رهاورد دانش رهاورد دانش .

رهاورد دانش

موثرترين روش براي بررسي لودسل با مولتي متر

موثرترين روش براي بررسي لودسل با مولتي متر

مولتي متر را بر حسب ميلي ولت DC تنظيم كنيد و سيم هاي نتيجه سلول لودسل سوها هيپ را به مولتي متر متصل كنيد. ولتاژ 5 ولت يا 9 ولت DC را در سيم هاي تحريك تامين كنيد و وزن آزمايشي را روي سلول هيپ قرار دهيد. مولتي متر تنظيم ولتاژ تخمين زده شده در نتيجه سلول پشته را به كار مي گيرد.

موثرترين روش براي تست لودسل
براي آزمايش يك سلول پشته قبل از استفاده از آن، به لودسل سوها يك مولتي متر و يك منبع ولتاژ نياز داريد. با تنظيم مولتي متر بر حسب اهم، انسداد اطلاعات و خروجي هاي نتيجه سلول پشته را اندازه گيري كنيد. مقادير تخميني و احراز هويت تراز را از سازنده متضاد كنيد تا بررسي كنيد كه آيا به طور عمدي با يكديگر مطابقت دارند يا خير. اساساً، با تخمين سيگنال ميلي ولت از ليدهاي اطلاعات، سلول پشته را براي دقت بررسي كنيد. بدون اعمال قدرت به سلول پشته، ارزش بايد صفر باشد. يك وزن اضافي تراز شده را همانطور كه در تأييد تنظيم تعيين شده اعمال كنيد و يك بار ديگر به كيفيت ها نگاه كنيد.

موثرترين روش براي اندازه گيري خروجي سلول بار
بازده سلول بار با استفاده از يك متر پيشرفته تخمين زده مي شود. لودسل سوها متر پيشرفته با نتيجه سلول پشته مرتبط است. اين نسبت به علائم پيشرفته ارائه شده توسط سلول پشته به مقادير كامپيوتري قابل درك تغيير مي كند. شما همچنين مي توانيد نتيجه سلول پشته اي را با استفاده از مولتي متر اندازه گيري كنيد. در هر صورت، يك مولتي متر ولتاژ حاصل را بر حسب ميلي ولت پاك مي كند و از روي آن به توان يا وزن تبديل نمي شود.

دستورالعمل هاي گام به گام براي بررسي مقاومت سلول بار
آزمايش سلول هيپ با استفاده از يك مولتي متر كامپيوتري انجام مي شود. لودسل سوها مولتي متر كامپيوتري بين سيم انتقال مثبت و سيم انتقال منفي سلول هيپ مرتبط است. نتيجه بين آنها بايد معادل يا به ارزشي باشد كه در ديتاشيت مشخص شده است. اين آزمايش براي انسداد عملكرد سلول لود است. در حال حاضر انتقال بين سيم تحريك مثبت و سيم تحريك منفي را بررسي كنيد. آنها بايد معادل باشند. اين آزمون مخالف ورودي است.

نوسان ارزش سلول بار
مقادير لودسل به دلايلي ممكن است تغيير كند. از آسيب واقعي، براي مثال، انباشته شدن شوك و بارگذاري بيش از حد براي يك بازه طولاني‌تر گرفته تا شرايط طبيعي مانند دما، رطوبت، ورودي آب يا مصرف، سلول پشته احتمالاً نتيجه اشتباهي ايجاد مي‌كند. مقادير تخميني نيز با فرض شكسته شدن پيوندها يا در صورت قطع كوتاهي مجدد، تغيير خواهند كرد. براي اينكه در واقع نگاهي به آنچه كه باعث ايجاد واريانس در احترام سلول هاي پشته اي مي شود، بيندازيد، يك بررسي بصري انجام دهيد تا ناحيه مشكل را تشخيص دهيد. بررسي تعادل صفر را انجام دهيد تا با فرض اينكه اندازه گيري كرنش دچار تغيير شكل طولاني مدت شده است، تشخيص دهيد. بررسي مخالفت حفاظتي علاوه بر اين مي‌تواند به شما در تشخيص اين فرض كمك كند كه رطوبت به داخل سلول پشته وارد شده است. علاوه بر اين، بررسي انسداد داربست تصميم مي‌گيرد كه آيا در داخل سلول پشته‌اي كوتاه است يا خير.

Load Cell Zero Drift
شناور صفر شرايطي است كه در آن هيچ تخميني از سلول پشته به طور تصادفي در شرايط بدون هيپ تغيير نمي كند. به همين ترتيب مي‌تواند زماني اتفاق بيفتد كه ابزار انباشته شده باشد، و اين ويژگي دريفت ناميده مي‌شود. چند دليل مانند اشتباهات مكانيكي، نوسان در ولتاژ تحريك و انواع دما مي تواند باعث شناور شود. براي بررسي سلول پشته براي شناور صفر، ارزيابي كل چارچوب بسيار مهم است.

خواندن منفي سلول بار


بررسي منفي سلول بار زماني اتفاق مي‌افتد كه سلول پشته در جهتي اشتباه باشد. با فرض اينكه سلول پشته‌اي كاملاً چروكيده است، خوانش‌هاي منفي را در زير انباشتگي ارائه مي‌كند. معمولاً يك پيچ روي سلول پشته وجود دارد كه روند انباشته شدن را نشان مي دهد. يك لودسل كه براي تعيين كميت فشار استفاده مي‌شود، با فرض ايجاد پيچ ​​و خم بالا، بررسي منفي را منعكس نمي‌كند و باعث بررسي نادرست مي‌شود. با وجود اين، با فرض اينكه سلول هيپ به طور دقيق معرفي شده است و خوانش ها هنوز منفي هستند، ارتباط سيم را مطابق كد سايه تعيين شده توسط سازنده بررسي كنيد.

