رهاورد دانش رهاورد دانش .

رهاورد دانش

یخچال های داخلی:

یخچال توکار زیر پیشخوان
یخچال توکار 1 در (با محفظه فریزر)
ترکیب یخچال فریزر توکار (= 2 در) نمایندگی تعمیر یخچال سیلور در اصفهان
یخچال ساید بای ساید توکار (چپ: انجماد، راست: خنک کننده) + یخچال درب فرانسوی (2 در و یک کشو)
ترکیب یخچال فریزر ایستاده Whirlpool با NoFrost، میوه و سبزیجات تا 15 روز در FreshBox تازه می‌ماند.
عکس: ترکیب یخچال فریزر ایستاده Whirlpool با NoFrost، میوه و سبزیجات تا 15 روز در FreshBox تازه می مانند
3 – ابعاد و ظرفیت یخچال
محتویات و ابعاد ترکیب یخچال یا یخچال فریزر مستقل یا توکار جدید شما تا حدی با این موارد تعیین می شود: تعداد هم خانه ها، چند بار در هفته خرید خود را انجام می دهید، مرتب غذا سفارش می دهید و اینکه آیا تا به حال بیرون غذا می خورید یا خیر.

محتوای مورد نیاز یخچال برای یک خانواده:

100-150 لیتر - برای 1-2 نفر
150-250 لیتر - برای 3-4 نفر
250> لیتر - برای 5 نفر یا بیشتر
نمونه هایی از انواع و اندازه های یخچال:

یک یخچال رومیزی مستقل 85 سانتی متر ارتفاع و 60 عرض استاندارد دارد. ارتفاع یخچال زیرسازی 82 سانتی متر و عرض آن بین 55 تا 60 سانتی متر است.
یخچال توکار 1 در دارای اندازه های مختلف (مانند ارتفاع 88، 102، 140، 158، 178 سانتی متر) با عرض استاندارد 55-60 سانتی متر می باشد. یخچال 1 درب مستقل دارای عرض یکسان است و ارتفاع آن بین 75-190 سانتی متر متغیر است.
یک یخچال فریزر مستقل با ارتفاع بین 90 تا 203 سانتی متر و عرض 50 تا 80 سانتی متر موجود است. ترکیب یخچال فریزر داخلی استاندارد 158 یا 178 سانتی متر ارتفاع و 55-60 سانتی متر عرض است.
یخچال ساید بای ساید توکار و یخچال فرنچ Door دارای ارتفاع استاندارد 178 سانتی متر و عرض 70-100 سانتی متر می باشد. این ابعاد یخچال ممکن است متفاوت باشد. این امر در مورد یخچال های آمریکایی مستقل با ارتفاع بین 150 تا 190 سانتی متر و عرض 70 تا 100 سانتی متر نیز صدق می کند.
4 – سیستم لولای در
با یخچال توکار، یخچال فریزر توکار و فریزر توکار، می توانید از بین 2 سیستم نصب درب یکی را انتخاب کنید: نصب درب کشویی و نصب درب درب.

برچسب انرژی 2021: یخچال برچسب انرژی جدید، ترکیب یخچال فریزر و فریزر
عکس: برچسب انرژی 2021: یخچال برچسب انرژی جدید، ترکیب یخچال فریزر و فریزر
5 – یخچال برچسب انرژی
مصرف انرژی یخچال جدیدترین یخچال ها همیشه کمتر از نسل های قبلی است و این خبر فوق العاده ای برای لوازم آشپزخانه ای است که 24 ساعته است! مصرف انرژی کمتر در یخچال پایدار است و در هزینه های انرژی صرفه جویی می کند.

با یک مربی آشپزخانه بحث کنید که پایدارترین انتخاب برای یخچال شما در خانه شما چیست. تمام اطلاعات در مورد کارایی انرژی یخچال و موارد دیگر را می توان در برچسب انرژی ترکیب یخچال، فریزر و یخچال فریزر یافت.

یخچال AEG با کشوی LongFresh
عکس: یخچال AEG با کشوی LongFresh
6- عملکرد یخچال
هرگز یخچال مستقل یا داخلی خود را با عملکرد NoFrost یخ زدایی نکنید و در مصرف انرژی صرفه جویی کنید! غذای شما برای مدت طولانی تری در یخچال با منطقه(های) تازه تازه می ماند.

تمامی محصولات مانند پنیر، سبزیجات، میوه ها و سس ها جایگاه خاص خود را با مناطق دمایی متفاوت در یخچال دارند. به لطف مناطق تازه در یخچال، غذای کمتری دور ریخته و پول کمتری خرج می کنید.

یک یخچال صفر درجه در آشپزخانه پایدار شما دارای یک منطقه صفر درجه برای ماهی و گوشت است. با خنک کننده فوق العاده، خنک کردن مواد غذایی جدید شما بسیار سریع است. آیا قبلاً یخچال آمریکایی درب درب را می شناسید؟ از طریق یک در کوچک یا یک درب بیرونی خاص، می توانید به سرعت چیزی را از یخچال بزرگ خود بردارید بدون اینکه سرمای زیادی فرار کند.

برای اطمینان از کارکرد بهینه و کم مصرف انرژی یخچال و نگهداری صحیح مواد غذایی و نوشیدنی‌ها، برخی از یخچال‌ها وقتی درب یخچال (بیش از حد) باز است، زنگ هشدار خاموش می‌شود.

7 – آشپزخانه هوشمند با یخچال هوشمند


با یک یخچال هوشمند، می توانید دمای مناطق مختلف تازه و محفظه فریزر را از تبلت و تلفن هوشمند خود کنترل کنید.

حتی یخچال های دارای دوربین نیز در دسترس هستند. لیست خرید دیگر لازم نیست، فقط در حین خرید به داخل یخچال نگاه کنید!

هر چه کمتر درب یخچال را باز کنید، هوای سرد کمتری خارج می شود. به این ترتیب می توانید به راحتی در هزینه های انرژی خود صرفه جویی کنید!

8 – میزان صدای یخچال
یک یخچال به طور مداوم کار می کند و صدا ایجاد می کند.

میزان نویز روی برچسب انرژی یخچال درج شده است. خوب به آن نگاه کنید و یخچال ها را مقایسه کنید، زیرا صدای زیاد یخچال در طول روز می تواند آشپزخانه را آزار دهد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۴۸:۰۲ توسط:مجتبی موضوع: نظرات (0)