تلفن‌های همراه معمولاً برای دور ماندن از گسست داده‌های مرتبط با برنامه‌های خاص کدگذاری می‌شوند.

5. بسته بندی

هر زمان که گوشی هر یک از ارزیابی ها را به پایان رساند، در آن نقطه، برای بسته بندی ارسال می شود. گوشی در کنار 

تزئینات و دفترچه راهنمای مشتری در ظرف مناسب برای تحویل قرار داده شده است.

شرکت تلفن هوشمند خود را با قیمت 1000 دلار راه اندازی کنید

بررسی کنید گوشی های هوشمند آینده شما چگونه خواهند بود؟

6. حمل و نقل

حمل و نقل تلفن همراه در سراسر جهان

آخرین مرحله از کل تعامل، حمل و نقل است. سپس این تلفن‌های همراه به تجار، سهامداران و خرده‌فروشان در سراسر جهان ارسال می‌شوند و پس از آن، مشتری نهایی گوشی را از این خرده‌فروشان دریافت می‌کند.

بنابراین این کل دوره ساخت یک تلفن همراه است. اگر مشکل زیادی نیست، ما را در مورد دیدگاه خود در اظهارات زیر بیان کنید.

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۴:۲۵ توسط:مجتبی موضوع: نظرات (0)