بار اضافه بار سلولي
هر سلول پشته با حد ارزيابي شده همراه است. انباشتن سلول‌هاي پشته از كنار ارزش ارزيابي‌شده، سلول پشته را بيش از حد سنگين مي‌كند. نشانه هاي بار بيش از حد سلول بار عبارتند از بررسي متناقض ويتريني، عدم بازگشت به صفر حتي پس از حذف پشته، تفاوت احساسي در تعادل صفر، و غيره بار بيش از حد شوك يكي از مضرترين موارد در ميان بارهاي بيش از حد است. در اينجا بار روي پشته در يك دوره بسيار كوتاه به ميزان زيادي تغيير مي كند. بيشتر سلول‌هاي باري، چند بار بيش از حد را تحمل مي‌كنند و به اين ارزش بيش از حد ايمن مي‌گويند. هر چيزي كه در گذشته مي تواند باعث آسيب فوق العاده پايدار شود.

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۵۱:۴۹ توسط:مجتبي موضوع: نظرات (0)

گوشي هاي هوشمند چگونه ساخته مي شوند؟ كل فرآيند توليد توضيح داده شده است

توليد تلفن همراه


ما از مدت‌ها قبل از تلفن‌هاي همراه استفاده كرده‌ايم، قاب گوشي اما در مجموع آيا در هر مقطعي ايده‌اي درباره نحوه ساخت اين تلفن‌ها داده‌ايم؟ درست از آغاز طرح تا نتيجه نهايي آيتم، گشت و گذار كوهي ناپايدار براي صعود است. براي درك كل تعامل ادامه دهيد.

هر زمان كه يك سازمان تصميم مي گيرد مدل ديگري بسازد، قاب گوشي اصفهان از هم اكنون داراي مدل هاي چاشني بيشتر و كاوش هاي گذشته است، بنابراين نيازي به شروع بدون هيچ گونه آمادگي نداشته باشد. آنها بايد به سادگي مدل تثبيت شده را از طريق انتقاد از مشتريان يا متخصصان اين حوزه كاليبره كنند و به طور همزمان مدها و پيشرفت هاي اخير را تعبيه كنند. هر يك از نقاط ضعف مدل هاي گذشته برطرف شده و با توسعه جديد، نوآوري در مدل گزينه آخر القا مي شود.

تلفن هاي همراه در 6 مرحله ساخته مي شوند:
1. ساخت مدل

اين فكر در جلسه اتاق هيئت مديره تصور مي شود و گارد گوشي در پي در نظر گرفتن انتخاب هاي مختلف، اصرار به آزمايشگاه كار نوآورانه منتقل مي شود. گروه اكتشاف با مدلي شروع مي شود كه در واقع مدلي غير كارآمد است كه احساس اصلي ترين چيزي است كه بايد به آن فكر كرد. اين مدل به افراد مهم داده مي شود تا بتوانند ديدگاه خود را ارائه دهند تا هر زمان كه لازم باشد، هر گونه پيشرفتي را ارائه دهند. پس از تمركز ارتعاشات مدل، روي بسته كاري گوشي كار مي شود.

مدل تلفن همراه

سپس افسار اين سواري به گروه طراحي سخت‌افزار داده مي‌شود و در نتيجه انتخاب پردازنده و حافظه در كنار تعيين‌هاي مختلف براي گوشي در اينجا است. صفحه نمايش منطبق و پتانسيل باتري مورد انتظار انتخاب شده است. دوربين هاي جلو و عقب نيز فرصت بزرگي را از دست نمي دهند. سپس گجت با قطعات انتخاب شده تجهيز شده و براي نمايشگاه كاركرد بررسي مي شود. پس از اين، در فرصتي كه گروه پويا به طور معقولي از كار كردن راضي است، اين گوشي براي تاييد آنها به بالاترين سطح ارسال مي شود.

اكثريت قريب به اتفاق توليد تلفن هاي همراه در جهان امروز در چين انجام مي شود.

2. نصب برنامه نويسي

گروه محصول اكنون براي احياي گوشي وارد عمل مي شود. اساساً روي چارچوب كاري كه در تلفن انباشته خواهد شد، از پيش تعيين شده است. بسيار ضروري است كه تجهيزاتي كه نقشي را در گروه ابزارها ايفا مي كند، براي عملكرد روان چارچوب كاري قابل دوام باشد. در اينجا توسط متخصصان متعدد به روش خاص خود بررسي مي شود تا چارچوب مطابق با فرضيه كار كند.

پيكربندي انتخابي، همراه با تجهيزات و برنامه‌نويسي، براي توليد در مقياس بزرگ آماده مي‌شود. در اين مرحله، بازگشت و اصلاح مدل كاري پشتيباني شده در اطراف اغلب چالش برانگيز است.

بررسي كنيد چگونه بهترين تلفن همراه را بخريم؟

بفهميد فيرفون چيست؟ به چه دليل بهتر است آن را در نظر بگيريد؟

3. مرحله آزمايش

قبل از شروع ساخت، گوشي به طور كامل براي كيفيت، اجرا و مرزهاي مختلف امتحان مي شود. آنها از نظر تجهيزات و برنامه نويسي امتحان شده اند. تست هاي مختلفي مانند تست قطره، تست پيچش و تست آب انجام مي شود تا واقعاً نگاهي به ارائه آن بيندازيد.

