رهاورد دانش رهاورد دانش .

رهاورد دانش

یخچال من به اندازه کافی سرد نمی شود. چه اشکالی دارد؟

در بسیاری از موارد، یخچال به اندازه کافی سرد نمی شود، تعمیر یخچال هیمالیا در اصفهان زیرا گردش هوا در اطراف یخچال گازی به اندازه کافی خوب نیست. اطمینان حاصل کنید که فواصل ایمنی ذکر شده در دفترچه راهنمای کاربر یخچال خود را رعایت کرده اید.

اگر یخچال زیر میز کار آشپزخانه قرار می گیرد، نصب چنین توری تهویه ای در میز کار آشپزخانه مهم است.

بررسی کنید که ترموستات روی حداکثر تنظیم شده باشد و وقتی ترموستات را از حداکثر به حداقل می‌چرخانید، شعله تغییر اندازه می‌دهد.

اگر مدتی است که از یخچال استفاده نشده است، توصیه می کنیم حداقل 5-6 ساعت آن را وارونه بگذارید و سپس حداقل 2-3 ساعت آن را زیر و رو کنید تا دوباره کمد را روشن کنید. خنک‌سازی معمولاً پس از 1-2 ساعت شروع می‌شود. ممکن است یک دوشاخه هوا تشکیل شده باشد که خنک کننده را مسدود می کند. با وارونه کردن کابینت، دوشاخه هوا شل می شود.

به طور کلی، مهم است که هوای اتاق را در نظر داشته باشید، زیرا یخچال پروپان را می سوزاند که به منبع هوا نیاز دارد - آنچه که به طور خاص برای یخچال شما اعمال می شود را می توان در دفترچه راهنمای کاربر یافت.

مزایای یخچال با کنترل بالا نسبت به مدل های دیگر چیست؟


یک یخچال با کنترل بالا برای کسانی که کمد زیر میز آشپزخانه دارند مناسب است. دسترسی به کنترل پنل زمانی که بالای یخچال قرار می گیرد راحت تر است.

همین استدلال برای شما که می‌خواهید کمر و زانوهای خود را نجات دهید نیز صدق می‌کند - سرمایه‌گذاری در یخچال گازی با کنترل بالا یک انتخاب پیشگیرانه است که بدن شما برای سال‌های آینده قدردان آن خواهد بود.

از طرف دیگر، اگر یخچال را بالای پیشخوان آشپزخانه قرار داده اید، یخچال گازی با پنل کنترل در پایین یخچال مناسب خواهد بود.

هنگام نصب یخچال گازی باید به چه نکاتی فکر کنم؟
اولین چیزی که باید بررسی کنید دفترچه راهنمای کاربر است. الزامات نصب در اینجا ذکر شده است.

علاوه بر این، باید از تهویه مناسب در اطراف یخچال گازی اطمینان حاصل کنید، به ویژه اینکه هوا به پشتی که مشعل در آن قرار دارد برسد.

همچنین باید اطمینان حاصل کنید که هوای گرم یخچال می تواند آزادانه و بدون موانعی مانند کمد یا قفسه بالا برود.

نکته: برای دسترسی بهتر هوا می توانید پایه های کابینت را کمی به سمت بالا پیچ کنید تا دهانه زیر کابینت کمی بزرگتر شود. در اینجا هیچ نتیجه ای وجود ندارد، چند میلی متر اضافی فقط مثبت است.

آیا می توانم یخچال گازی را زیر پیشخوان آشپزخانه قرار دهم؟
یخچال گازی شما را می توان به راحتی زیر میز کار قرار داد، اما پس از آن باید یک دهانه در پشت میز کار ایجاد کنید، جایی که هوای گرم یخچال می تواند بالا بیاید - این شبکه برای تا شدن در میز کار برای این منظور طراحی شده است. بدون این دهانه، یخچال به سرعت با مشکل خنک‌کننده مواجه می‌شود و ممکن است به دلیل تشکیل دوده زیاد، روشنایی آن دشوار شود. گردش هوا برای عملکرد خوب و ایمن یخچال بسیار مهم است!

 

چگونه باید از یخچال گازی خود نگهداری کنم؟
مشعل، الکترود و لوله را مرتباً تمیز کنید - هر چند وقت یکبار بستگی به میزان استفاده از یخچال دارد، اما هرچه بیشتر باشد بهتر! این مجموعه برس شامل دو برس است: یکی برای تمیز کردن مشعل و الکترود برس و دیگری برای جارو کردن لوله.

داخل یخچال را با آب گرم و صابون بشویید، سپس هر بار که از کابین خارج می شوید، با یک پارچه سرد و مرطوب پاک کنید.

اطمینان حاصل کنید که اطراف مشعل، یعنی پشت یخچال، تمیز است و هوای کافی دریافت می کند.

هنگام یخ زدایی فریزر، مهم است که از اشیاء تیز برای خراشیدن یخ استفاده نکنید.

یخچال من خیلی کثیف است. دارم چیکار میکنم؟
مشعل و لوله را تمیز کنید و مطمئن شوید که یخچال به اندازه کافی آزاد است تا هوای کافی به مشعل برسد. اگر اکسیژن خیلی کم باشد، کابینت می تواند دوده بگیرد و با گذشت زمان با مشکل اشتعال، سوختن و خنک شدن مواجه خواهید شد.

اگر جایی که کمد است تنگ است، آن را کمی از روی زمین بلند کنید تا هوای تازه از زیر وارد شود.

کابینت خاموش می شود وقتی آن را کم می کنم. چه اشکالی دارد؟
به احتمال زیاد تماس بد با فیوز جرقه است. فیوز احتراق در کنار مشعل قرار دارد و در هنگام کار یخچال باید با شعله در تماس باشد. اگر فیوز احتراق به اندازه کافی داغ نشود، مثلاً به دلیل تماس ضعیف، فرض می شود که شعله دیگر نمی سوزد و ترموستات جریان گاز را قطع می کند. می توانید فیوز جرقه را خودتان تنظیم کنید.

تفاوت بین احتراق باتری و احتراق پیزوالکتریک چیست؟
جرقه زن پیزو، همانطور که در یخچال های Cuisine یافت می شود، یک جرقه زن مکانیکی است که با هر بار فشار دادن دکمه، جرقه تولید می کند.

فندک های باتری، مانند فندک های موجود در یخچال های Ventus، تا زمانی که دکمه را فشار داده باشید، جرقه های زیادی تولید می کنند.

قطعات یدکی را از کجا تهیه کنم؟
ما اکثر قطعات یدکی که ممکن است برای یخچال Sunwind شما نیاز داشته باشید را داریم. برای سفارش قطعات با نزدیکترین Sunwind Hyttesenter خود تماس بگیرید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۵۱:۲۰ توسط:مجتبی موضوع: نظرات (0)