رهاورد دانش رهاورد دانش .

رهاورد دانش

تعمیر واشر DIY و تنظیم درب یخچال

جایگزینی لوازم خانگی با وسایل نو حتی برای طبقه متوسط ​​نیز یک مشکل است. نمایندگی تعمیرات یخچال در اصفهان یخچال یک عنصر نسبتاً گران قیمت و مهم در هر آشپزخانه ای است. توزیع آن می تواند هم بر بودجه و هم بر وضعیت اخلاقی خانواده تأثیر جدی بگذارد.

تعمیر واشر DIY و تنظیم درب یخچال


چرا درب یخچال بسته نمی شود
چگونه درب کج یخچال را سریع تنظیم کنیم؟
تعویض مهر و موم کارخانه در یخچال؟
چگونه لاستیک در درب یخچال؟
بعد از کار
شایع ترین آسیب، تاب برداشتن درب و درزگیر است. نحوه حل این مشکلات در این مقاله مورد بحث قرار خواهد گرفت.

تعمیر واشر DIY و تنظیم درب یخچال

تعمیر سیل درب یخچال DIY - نحوه تعویض لاستیک و تنظیم درب
مهر و موم درب یخچال

چرا درب یخچال بسته نمی شود

چندین توضیح برای این وجود دارد. بررسی بصری درب می تواند علت را مشخص کند. آسیب فیزیکی، تغییر شکل درب (خروج، اعوجاج فلز، نه بست) که به دلیل آن درب بسته نمی شود. این نوع خرابی را فقط می توان در کارگاه تعمیر کرد یا با دیگری جایگزین کرد. تنظیم فلز تغییر شکل یافته برای روکش خارجی تجهیزات در خانه بسیار دشوار است. برای این کار باید درب را به صورت جزئی کاملا جدا کرده و با ابزار برقی مخصوص از آن عبور کرده و سپس آن را دوباره سرهم کنید. انجام این کار "روی زانو" در خانه توصیه نمی شود.

بست های شل یا اعوجاج. اگر پرده های درب دارای آثار آسیب هستند یا پیچ و مهره ها (گاهی اوقات پرچ ها) محکم بسته نمی شوند - این نشانه واضحی از کج بودن در است. از بین بردن آن در منزل توسط فرد امکان پذیر است.
واشر پوسیده، گیر کرده یا ترک خورده نیز دلیل این مشکل است. پس از بررسی واشر لاستیکی در اطراف محیط، می توانید محل مشکل را پیدا کنید. اگر پس از کمی فشار یا کشیدن لاستیک، درزگیر خرد شد یا شروع به افتادن کرد، وقت آن است که شروع به تعویض آن کنید.
تعمیر سیل درب یخچال DIY - نحوه تعویض لاستیک و تنظیم درب
تعویض مهر و موم درب یخچال

چگونه درب کج یخچال را سریع تنظیم کنیم؟

پرده های یخچال بخش بسیار دشواری هستند. آنها با استفاده از پین به صفحه درب متصل می شوند. برای برداشتن درب و دسترسی به گل میخ های نصب، یخچال را در کنار پرده ها قرار دهید. شما نمی توانید آن را روی دیوار پشتی قرار دهید - این احتمال وجود دارد که به لوله های نازکی که پارچه را برای خنک شدن هدایت می کنند آسیب برساند. این مملو از عواقب جدی است.

پس از بررسی قسمت پایین، به راحتی می توان به پیچ های کوچکی که پرده پایینی درب را متصل می کند، توجه کرد. هنگامی که آن را جدا کردید، می توانید به معنای واقعی کلمه در را از شکاف بالایی بیرون بکشید. پس از آن، پیچ ها (کمتر پیچ های خودکار یا پرچ ها) روی پرده بالایی دسترسی آزاد دارند. گاهی اوقات آنها را با یک پوشش پلاستیکی می بندند - به راحتی می توان آن را با چاقو جدا کرد و پس از اتمام تعمیر، در جای خود قرار دارد.

واکنش پرده کاملاً به سادگی تعیین می شود - اگر پرده از یک طرف به طرف دیگر حرکت کند ، بچرخد یا ضربه ای وارد کند ، باید با یک بار کوچک سفت یا حتی جایگزین شود. پین ها و ترک های خمیده - نشانه ساییدگی روی قطعه - باید یک مورد جدید خریداری شود.

پیچ و مهره - لازم است پرده ها را در یک سطح (90 به سطح پایین تر در راستای پرده پایین) قرار دهید و با کلید محکم کنید. گاهی اوقات از یک واشر نازک برای تقویت ساختار استفاده می شود که اجازه نمی دهد پیچ ​​شل شود.
پیچ های خودکار - یک روش مشابه، فقط در اینجا به یک پیچ گوشتی با شکاف مستقیم یا متقاطع نیاز دارید.
پرچ‌ها مشکل بزرگ‌تری هستند. آنها را می‌توان با استفاده از مجموعه‌ای از ابزارهای خاص که شبیه پانچ مرکزی برای فلز هستند، پرچ کرد. در صورت امکان، پرچ های قدیمی را با پیچ یا پیچ و مهره تعویض کنید. به این ترتیب می توانید به سرعت درب را تعمیر کنید و به کیس یخچال آسیبی نرسانید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۹:۳۷ توسط:مجتبی موضوع: نظرات (0)