تست تلفن همراه

4. توليد در مقياس بزرگ

هر زمان كه آخرين مدل آماده شود، در آن نقطه، فرصت ايده آلي براي توليد در مقياس بزرگ است. قطعات داخلي ممكن است يا در خانه ساخته شوند يا دوباره ارزيابي شوند.

بيشتر مواقعي كه اين داده هاي مدل ديگري كه توسط سازمان ارسال مي شود به اكثريت ريخته مي شود و اين مي تواند هم مفيد باشد و هم در هر صورت. سازگار، با توجه به اين واقعيت كه گوشي «اخراج شدن» را تبليغ مي كند و در معرض ديد قرار مي گيرد. همچنين يك نقطه ضعف است زيرا اين فرصتي را براي صاحب نظران فراهم مي‌كند تا مدل‌هايي را كه قرار است تحويل داده شوند را جدا كرده و در اين راستا ارزيابي‌ها را پايين بياورند.

توليد مدل با كيفيت در مقياس بزرگ آغاز مي شود. اين مي تواند در كارخانه خود سازنده باشد يا به همين ترتيب مي تواند به توليدكنندگان مختلف منتقل شود كه در غير اين صورت سازندگان سخت افزار منحصر به فرد (OEM) ناميده مي شوند تا مطابق با كيفيت و اصول آموزشي آنها ساخته شود. تلفن هاي همراه نيز در اين چرخه جمع آوري مي شوند.

فاكسكان يكي از سازمان‌هاي مهمي است كه براي بخشي از سازمان‌هاي برتر مانند اپل، شيائومي، نينتندو، آمازون و غيره ابزار توليد مي‌كند و كارخانه‌هاي مونتاژ عظيمي در كشورهاي متعددي دارد كه بزرگترين آنها در شنژن چين است.

شما مي‌توانيد با انتخاب برنامه تعمير سلولي به كارگرداني موسسه پريزم، بر جمع‌آوري و برچيدن آيفون‌ها و ساير تلفن‌هاي همراه مسلط شويد.

در طول توليد در مقياس بزرگ، تلفن‌هاي همراه معمولاً براي دور ماندن از گسست داده‌هاي مرتبط با برنامه‌هاي خاص كدگذاري مي‌شوند.

5. بسته بندي

هر زمان كه گوشي هر يك از ارزيابي ها را به پايان رساند، در آن نقطه، براي بسته بندي ارسال مي شود. گوشي در كنار 

تزئينات و دفترچه راهنماي مشتري در ظرف مناسب براي تحويل قرار داده شده است.

شركت تلفن هوشمند خود را با قيمت 1000 دلار راه اندازي كنيد

بررسي كنيد گوشي هاي هوشمند آينده شما چگونه خواهند بود؟

6. حمل و نقل

حمل و نقل تلفن همراه در سراسر جهان

آخرين مرحله از كل تعامل، حمل و نقل است. سپس اين تلفن‌هاي همراه به تجار، سهامداران و خرده‌فروشان در سراسر جهان ارسال مي‌شوند و پس از آن، مشتري نهايي گوشي را از اين خرده‌فروشان دريافت مي‌كند.

بنابراين اين كل دوره ساخت يك تلفن همراه است. اگر مشكل زيادي نيست، ما را در مورد ديدگاه خود در اظهارات زير بيان كنيد.

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۴:۲۵ توسط:مجتبي موضوع: نظرات (0)

بازار اينورتر و شركت هاي برتر

بازار اينورتر بر حسب نوع (اينورترهاي خورشيدي،  اينورترهاي غير مبتني بر خورشيد)، رتبه‌بندي توان خروجي، ولتاژ خروجي، كانال فروش (مستقيم، غير مستقيم)، كاربر نهايي (كارخانه‌هاي PV، مسكوني، تجاري، خودرو) و

