رهاورد دانش رهاورد دانش .

رهاورد دانش

ساخت مدولار

ساخت و ساز مدولار شامل ساخت ساختمان های پیش اینورتر هایتک اصفهان ساخته در کارخانه های خارج از محل و انتقال آنها به محل کار برای نصب است. واحدهای پیش ساخته کوچک، به نام ماژول، در محل کار مونتاژ می شوند و از قوانین ساختمانی مشابه ساختمان های سنتی پیروی می کنند. دو نوع ساختمان مدولار، ساختمان های مدولار دائمی و قابل جابجایی هستند. خریداران می توانند از کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، کاهش ضایعات ساختمانی و فرآیندهای ساخت و ساز بهینه سازی شده برای یادگیری ماشین بهره مند شوند.

شرکت های مدولار طرح بندی های مختلف، گزینه های پلان طبقه و سایر ویژگی ها را ارائه می دهند. برخی از این شرکت های برتر عبارتند از:

– شرکت ساختمانی مدولار پیش ساخته تجاری پناهگاه ماهواره ای

– شرکت ساختمانی مدولار پیش ساخته تجاری ونگارد

– شرکت ساختمان پیش ساخته تجاری مدولار وستا

– شرکت ساختمانی مدولار پیش ساخته تجاری سیستم های موبایل تجاری

سهم بازار ساخت‌وساز مدولار جهانی در سال 2020 حدود 84.4 میلیارد دلار بود. طبق بررسی Great Research Review، انتظار می‌رفت که بین سال‌های 2021 تا 2028 با CAGR 6.4 درصد افزایش یابد. افزایش زیرساخت‌های تجاری و تقاضا برای سرمایه‌گذاری مسکونی تاثیر زیادی داشته است. تاثیر بر رشد

6. ماینینگ کنترل از راه دور
اپراتور جرثقیل با استفاده از کنترل از راه دور در محل
پیشرفت های اخیر در ماشین آلات ساختمانی شامل کابین یا کابین با تجهیزات کنترل دیجیتال است. عملیات ماشین آلات سنگین در اعماق معادن اکنون از یک موقعیت امن در بالای زمین قابل انجام است. ویژگی فوق کارگران را در برابر محیط های خطرناک زیرزمینی محافظت می کند.

اکثر سازندگان ساختمانی از فناوری کنترل از راه دور در ماشین آلات ساختمانی استفاده می کنند. نمونه هایی از ماشین های تحت تعقیب عبارتند از XMCG RC Construction Excavator، Zoomlion RC Excavator و Sany RC Excavator. طبق گزارش Businesswire، پیش‌بینی می‌شود که بازار جهانی ماشین‌آلات ساخت‌وساز مستقل از 10.02 میلیون دلار در سال 2021 به 18.53 میلیون دلار در سال 2026 با CAGR 11.8٪ افزایش یابد.

7 بلاک چین


این روشی برای ثبت اطلاعات با کاربردهای گسترده در ساخت و ساز و مدیریت پروژه است. هدف اصلی بلاک چین افزایش کارایی پروژه است. کارگران ساختمانی از داده های رمزگذاری شده ایمن، اطلاعات پروژه غیرمتمرکز و داده های مقیاس پذیر برای هر پروژه بهره مند خواهند شد.

بازیگران اصلی در صنعت ساخت‌وساز، زنجیره بلوکی را با مدل‌سازی اطلاعات ساختمان ترکیب می‌کنند تا جنبه‌های مبتکرانه پروژه‌های ساختمانی را ایجاد کنند. برخی از شرکت های شریک که زنجیره بلوکی را برای تولیدکنندگان ماشین آلات ساختمانی عرضه می کنند عبارتند از Andersen Inc، ScienceSoft، Techracers، Ripple Labs Inc و LeewayHertz. انتظار می رود درآمد بلاک چین در صنعت ساخت و ساز با CAGR 41.4 درصد افزایش یابد. بر اساس آنچه توسط Research and Markets گزارش شده است، این رقم از 390.6 میلیون دلار در سال 2019 کاهش یافت و برآورد می شود که در سال 2025 به 4418.3 میلیون دلار برسد.

8. سیستم های شیب کنترل شده
هدف ارائه یک سیستم کنترل پیشرفته سه بعدی بدون کابل یا دکل های خارجی است. خریداران از در دسترس بودن ابزارهای ساخت و ساز دقیق خارج از ماشین مانند مکان یاب های زیرزمینی، لیزرهای لوله، لیزرهای دوار و سطوح اتوماتیک و الکترونیکی بسیار سود خواهند برد. این باعث کاهش هزینه ها و کاهش خطرات سرقت یا آسیب به تجهیزات ساختمانی می شود.

سازندگان تجهیزات اصلی با ارائه دهندگان فناوری مانند Topcon و Trimble در ارتباط هستند. آنها می توانند محصولاتی با درجه کنترل شده ایجاد کنند که مکمل ماشین آلات ساختمانی هستند. محصولات نهایی شامل سیستم های کنترل گرید خودکار در موتور گریدر، بولدوزر و بیل مکانیکی می باشد. طبق گزارش Markets and Markets، سهم بازار جهانی از 4.5 میلیون دلار در سال 2022 به 6.5 میلیون دلار در سال 2027 در CAGR 7.7 درصد تخمین زده شد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۴۰:۴۳ توسط:مجتبی موضوع: نظرات (0)