رهاورد دانش رهاورد دانش .

رهاورد دانش

تولید انفرادی و صنعتی

برای تولید الکتریسیته لازم است یک منبع انرژی تامین شده اینورتر هایتک توسط طبیعت تغییر شکل داد. این عملیات با استفاده از ابزارهای مختلف تولید، بسته به مقادیر تولید شده، بلکه بر اساس تحول اساسی شیوه فعلی تولید و مصرف انرژی به سمت راه حل های کم کربن، برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی انجام می شود. تولید برق صنعتی برای پاسخگویی به تقاضای برق مصرف‌کنندگان با طبیعت‌های مختلف (افراد، صنعتگران، رده‌های سوم، جوامع) و توزیع شده در کل یک قلمرو، لازم است از وسایل تولید صنعتی استفاده شود که امکان تولید برق در مقادیر زیاد را فراهم می‌کند. برق به صورت متمرکز در سراسر کشور توسط نیروگاه های برق با استفاده از منابع مختلف انرژی (فسیلی، شکافت پذیر و تجدیدپذیر) تولید می شود و امکان تامین مصرف کنندگان از طریق شبکه انتقال (1) و تحویل (2) را فراهم می کند. بسته به انرژی مصرفی انواع مختلفی از نیروگاه ها وجود دارد: هسته ای الکتریسیته از یک منبع انرژی شکافت پذیر تولید می شود: اورانیوم، سنگ معدنی موجود در زیر خاک زمین.

حرارتی الکتریسیته از منابع سوخت فسیلی، عناصر موجود در زیر خاک زمین تولید می شود: زغال سنگ، نفت کوره (از نفت) و گاز. انرژی های تجدید پذیر الکتریسیته از منابع انرژی تجدیدپذیر تولید می شود که طبیعت به طور مداوم آنها را تجدید می کند: آب، باد، خورشید، گرمای زیرزمینی، مواد آلی (چوب، زباله و غیره)، انرژی های دریایی. از آنجایی که الکتریسیته نمی تواند ذخیره شود، تولید آن حاصل ترکیبی از ابزارهای مختلف تولید مکمل است که هر کدام نقشی در منحنی مصرف دارند. فرانسه منابع فسیلی بسیار کمی دارد (مانند گاز و زغال سنگ) و بنابراین برای تولید برق از این انرژی ها به واردات وابسته است. به لطف تولید برق با منشاء هسته ای (تقریباً 77 درصد تولید ملی) است که فرانسه می تواند استقلال انرژی خود را تضمین کند. تولید برق انفرادی برای پاسخگویی به تقاضای برق تک تک مصرف کنندگان در مکان های جدا شده یا به دنبال استقلال انرژی، اکنون تعدادی تجهیزات تولید برق و همچنین تولید گرما برای جایگزینی تجهیزات مصرف کننده سوخت های فسیلی وجود دارد. برق به صورت غیرمتمرکز، مستقیماً توسط مصرف کنندگان و در مقادیر کم، توسط تجهیزاتی که از منابع انرژی تجدیدپذیر استفاده می کنند، برای مصرف فوری تولید می شود.

این تجهیزات از منابع مختلف انرژی تجدید پذیر استفاده می کنند: مینی/میکرو/پیکو هیدرولیک نیروی آب ناشی از رودخانه ها و نهرهای کوچک امکان تولید برق در نیروگاه های کم مصرف را فراهم می کند. فتوولتائیک اشعه خورشید برق خانه ها را تامین می کند. تولید گرما تجهیزات خاص از هوا، آب، خورشید، انرژی زمین گرمایی یا چوب برای بازیابی گرما به طور مستقیم یا در شبکه آب گرم استفاده می کنند. توربین بادی کوچک نیروی باد، هواسازهای کوچک و متوسط ​​را می چرخاند. این روش‌های تولید گازهای گلخانه‌ای منتشر نمی‌کنند، زباله تولید نمی‌کنند و می‌توانند فوراً برای نیازهای شخصی و همچنین برای فروش مجدد به شبکه استفاده شوند. بنابراین آنها ابزاری برای "کربن زدایی" برق مصرفی در خانه ها هستند و در نتیجه به مبارزه با تغییرات آب و هوایی کمک می کنند. در فرانسه، این روش‌های تولید از کمک‌هایی بهره می‌برند که بیشتر اوقات به صورت اعتبار مالیاتی است. (1) در فرانسه، RTE برق را از مراکز تولید به سایت‌های صنعتی بزرگ و شبکه‌های توزیع که به مصرف‌کنندگان می‌رسد منتقل می‌کند. (2) در فرانسه، Enedis، یک شرکت تابعه مستقل، برق را توزیع می کند، یعنی آن را به مشتری نهایی منتقل می کند.

https://alphainverter.ir/hitek-inverter/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۲:۵۷ توسط:مجتبی موضوع: نظرات (0)