بازار اينورتر و شركت هاي برتر

Huawei Technologies (چين) - اين سازمان يكي از سازمان هاي مهم نوآوري داده ها و مكاتبات (ICT) مستقر در چين است. اينورترهاي فتوولتائيك (PV) و پاسخ هاي تخيلي را براي چارچوب هاي PV مي سازد و مناسب مي سازد. هوآوي ساخت نيروگاه هاي درخشان خورشيد گرا را هدف قرار داده است كه از بازدهي انرژي بالا و وظايف هوشمندانه و نگهداري (O&M،) محافظت شده و قابل اعتماد پشتيباني مي كنند تا به مشتريان خود قدرت دهد تا سود خود را از حدس و گمان (ROI) در طول چرخه عمر نيروگاه هاي نيرو تقويت كنند. ترتيبات PV هوشمند هواوي FusionSolar ارائه شده توسط اين سازمان، نوآوري PV را با داده هاي رايانه اي و اينترنت ادغام مي كند. چيدمان PV هوشمند Huawei FusionSolar از طريق مجموعه اطلاعات زيركانه، مكاتبات با سرعت بالا و محاسبات توزيع‌شده، وظايف و پشتيباني از چارچوب‌هاي PV فوق‌العاده مكانيزه را تقويت مي‌كند.
منبع تغذيه Sungrow (چين) - اين سازمان ابزارهاي جديد منبع تغذيه انرژي را توليد و به فروش مي رساند. علاوه بر اين، مديريت هاي مرتبط با اين ابزارها را ارائه مي دهد. اين سازمان تمرينات تحقيق و توسعه را براي بهبود ابزارهاي جديد و پيشرفته تامين انرژي انجام مي دهد. اين گجت ها به ويژه در مناطق انرژي خورشيدي و انرژي باد مورد استفاده قرار مي گيرند. آنها علاوه بر اين در چارچوب‌هاي جديد درايو خودروهاي انرژي‌زا، و همچنين در نيروگاه‌هاي PV رانشگر و زميني مورد استفاده قرار مي‌گيرند. Sungrow به صراحت اينورترهاي رشته، اينورترهاي خصوصي، اينورترهاي كانوني و تزئينات مرتبط مانند بررسي ابزارها و جعبه هاي تركيبي را ارائه مي دهد. اقلام ارائه شده توسط اين سازمان براي زمين شناسي هاي صريح مانند اروپا، آمريكا، برزيل و APAC قابل دسترسي هستند زيرا با استانداردهاي رتبه بندي قدرت، ولتاژ و عود صريح در اين توپوگرافي ها مطابقت دارند.
SMA Solar Technology (آلمان) - اين سازمان يك تامين كننده تجهيزات انرژي خورشيدي مستقر در آلمان است. در نوآوري چارچوب PV استعداد دارد. اين سازمان اينورترهاي مبتني بر نور رشته اي و كانوني را كه در چارچوب هاي PV استفاده مي شود، توليد و عرضه مي كند. اين اينورترها به طور قابل توجهي در ارتباط ماتريسي و كاربردهاي تجاري مورد استفاده قرار مي گيرند. آنها را مي توان با طيف گسترده اي از ماژول هاي خورشيد گرا و همچنين در چارچوب هاي مستقل و چارچوب هاي خانه كوچك استفاده كرد. اين سازمان انواع مختلفي از اينورترهاي رشته اي مانند سري SUNNY HIGHPOWER، SUNNY TRIPOWER و SUNNY BOY را ارائه مي دهد. علاوه بر اين، اينورترهاي كانوني سري SUNNY CENTRAL را ارائه مي دهد.
Power Electronics (اسپانيا) - اين سازمان ابزارهاي الكترونيكي را توليد مي كند. اينورترهاي خورشيدي، استارت‌هاي الكترونيكي، درايوهاي سرعت متغير و مبدل‌هايي را ارائه مي‌كند كه براي ارتباط ماتريسي چارچوب‌هاي ذخيره انرژي مبتني بر باتري در نظر گرفته شده‌اند. اين سازمان در هر يك از خشكي ها حضور دارد و از آنها براي داشتن چارچوب انرژي سالم و كمك هاي تخصصي فوري مرتبط براي تجهيزات و كارهاي بزرگ حمايت مي كند.
ABB (سوئيس) - اين سازمان يك پيشرو در سراسر جهان در نوآوري هاي قدرت و مكانيزاسيون است. اين سازمان از طريق ادغام ASEA (سوئد) و Brown، Boveri و Cie AG (سوئيس) در سال 1988 شكل گرفت. اين سازمان در اروپا، آمريكا، APAC، آفريقا و خاورميانه حضور دارد. اينورترهاي مبتني بر نور خورشيد را از طريق تقسيم اقلام تكان دهنده خود ارائه مي دهد. ABB انواع مختلفي از اينورترهاي مبتني بر خورشيد مانند اينورترهاي رشته اي و اينورترهاي كانوني را ارائه مي دهد. همچنين ابزارهاي برنامه نويسي و مديريت هاي مرتبط با اينورترهاي مبتني بر خورشيد را از طريق واحد خود Power-One ارائه مي دهد. اينورترهاي رشته اي ارائه شده توسط سازمان هم تك مرحله اي و هم سه مرحله اي هستند.

بازار اينورتر و كاربران نهايي برتر

خصوصي - اينورترهاي خصوصي غير مبتني بر خورشيد، كه معمولاً به عنوان UPS خصوصي شناخته مي‌شوند، عمدتاً در خانه‌ها و محل‌هاي كار براي كنترل رايانه‌هاي شخصي، مودم‌ها و غيره استفاده مي‌شوند.
اينورترهاي خودرو هم در خودروهاي الكتريكي و هم در خودروهاي موتور گازسوز (ICE) مورد استفاده قرار مي گيرند. طيف گسترده اي از وسايل نقليه الكتريكي، مانند وسايل نقليه الكتريكي نيمه نژاد (HEV)، وسايل نقليه الكتريكي با باتري (BEV) و خودروهاي برقي متقاطع (PHEVs)، به اينورترها براي نيرو دادن به مديران اجرايي به/از بسته باتري به موتورها و براي داخل هواپيما نياز دارند. چارچوب ها اين اينورترها علاوه بر اين براي راه اندازي دستگاه هاي مختلف مانند ايستگاه هاي كاري، شارژرهاي همه كاره، ماشين هاي الكتريكي پيشرفته، خنك كننده ها و مايكروويوها در وسايل نقليه استفاده مي شوند.
گياهان PV - گياهان PV كاربردهاي نسبتاً جديدي از اينورترهاي مبتني بر نور خورشيد هستند. بخش نيروگاه هاي PV نسبت به بخش خصوصي و تجاري بخش متوسط ​​​​تري از بازار اينورتر را نشان مي دهد. تعداد شارژرهاي مبتني بر نور خورشيد كه در نيروگاه هاي PV معرفي شده اند بسيار زياد است و ممكن است هماهنگ كردن فوق العاده اينورترهاي خورشيد گرا با eac مفيد و مقرون به صرفه نباشد.

https://arkainverter.ir/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%d8%af%d8%b1%d8%a7%db%8c%d9%88-%d9%87%d8%a7%db%8c%d8%aa%da%a9-hitek/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۳:۴۰ توسط:مجتبي موضوع: نظرات (0)

