رهاورد دانش رهاورد دانش .

رهاورد دانش

انجام تاسيسات برقي مسكوني و صنعتي.

هدف
ما با رعايت اصول و احترام به مادر زمين، اينورتر ls به توسعه مهارت‌ها در حرفه برق صنعتي كمك مي‌كنيم تا تكنيك‌هاي مونتاژ، راه‌اندازي، بهره‌برداري، تشخيص عيب و نگهداري تجهيزات، ابزارآلات، سيستم‌هاي الكتريكي در بخش صنعتي و ديگران با ظرفيت هاي حرفه اي در زمينه علمي و تحقيقي، متخصصاني را تربيت كنند كه داراي ارزش هاي اخلاقي اخلاقي براي زندگي خوب در جامعه باشند.

ماموريت
متخصصاني را تربيت كنيد تا كارآفرينان فني شايسته با تناسب فرهنگي، حس انتقادي تأمل برانگيز با اصول و ارزش‌هاي انساني، قهرمانان و سازندگان تاريخ جامعه شخصي و اجتماعي خود كه به ناهمگوني و كثرت احترام مي‌گذارند، قادر به رويارويي با تغييرات مولد زندگي به شيوه‌اي خلاقانه و مسئوليت‌پذير باشند. تأثيري دگرگون كننده بر توسعه يك جامعه محلي، منطقه اي و ملي عادلانه تر، برادرانه، دموكراتيك و حامي.

چشم انداز
اين دوره يك معيار در سطح ملي در آموزش دانشگاهي و در توسعه بخش توليدي از طريق آموزش تكنسين هاي ارشد ماهر خواهد بود كه قادر به حل مشكلات در زمينه برق صنعتي، پاسخگويي به خواسته هاي مولد هستند. بخش

پروفايل حرفه اي
آموزش متخصصان با مهارت در زمينه برق صنعتي براي مشاركت آنها در نگهداري، بهره برداري، مونتاژ، اجرا و اداره برق با شغلي براي خدمات، تعالي دانشگاهي و آگاهي از واقعيت هاي چند مليتي، فناوري، فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي؛ تكنسين ها به مادر زمين احترام مي گذارند و دانش اجدادي را توسعه مي دهند. متخصصان ظرفيت هاي نوآورانه در علم و فناوري كاربردي را براي اجراي سيستم هاي الكتريكي به نفع جامعه نشان مي دهند و از همزيستي توسعه مولد و مادر زمين اطمينان مي دهند.

متخصص برق صنعتي در موارد زير آموزش ديده است:

انجام تاسيسات برقي مسكوني و صنعتي.


مونتاژ تابلوهاي حفاظتي.
مونتاژ تابلوهاي كنترل.
طراحي، بازطراحي پلان در تاسيسات برق مسكوني و صنعتي را انجام مي دهد.
عيب يابي، مشاوره و اجراي پروژه هاي برق.
ماشين هاي الكتريكي جريان مستقيم و متناوب را به عقب برگردانيد.
ارائه خدمات تعمير و نگهداري ماشين هاي الكتريكي
مونتاژ خطوط فشار متوسط ​​و ضعيف.
فرآيندهاي صنعتي را خودكار كنيد.
توسعه ارزش هاي اخلاقي و اخلاقي كه با توسعه كشور مشخص مي شود.
در توسعه زندگي حرفه اي خود داراي يك چشم انداز استراتژيك و همچنين يك چشم انداز تجاري باشيد تا بتوانيد شركت خود را برنامه ريزي، ايجاد و اداره كنيد.
در زمينه هاي تخصصي به روز بمانيد و از فناوري هاي تخصصي جديد براي به دست آوردن مزيت هاي نسبي و رقابتي براي سازمان ها اعم از دولتي يا خصوصي استفاده كنيد.
او پروژه هاي تحقيقاتي را در تخصص خود و ساير زمينه هاي مرتبط انجام مي دهد.
ميدان كار
تكنسين برتر شغل برق صنعتي مي تواند وظايف خود را در موارد زير انجام دهد:

شركت هاي توليد كننده برق


شركت هاي انتقال برق
شركت هاي توزيع برق.
بخش صنعتي (صنايع بزرگ، متوسط، كوچك و خرد).
بخش عمومي (شهرداران، بخشداران، نهادهاي دولتي).
سازمان هاي غيردولتي (NGOs).
بخش خصوصي (تجاري، مسكوني).
حوزه خدمات خصوصي (شركت هاي خود).

موافقت نامه هاي بين نهادي
حرفه برق صنعتي داراي چندين قرارداد است، از جمله:

شركت ملي برق (ENDE CORPORATIONS)
شركت دولتي ماشين كابلي من
دولت خودمختار شهري ال غير مجاز مي باشدو (GAMEA)
جايي كه دانشجوي حرفه اي آينده مي تواند دوره هاي كارآموزي خود را در اين صنعت انجام دهد. به همين ترتيب، توافقي با:

دانشكده فناوري دانشگاه شهردار سن آندرس (UMSA)
تا فارغ التحصيلان ما بتوانند در مقطع كارشناسي ادامه تحصيل دهند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۴:۰۸ توسط:مجتبي موضوع: نظرات (0)

منظور از برق صنعتي چيست؟


برق بخشي از زندگي روزمره ما است، اينورتر ls ما از آن براي شارژ تلفن همراه، روشن كردن دستگاه هاي الكترونيكي و غيره استفاده مي كنيم. در بيمارستان ها براي نجات جان انسان ها ضروري است و در حمل و نقل شهري نيز استفاده مي شود، اما وقتي اصطلاح برق صنعتي براي ما ذكر مي شود چه مي فهميم؟ در اين مقاله معناي و اهميت آن در بشريت را به اختصار توضيح خواهيم داد.

