رهاورد دانش رهاورد دانش .

رهاورد دانش

کدام یخچال را انتخاب کنم؟

Skousen به شما مشاوره می دهد
یخچال فقط یک یخچال نیست. نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان این بخش مهمی از آشپزخانه است که قلب خانه است. یخچال غذا را تازه نگه می دارد که برای سلامتی، شادی و انرژی ما مهم است. هم برای نوجوانان گرسنه، زن و شوهر، انگشتان چرب کوچک، افراد مجرد و خانواده های پرجمعیت با فرزندان. هنگام انتخاب یک یخچال جدید باید به چند نکته توجه کرد. برای حرکت در جنگل یخچال به دست یاری نیاز دارید؟

برای انتخاب مناسب کمک بگیرید و محصولاتی را که توصیه می کنیم ببینید. در زیر تعدادی از مواردی را که باید در مورد آنها فکر کنید جمع آوری کرده ایم تا برای تصمیم گیری صحیح مجهزتر شوید.

 

در این راهنما خواهید یافت:

آیا می خواهید انتخاب را آسان کنید؟ توصیه های ما را دریافت کنید
نظرات خوب هنگام انتخاب یخچال
یخچال هایی که در تست ها بهترین هستند و مورد علاقه آنهاست
ویژگی های اضافی که ارزش در نظر گرفتن یخچال را دارد
محبوب ترین برندهای یخچال ما
آیا هنوز نیاز به مشاوره دارید؟
صفر

آیا می خواهید انتخاب را آسان کنید؟


ما کار را برای شما انجام داده ایم. در اینجا شما توصیه های ما را دریافت می کنید، که مناسب شما، زوج و خانواده دارای فرزند است.

اگر ترجیح می‌دهید خودتان به یک سفر اکتشافی بروید، می‌توانید به «بررسی‌های خوب هنگام انتخاب یخچال» بروید.

یخچال برای شما
یخچال برای زوجین
یخچال برای خانواده های دارای فرزند


نظرات خوب هنگام انتخاب یخچال


چه نوع یخچالی نیاز دارید؟
انواع مختلفی از یخچال وجود دارد. یخچال ایستاده دارای جلوی مخصوص به خود است و توسط پانل های جانبی محصور شده است، در حالی که یخچال یکپارچه باید دارای یک درب کابینت در جلو باشد تا ظاهری محتاطانه در آشپزخانه داشته باشد. اگر می خواهید زندگی و رنگ را به آشپزخانه بیاورید، یک یخچال رترو راه حل است. یخچال های کوچکی نیز وجود دارد که برای قرار دادن در یک اتاق اضافی، در اتاق سرگرمی یا در گاراژ عالی هستند. در عین حال اگر فضایی برای یک یخچال بزرگ در آشپزخانه ندارید، می تواند راه حل خوبی باشد. برای علاقه مندان به شراب، یخچال هایی وجود دارد که مخصوصاً برای نگهداری شراب مناسب هستند.

انواع مختلف یخچال را اینجا ببینید

یخچال
صفر
دما در یخچال چگونه باید توزیع شود؟
خنک کننده تهویه شده: یخچال با فرستادن هوای سرد به اطراف غذا را سرد نگه می دارد. اگر هوا راکد باشد، احتمال یخ زدن کالاها در برخی از قسمت‌های یخچال وجود دارد، در حالی که سایر قسمت‌های یخچال خیلی داغ هستند. خنک کننده تهویه شده هوا را به گردش در می آورد، بنابراین دمای یکنواخت و یکنواخت همیشه در سراسر یخچال حفظ می شود. این عملکرد به ویژه در یخچال های بزرگ خوب است، زیرا در اینجا فاصله بیشتری بین عنصر خنک کننده و غذا وجود دارد. این عملکرد همچنین از ایجاد یخ زدگی روی عنصر خنک کننده جلوگیری می کند.

یخچال های با خنک کننده تهویه را اینجا ببینید

چقدر پول و CO2 باید هزینه مصرف انرژی داشته باشد؟
انرژی: با یک کلاس انرژی خوب می توانید در دراز مدت پول زیادی را ذخیره کنید. علاوه بر رده انرژی، می توانید به مصرف انرژی سالانه بر حسب کیلووات ساعت (کیلووات ساعت) نیز نگاه کنید که می توانید آن را روی برچسب انرژی روی یخچال بیابید. در 1 مارس 2021، یک برچسب انرژی جدید از اتحادیه اروپا ارائه شد. مقیاس انرژی قدیمی به طور مداوم در حال حذف شدن است. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد برچسب انرژی جدید بر روی یخچال بخوانید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۲۴:۲۴ توسط:مجتبی موضوع: نظرات (0)