موبايل و لوازم جانبي

اين راهي براي انتخاب قاب موبايل است ما تعداد زيادي روپيه روي تلفن‌هاي همراه پرداخت مي‌كنيم، گلس گوشي اما با توجه به ويژگي‌هاي آن‌ها، به‌ويژه كيس‌ها، ارزان‌ترين روپيه‌ها را انتخاب مي‌كنيم. تعداد كمي از ما به اين فكر نمي‌كنيم كه يكي از آن‌ها را دريافت كنيم، زيرا قاب‌ها تلفن‌هاي ما را حجيم مي‌كنند. گلس گوشي ما نمي‌توانيم منكر اين باشيم كه تلفن‌هاي بدون قاب بيشتر به شكستن، ضربه زدن، حك شدن و حتي شكستن صفحه نمايش تمايل دارند. مجموعه اي از كيس هاي قابل حمل با چاپ و طرح هاي محافظ صفحه نمايش گوشي قابل توجه با هزينه كم در دسترس هستند. آنها از تلفن شما در برابر خط و خش محافظت مي كنند. گوشي‌هاي بزرگ حتي از تلفن‌هاي شما در برابر آثار، ضربه، افتادن و ساير آسيب‌هاي واقعي محافظت مي‌كنند. اگر اخيراً يك تلفن همراه خريداري كرده ايد، در اينجا دستيار كاملي در مورد ماهرترين روش براي خريد يك قاب همه كاره وجود دارد. طرح شما در واقع بايد يك قاب محكم را مشاهده كنيد كه از ابزار شما محافظت كند، اما از طرف ديگر كاملاً برنامه ريزي شده است. كيف هاي پشتي قاب هاي استاندارد يا نازك از پشت و كناره هاي تلفن محافظت مي كنند و صفحه نمايش را كاملا باز مي كنند. اين موارد ساده و قابل استفاده براي افراد هستند، همه چيز برابر است. شما اين قاب‌هاي قابل حمل را در سايه‌هاي قوي ساده، چاپ شده، ساده و لذت‌بخش دنبال خواهيد كرد. موارد شديد و سخت يكي ديگر از گزينه‌هاي قوي شامل گلس گوشي قاب‌هاي محكم و سخت گلس موبايل است كه سبك آن را بازبيني مي‌كند و از تلفن همراه شما در برابر خراش، ضربه و افتادن محافظت مي‌كند. چند مورد حتي خاص هستند، ارائه بيمه در برابر آب و پسماند. كيس هاي فشرده از چند لايه پلاستيك ساخته شده است كه آنها را محكم و سخت مي كند.

با فرض اينكه به دنبال كيفي هستيد كه بتواند به تلفن شما كمك كند تا طيف گسترده اي از آسيب هاي واقعي را تحمل كند، بايد به سراغ موارد شديد و سخت برويد. فوليو يا فليپ كيس فوليو (به‌علاوه قاب‌هاي تاشو ناميده مي‌شود) مانند گلس گوشي يك كتاب باز مي‌شود و هر طرف و گوشه تلفن همراه شما را مي‌پوشاند. قاب‌هاي فوليو يا تاشو به تلفن وزن اضافه مي‌كنند تا اطمينان كامل از لبه به لبه را ارائه دهند. در برخي موارد، بالكن ها جيب هايي را براي نگه داشتن مقداري پول يا كارت همراهي مي كنند، بنابراين به عنوان كيف پول عمل مي كنند. كيس هاي نگهباني اين موارد سبك وزن و در طرح ناچيز هستند. آنها فقط كناره هاي تلفن را مي پوشانند و به پشت و جلوي تلفن اجازه مي دهند بدون پوشش باقي بمانند. جعبه هاي محافظ از مواد ضربه گير ساخته شده اند كه از تلفن در برابر ضربه محافظت مي كنند. آنها برخلاف موارد معمولي گزينه هاي عالي هستند، زيرا مي توانيد طرح و رنگ هاي تلفن همراه خود را به رخ بكشيد. كيف هاي جيبي جيب ها اساسي هستند و به محافظت از تلفن همراه در برابر خراش و لكه كمك مي كنند. آنها براي تلفن هاي همراه واضح نيستند و همچنين مي توانند براي ذخيره كارت شارژ يا پول مورد استفاده قرار گيرند. جيب‌ها به تلفن‌هاي همراه متصل نمي‌شوند، بنابراين مي‌خواهيد هر بار كه مي‌خواهيد از آن استفاده كنيد، تلفن خود را حذف كنيد. جيب هاي همه كاره از بافت ظريف، الاستيك و پوست گوساله ساخته شده اند. هر چند جيب‌ها بيمه كاملي را ارائه مي‌دهند، در واقع قمار تلفن‌هايي كه مخفيانه از آن‌ها خارج مي‌شود، باقي مي‌ماند. برخي از جيب‌ها دكمه‌اي را براي جلوگيري از اين اتفاق دارند. جعبه هاي باتري اين موارد براي شارژ تلفن در مواقع بحراني در نظر گرفته شده است. آنها يك باتري در داخل دارند كه اين كار را انجام مي دهد. با اين وجود، قاب‌هاي باتري معمولاً حجيم و سنگين هستند. به غير از طرح، مطمئن شويد كه واقعاً به محدوديت قدرت اين موارد نيز نگاهي بيندازيد. پوسته هاي تلفن در صورتي كه اكثريت قريب به اتفاق اين كيس هاي قابل حمل شما را نااميد كنند، پوسته هاي تلفن روشي براي رفتن هستند. اين پوسته‌ها به شما امكان مي‌دهند تلفن‌هاي خود را سفارشي كنيد گلس گوشي و از خراشيدگي و لك اطمينان حاصل كنيد. تا آنجا كه سبك پيش مي رود، تعداد زيادي از آنها براي مرور وجود دارد -