فهرست

1 برق چيست؟
2 برق صنعتي چيست؟
3 جايي كه برق صنعتي جريان دارد
4 وظايف برقكار صنعتي
5 تفاوت بين برق صنعتي و تجاري
برق چيست؟
برق يك ضرورت و يك خدمت اساسي ضروري براي نصب سيستم هاي روشنايي در فضاهاي مسكوني، مراكز آموزشي، بيمارستان ها، بازرگاني، صنعتي و مناطق مختلف توليدي است كه نياز به برق و روشنايي دارند.

بدون برق، بهره برداري از دستگاه ها، تجهيزات و ماشين هايي كه كار را تسهيل مي كنند و بهره وري و توسعه فناوري را افزايش مي دهند امكان پذير نخواهد بود. برق وجود روشنايي، ارتباطات راديويي، تلويزيون و غيره را ممكن مي سازد.

 

برق صنعتي چيست؟

به طور كلي، برق صنعتي آن چيزي است كه در نتيجه فرآيندهاي تكنولوژيكي توليد مي شود و عمدتاً در صنعت استفاده مي شود. يعني براي بهره برداري از كارخانجات يا كارخانه هاي توليدي، ماشين آلات، وسايل برقي، روشنايي، روشنايي و دستگاه هاي با توان متوسط ​​يا زياد.

در حال حاضر حوزه فعاليت آن به انجام وظايف مربوط به كنترل هاي الكتريكي، تجهيزات و سيم كشي در يك كارخانه صنعتي يا كارخانه توليدي گسترش يافته است.

what-is-industrial-electricity-1.jpg

جايي كه برق صنعتي جريان دارد
برق صنعتي را مي توان در تاسيسات الكتريكي، كارخانه هاي بسته بندي، مراكز معدني، صنايع سيمان، نساجي و پلاستيك، كارخانه هاي گاز طبيعي، پتروشيمي، مراكز تعمير و نگهداري برق، شركت هاي ساختماني، مراكز خريد، كارخانه هاي سوسيس و كالباس و غيره استفاده كرد.

همچنين، اين است كه اجازه مي دهد تا شهرها، خيابان ها و فضاهاي عمومي را روشن كنيم. به همين ترتيب مي‌توانيم آن را در رفع مشكلات، نصب و تعمير سيستم‌هاي توليدي و همچنين در قطعات الكتريكي تأسيسات شركت به كار ببريم.

where-the-industrial-electricity-runs-1.jpg

وظايف يك برقكار صنعتي


وظايف يك برقكار صنعتي متنوع است و به شركتي كه در آن كار مي كند بستگي دارد. آنها مسئول طراحي، پياده سازي و بهينه سازي سيستم هاي الكتريكي، انجام آزمايش ها و اندازه گيري ها و همچنين تجزيه و تحليل و تفسير نتايج براي ارزيابي و بهبود سيستم هاي الكتريكي هستند.

به همين ترتيب، آنها مي توانند سيستم هاي الكتريكي را طراحي كنند، كار نصب، برنامه ريزي و تعمير و نگهداري را روي ماشين هاي الكتريكي ساكن و دوار انجام دهند. آنها موتورهاي القايي قفس سنجابي سه فازي و موتورهاي الكتريكي تك فاز را از جمله به عقب مي پيچند.

ابزارهايي كه آنها براي انجام اين عملكردها استفاده مي كنند عبارتند از ولت متر، آمپرمتر، اسكلوسكوپ و ساير تجهيزات تست فني. علاوه بر اين، آنها نقشه ها و مشخصات را مطالعه و تفسير مي كنند و همچنين از مشخصات فني حوزه كاري خود مطلع مي شوند.

از سوي ديگر، متخصصان اختصاص داده شده به برق صنعتي نيز از جمله شايستگي هاي خود حل مسئله، تعمير و نگهداري همه جانبه كارخانه هاي توليدي، تست هاي عملكرد و بازرسي هاي دوره اي را دارند.

توابع-يك-صنعتي-الكتريك-1.jpg

تفاوت بين برق صنعتي و تجاري


تفاوت يك برقكار صنعتي و تجاري در محيطي است كه در آن كار مي كند. در حالي كه برقكار تجاري در ساختمان هاي تجاري مانند فروشگاه هاي خرده فروشي، رستوران ها و غيره كار مي كند. هميشه بررسي كنيد كه سيم كشي برق و اجزاي آن سالم كار مي كنند.

برقكار صنعتي معمولاً در كارخانه هاي توليدي و تأسيسات توليدي با ماشين آلات و سيستم هاي الكتريكي پيچيده، حساس و گران قيمت كار مي كند.

http://bit.ly/3WVw9KS


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۰:۵۱ توسط:مجتبي موضوع: نظرات (0)