رهاورد دانش رهاورد دانش .

رهاورد دانش

مصرف روزانه پسته

پروتئین ها برای بدن شما ضروری هستند، بنابراین بدون آنها نمی تواند به درستی عمل کند. قیمت پسته احمد آقایی درجه یک

علاوه بر این، به نظر می رسد آنها تمام اسیدهای آمینه ضروری را در خود جای داده اند. اینها اجزای اساسی پروتئین ها هستند، اما، در حالی که آنهایی که منشأ حیوانی دارند، معمولا کامل هستند، آنهایی که منشا گیاهی دارند معمولاً همه اسیدهای آمینه را ترکیب نمی کنند. بنابراین گیاهخواران باید به این ماده مغذی توجه زیادی داشته باشند.

این موضوع توسط تحقیقات انجام شده توسط دانشگاه ایلینویز (ایالات متحده آمریکا) - و در کشور ما توسط دکتر رامون استروچ، مشاور خدمات داخلی بیمارستان کلینیک بارسلونا و هماهنگ کننده مطالعه در زمینه پیشگیری با تایید شده است. رژیم غذایی مدیترانه ای (Predimed) - که به این نکته اشاره کرد که پسته یک پروتئین کامل است مانند کینوا، نخود و سویا.

آنها به شما کمک می کنند با کلسترول "بد" مبارزه کنید و از قلب خود مراقبت کنید
سلامت قلب.
پسته غذایی است که می تواند سلامت قلب و عروق را بهبود بخشد.

همانطور که اطلاعات خود وزارت بهداشت اشاره می کند، این آجیل حاوی مقدار زیادی چربی های اشباع نشده با غالب اسید اولئیک است که به کاهش سطح کلسترول تام، کلسترول LDL (بد) و تری گلیسیرید و همچنین فشار خون کمک می کند.


به این اضافه می شود که آنها حاوی کلسترول نیستند و دارای سطوح پایین چربی اشباع هستند. این خواص به کاهش خطر بیماری های قلبی عروقی کمک می کند، که ویتامین E، اسید فولیک و فیتوسترول ها نیز در آن نقش دارند.

یک تحقیق در سال 2007 نشان داد که "رژیم غذایی متشکل از 15٪ کالری به شکل پسته در طی یک دوره 4 هفته ای ممکن است به طور مطلوب برخی از پروفایل های چربی را در افراد مبتلا به کلسترول خون متوسط ​​بهبود بخشد و ممکن است خطر بیماری عروق کرونر قلب را کاهش دهد."

غذای خوبی برای مغز شماست

اجازه ندهید این کلمات در لحظه ورود از مغز شما خارج شوند.
اجازه ندهید این کلمات در لحظه ورود از مغز شما خارج شوند.
بر اساس تحقیقات دانشگاه استرالیای جنوبی، پسته نیز مانند سایر مغزها با عملکرد شناختی بهتر مرتبط است.

یافته ها نشان داد که مصرف آجیل بیش از 10 گرم با نمره شناختی بالاتر یا 40 درصد کمتر احتمال داشتن عملکرد شناختی ضعیف مرتبط است.

پسته دارای مقادیر قابل توجهی فسفر و پتاسیم است، مواد معدنی مرتبط با سلامت روان.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۵۶:۵۵ توسط:مجتبی موضوع: نظرات (0)