شخصيت هاي فيلم، جلد، مات، رنگ هاي قوي، سطوح و برخي ديگر. مواد سيليكون و لاستيك كيف هاي همه كاره ساخته شده از سيليكون و مواد الاستيك، بنابراين ظريف، سازگار و معقول هستند. اين كيس ها از ريزش هاي كوچك امنيت مي دهند. آنهايي كه كيس‌هاي تمام شده دارند، نگه‌داري عالي دارند و تلفن‌ها را از ذهن ما دور مي‌كنند. پوست گوساله بخش بزرگي از فوليو و فليپ كيس از پوست گوساله ساخته شده است. پوسته‌هاي پوست گاوي به خوبي نسبت به پلاستيك پير مي‌شوند و مهم‌تر از همه، مواد درگير كردن آن براي مدت قابل توجهي بهبود مي‌يابند. اين موارد نيز به همين ترتيب ماندگاري مناسبي را ارائه مي دهند. پلي كربنات و TPU قاب‌هاي همه كاره پلي كربنات سخت هستند و امنيت فوق‌العاده‌اي را در برابر خراش ارائه مي‌دهند، در حالي كه قاب‌هاي TPU ملايم‌تر و نرم‌تر هستند. تركيبي از اين دو ماده، امنيت بهتري را نسبت به كيس هاي پلاستيكي معمولي ارائه مي دهد. اين مواد معمولاً براي برنامه‌ريزي كيس‌هاي چاپي مورد استفاده قرار مي‌گيرند، كه در آن قسمت‌هاي پشتي كيس‌ها از TPU سخت ساخته شده‌اند، اگرچه طرفين آن از پلي كربنات صاف است. آلومينيوم از قاب هاي فلزي به ندرت براي تلفن هاي همراه استفاده مي شود. شما در واقع بخشي از قاب محافظ آلومينيومي را كشف مي كنيد كه مانع خراش و استحكام فوق العاده اي مي شود. نكات برجسته متفاوت كيس هاي قابل حمل صرفاً براي اصلاح و محافظت از تلفن ها به كار نمي روند. چند نكته برجسته اضافه شده است كه تجربه شما را سفارشي مي كند و به شما امكان مي دهد كارهاي جديدي با تلفن خود انجام دهيد. ضخامت اكثر كيس‌هاي استاندارد نازك و سبك هستند، اگرچه قاب‌هاي افراطي و فليپ پلان دست و پا گير هستند. جعبه استاندارد es نازك هستند و در محافظت از تلفن شما در برابر خط و خش و ضربه هاي جزئي عالي هستند. قاب هاي فشرده و تاشو تا حدودي ضخيم هستند،

اما هر گوشه، طرفين، پشت و علاوه بر آن صفحه نمايش تلفن همراه را در بر مي گيرند. به اين ترتيب، اين موارد در حفظ تلفن از هر نوع آسيب واقعي باورنكردني است. الگوها اين احتمالاً قابل توجه به نظر نمي رسد، با اين حال موارد با الگوهاي خوب به همان اندازه طرح آنها مهم است. در مواقعي كه با احتياط متوجه شديد، چند كيس دكمه‌هايي در آن‌ها تعبيه شده‌اند تا حسي شبيه به گوشي داشته باشيد، در حالي كه موارد ارزان‌تر از مواد الاستيك يا پلاستيكي روي دكمه‌ها استفاده مي‌كنند. جيب هاي ظرفيت اكثر قاب‌هاي تاشو داراي جيب‌هايي هستند كه به شما امكان مي‌دهد كارت، پول يا بليط را نگه داريد. همچنين در صورتي كه تمايلي به خريد قاب‌هاي تاشو نداريد، تعداد زيادي از كيف‌هاي استاندارد را با جيب‌هاي بيروني رديابي خواهيد كرد. سوار يا ايستاده مواردي با پايه‌ها و پايه‌هاي اختصاصي وجود دارد كه به شما امكان مي‌دهد هنگام تماشاي فيلم‌ها و برنامه‌هاي تلويزيوني، تلفن خود را روي تخت يا ميز بگذاريد يا به سادگي تلفن‌هاي همراه را به نقاط دلپذير تغيير دهيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۶:۵۹ توسط:مجتبي موضوع: نظرات (0)

شارژ كردن گوشي در ماشين: آنچه بايد بدانيد

هيچ چيز ناراحت كننده تر از اين نيست كه در حين حركت به تلفن خود نگاه كنيد  و ببينيد كه عمر تلفن شما يك ثانيه معلق است يا به صراحت، با باتري 1% كار مي كند. هر زمان كه اين اتفاق بيفتد، به احتمال زياد به دنبال شارژر تلفن خود مي رويد و آن را در وسيله نقليه خود شارژ مي كنيد.

خوشبختانه، شما بدون شك مي توانيد اين كار را انجام دهيد، زيرا شارژرهاي خودرو براي تلفن ها وجود دارد و عملكرد آنها قابل تحسين است. با اين وجود، تعداد نسبتا كمي در مورد بايدها و نبايدهاي شارژ وسيله نقليه و نحوه شارژ مناسب تلفن خود در وسيله نقليه مي دانند.

بنابراين، گروه ما يك دستيار سريع در مورد شارژ وسيله نقليه ساخته است - چگونه مي توانيد تلفن خود را به طور دقيق شارژ كنيد و بايدها و نبايدها را براي مراقبت از خود نگه داريد. چه برسد به اينكه به آن برسيم!

