رهاورد دانش رهاورد دانش .

رهاورد دانش

نحوه تعویض درب یخچال یخچال فریزر بکو

اگر نیاز به تعویض درب یخچال بکو آسیب دیده دارید یا جهت باز شدن آن را برعکس می کنید، تعمیرات یخچال هیمالیا در اصفهان ما آموزش های دقیقی را برای شما گام به گام در هر مرحله از عملیات راهنمایی می کنیم. با گذشت زمان، ممکن است متوجه بازی در سیستم باز شدن یخچال فریزر خود شوید. به عنوان مثال، درب دیگر مستقیم نیست، دیگر به درستی باز یا بسته نمی شود. اگر می خواهید جهت باز شدن درب را نیز تغییر دهید، مقاله دیگر ما را ببینید که به جزئیات بیشتری در مورد برداشتن و تغییر موقعیت لولاها و سیستم باز کردن می پردازد.

 

اول به ایمنی توجه کنید!
به یاد داشته باشید که قبل از شروع هر گونه تعمیر، دستگاه خود را جدا کنید.

آنچه شما نیاز خواهید داشت:

پیچ گوشتی تخت کوچک
پیچ گوشتی تخت استاندارد
پیچ گوشتی Torx 25 (اختیاری)
هشدار: قبل از انجام این تعمیر، مطمئن شوید که درب یخچال فریزر را از تمام وسایل خالی کرده اید.

درب یخچال را بردارید


برای شروع، ابتدا باید لولای بالایی را از درب یخچال جدا کنید. برای این کار، در یخچال را باز کنید و پیچ گوشتی تخت کوچک را در وسط سمت چپ درب لولا قرار دهید. سپس می توانید پوشش لولا را باز کرده و آن را در امتداد لولا بکشید تا کاملاً جدا شود. سپس می توانید به دو پیچ لولا دسترسی داشته باشید و با استفاده از یک پیچ گوشتی با تیغه صاف یا پیچ گوشتی Torx 25 اگر یکی دارید آنها را بردارید. در طول این عملیات، مهم است که اطمینان حاصل شود که درب یخچال ساپورت می شود تا پس از برداشتن پیچ ها سقوط نکند.

پس از برداشتن پیچ ها، باید درب یخچال را به سمت بیرون کج کنید تا زمانی که لولا از دستگاه جدا شود. سپس می توانید لولا را بلند کنید. باز هم مطمئن شوید که درب یخچال در این مرحله ساپورت می شود تا نیفتد. پس از آزاد شدن لولا، درب یخچال را از لولای مرکزی جدا کرده و آن را نیز کنار بگذارید.

 

انتخاب درب جایگزین مناسب
در صورتی که نیاز دارید درب یخچال خود را با درب جدید تعویض کنید، مطمئن شوید که شماره مدل را در داخل دستگاه خود دارید. اگر مطمئن نیستید چه کاری باید انجام دهید، به راهنمای گام به گام ما در اینجا نگاهی بیندازید که به شما کمک می کند شماره مدل را پیدا کنید و توضیح دهید که به دنبال چه هستید. به عنوان مثال، با یک عکس از پلاک، به وب سایت ما eSpares.fr بروید تا با انتخاب برند خود و سپس شماره مدل، قطعه مناسب را دریافت کنید. اگر شک دارید، از مشاوره با نماینده خدمات مشتری در پیوند اختصاصی شک نکنید.

 

در را دوباره سر جای خود قرار دهید
اکنون زمان آن است که درب خود یا جایگزین خود را در جای خود قرار دهید. قبل از شروع، مطمئن شوید که لولا و پیچ ها آماده و در دسترس هستند.

درب یخچال جایگزین را بالا ببرید و سوراخ پایین سمت راست را با پین لولای مرکزی تراز کنید. درب یخچال را در جای خود قرار دهید، اما مطمئن شوید که پس از انجام این کار، آن را نگه داشته و در جای خود نگه دارید. درب هنوز درست نشده است و نمی‌خواهید خطر افتادن آن و ایجاد آسیب را تهدید کنید.

در حالی که در یخچال همچنان پشتیبانی می شود، می توانید لولای بالایی را وارد کرده و دوباره با استفاده از پیچ گوشتی تیغه تخت یا پیچ گوشتی Torx 25 محکم کنید. در نهایت، پوشش لولا را بردارید، آن را روی لولا بکشید و آن را در جای خود قرار دهید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۴۷:۱۱ توسط:مجتبی موضوع: نظرات (0)