چگونه يك گوشي را در ماشين خود شارژ مي كنيد؟

استفاده از فندك سيگار: يكي از شناخته شده ترين روش هاي شارژ تلفن در وسيله نقليه خود، خريد شارژر خودرو براي تلفن هاي داراي پورت USB است كه مستقيماً آن را به فندك وصل مي كنيد. در حالي كه متهم كردن تلفن خود به اين انتخاب تا حدودي ساده است، اما مي خواهيد تضمين كنيد كه جريان دو آمپر داريد تا بتوانيد تلفن خود را بدون هيچ مشكلي شارژ كنيد.
استفاده از پورت USB: خوشبختانه، بسياري از وسايل نقليه داراي پورت هاي USB در برنامه خود هستند. با فرض اينكه شما شخصي هستيد كه چنين وسيله نقليه اي داريد، مي توانيد تلفن خود را مستقيماً به پورت USB وصل كنيد و آن را در آنجا شارژ كنيد.
استفاده از شارژ بي‌سيم: اگر فكر مي‌كنيد داشتن يك درگاه USB يك پيشرفت بزرگ است، خوشحال خواهيد شد كه متوجه شويد كه تعداد كمي از خودروها نوآوري‌هاي كنوني بيشتري دارند، به عنوان مثال، شارژ از راه دور. با اين وجود، شما بايد تضمين كنيد كه تلفن شما با شارژ از راه دور قابل استفاده است.


نكات مهم در مورد شارژ خودرو چگونه است؟


به ياد داشته باشيد كه شارژر خود را از برق بكشيد: هنگامي كه در مشكل گرفتار شده ايد يا موتور خود را خاموش كرده ايد، به خاموش كردن شارژها توجه كنيد. اين به اين دليل است كه باتري‌هاي شما همچنان از انرژي براي وارد كردن شارژر شما استفاده مي‌كنند، كه مي‌تواند مشكلاتي را در روشن كردن وسيله نقليه شما ايجاد كند.
از شارژرهاي باكيفيت استفاده كنيد: براي اينكه از آسيب وسايل نقليه و تلفن همراه دوري كنيد، بايد از شارژرهاي خودروي عالي براي تلفن استفاده كنيد. ابزارهاي عالي بايد حداكثر 2.4 آمپر را تضمين كنند. آنها بايد با تلفن شما قابل اجرا باشند و ابزارهايي را جستجو كنند كه اتصال كوتاه و امنيت بيش از حد را افزايش مي دهند.
كتابچه راهنماي شارژر را بخوانيد: به ياد داشته باشيد كه همه شارژرها چيزي شبيه به هم نيستند، بنابراين بايد انرژي صرف كرد تا دفترچه راهنماي شارژر را بررسي كنيد و بررسي كنيد كه آيا با وسيله نقليه و تلفن شما قابل استفاده است يا خير و از روش هاي پذيرفته شده براي تضمين استفاده مشروع مطلع شويد.

تا پايان روز، نمي‌توانيم فشار كافي را اعمال كنيم كه استفاده از شارژرهاي عالي خودرو براي تلفن‌ها بسيار ضروري است. بنابراين، جستجو براي شارژرهاي وسيله نقليه براي تلفن‌هايي كه بهترين ارائه را با هزينه نسبتاً مناسب ارائه مي‌دهند، شايسته است. علاوه بر اين، نكات بالا را به خاطر بسپاريد تا بتوانيد از هر گونه آسيبي كه به وسيله نقليه و مدت زمان باتري تلفن خود وارد مي كند دوري كنيد.

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۴:۰۰ توسط:مجتبي موضوع: نظرات (0)

بررسي گوشي موبايل

ماه گذشته، دليل اهميت واقعي پاسخ‌دهندگان را بررسي كرديم. لوازم جانبي موبايل اصفهان از آنجايي كه هيچ روشي براي مقابله با طرح بازبيني «اندازه مناسب» وجود ندارد، تنظيم «چه كسي، چه چيزي، چه زماني، كجا و چرا» براي به دست آوردن اطلاعاتي كه مي‌خواهيد واقعاً حياتي است.

با توجه به اينكه حدود 70.0٪ از پاسخ دهندگان عمومي CoreData بررسي هاي كلي را روي دستگاه هاي قابل حمل انجام مي دهند، بخش "where" اولويت بالاتري نسبت به هر زمان ديگري در حافظه اخير دارد.

درگير كردن تلفن ها براي بررسي كلي، مشكلات جديدي را ايجاد مي كند
واقعيتي كه در حال حاضر در جهان پيشرفته است، لوازم جانبي موبايل در اصفهان به اين دليل است كه تلفن شما محل كار شما نيست. در حالي كه شما در حال پاسخگويي به سؤالات مشابه هستيد، نمايش مطابق با فاكتور ساختار حركت مي كند و تلفن شما داراي وقفه هايي است كه رايانه شخصي شما ندارد.

آن وقفه ها مي تواند تأثير داشته باشد. در واقع، حتي پس از نمايش كيفيت پرسش و پاسخ، يك بررسي مشاهده كرد كه زمان واكنش براي مشتريان تلفني 17.0٪ بيشتر از مشتريان منطقه كار است. سازندگان با حذف اندازه صفحه نمايش و سختي هاي نوآورانه به عنوان عناصر، اين تمايز را به پايان رساندند ك لوازم جانبي گوشي ه عمدتاً به دليل وجود وقفه هاي بيشتر در آب و هواي ابزارها و بررسي ها بود (يادداشت 1).

براي تقويت روي نمودار كليك كنيد
نرخ ترك تحصيل كامل براي اين شرايط در ادامه با نمودار نشان داده شده است.

اساساً، مطالعاتي كه روي تلفن همراه به پايان مي‌رسد، نسبت به مطالعاتي كه در يك منطقه كاري انجام مي‌شوند، احتمالاً متروك هستند و ضعف قابل توجه‌تري نسبت به استعداد ترتيبي دارند. در يك مطالعه خريداران با بيش از 2000 پاسخ‌دهنده، تنها 3.3 درصد از مشتريان محل كار مطالعه را ترك كردند، اما 15.9 درصد از مشتريان قابل حمل زماني كه بررسي براي اين ابزارها بهينه نبود، اين كار را انجام دادند. علاوه بر اين، مشتريان همه كاره موظف بودند بگويند كه از اين برند «عميقاً خوشحال» هستند تا مشتريان محل كار. اين تمايز واقعاً بزرگ بود، در هر صورت، در حالي كه كنترل اجتماعي-اقتصادي مشتري همه كاره و منطقه كاري بود (2).

پرس و جو پنهان وسيله اي است كه به وسيله آن مي توان مسئله «پاسخگوي همه كاره تصادفي» را حل كرد - يعني افرادي كه از تلفن براي پاسخ دادن به مطالعاتي استفاده مي كنند كه با توجه به حوزه هاي كاري برنامه ريزي شده بود (3). حقيقت را بگوييم، با وجود تعداد زيادي از واكنش‌هاي كلي كه از تلفن‌ها مي‌آيند، فقط 2.0٪ از بررسي‌ها واقعاً براي اين ابزارها ساده شده‌اند (4).

مراحلي وجود دارد كه مي توانيد برداريد
خوشبختانه، رويكردهايي براي كاهش تعداد زيادي از اين مسائل وجود دارد. با بازگشت به تمركز مشتري، سازندگان اين گزينه را داشتند كه با كاهش تعداد درخواست‌ها، قرار دادن هر يك از آنها در يك صفحه انفرادي و استفاده از نگاه عمودي به جاي چارچوب صفحه‌بندي، افراد را كنار بگذارند.

اساساً، يك بررسي متا در مورد نرخ ترك تحصيل همه كاره مشتري، متغيرهاي پيكربندي بررسي همراه را به پايان مي‌رساند:

كاهش مدت زمان مرور شما


با حذف مواردي مانند ماتريس ها، لغزنده ها، كشويي ها و نشانگرهاي پيشرفت، پيچيدگي طرح بررسي خود را كاهش دهيد.
استفاده از درخواست هاي ايميلي به جاي اعلاميه هاي پيامكي
استفاده از به روز رساني هاي بي شماري (5)
درست كردن برنامه
بديهي است كه به اين دليل كه ترتيبات وجود دارد، به اين معني نيست كه شما بايد هر يك از آنها را بدون تبعيض اجرا كنيد. به عنوان مثال، در حالي كه كاهش طول نماي كلي شما ممكن است مشتريان همه كاره را از خروج باز دارد، همچنين مي تواند عمق درك مورد نياز شما را از بين ببرد. با توجه به آن، سه سؤال زير در هنگام برنامه ريزي براي بررسي كلي شما مطرح مي شود:

جمعيت من كيست؟ همانطور كه قبلاً توضيح داديم، شركاي مختلف معمولاً به روش‌هاي مختلف به نظرات پاسخ مي‌دهند و اين نيز براي مراحلي كه افراد استفاده مي‌كنند معتبر است. همانطور كه يك شركت مشاوره دريافته است، بسته به مطالعه و جمعيت، ميزان واكنش تلفن همراه ممكن است تقريباً به اندازه 3٪ و تا 57٪ باشد (6). هيچ دليلي براي حذف يك بررسي همه كاره وجود ندارد، زيرا احتمالاً بخش بزرگي از جمعيت شما از رايانه هاي شخصي استفاده مي كنند.
چقدر پيچيدگي مي خواهم؟ انواع پيچيده پرس و جو، به عنوان مثال، ماتريس ها و جعبه هاي كشويي اغلب پاسخ دهندگان قابل حمل را شماره گيري مي كنند، با اين حال آنها نيز ممكن است لايه اي از جزئيات را كه وظيفه شما به آن نياز دارد ارائه دهند. سازش ها را درك كنيد تا بتوانيد به انتخابي آگاهانه بسنده كنيد.
چه امكاناتي در حال حاضر در بنياد من گنجانده شده است؟ چند مرحله بررسي مي تواند ابزارهاي مختلف را به عنوان جزئي از محصول الزامي كند. به عنوان مثال، مرحله محدود كننده CoreData مي تواند به تدريج سؤالات را با تكيه بر اينكه آيا پاسخ دهنده در محل كار قابل حمل است يا كار تغيير دهد.
در حالي كه كاملاً غيرممكن است بدانيد كه بدون شك تعداد افراد بررسي مبتني بر وب شما را بر روي يك منطقه كاري در مقابل قابل حمل انجام مي دهند، با اينكه از هر 10 استراليايي 9 نفر تلفن همراه دارند (7) و بسياري از افراد در حال انجام بررسي هاي كلي در «مرده» خود هستند. زمان - مانند گرفتن وسيله نقليه عمومي يا در تعطيلات نيمه روز - تقريباً مطمئناً درست است كه استفاده همه كاره زياد باشد. دانستن تله هاي بي توجهي به ارتقا براي دستگاه هاي قابل حمل مي تواند تمايز بين hitti باشد مثال پايه اي را كه واقعاً مي خواهيد براي بررسي خود بنويسيد و علامت را از دست داده ايد.

https://esfahantel.com/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۳:۳۲ توسط:مجتبي موضوع: نظرات (0)