رهاورد دانش رهاورد دانش .

رهاورد دانش

چگونه یخچال خود را انتخاب کنیم؟

راهنمای خرید
آیا به دنبال یخچال نو ... با فریزر یا بدون فریزر هستید؟نمایندگی تعمیر یخچال بوش در اصفهان  در هر صورت، شما از انتخاب غافل خواهید شد و مهمترین چیز این است که مدلی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد. چگونه یخچال مناسب را انتخاب کنیم؟ ما به شما کمک می کنیم تا انتخاب خود را انجام دهید!

راهنمای گام به گام شما
کدام مدل یخچال را انتخاب کنیم؟
ویژگی هایی که باید در نظر گرفته شود
مقایسه برندهای یخچال
سوالات متداول (سؤالات متداول)
کدام مدل یخچال را انتخاب کنیم؟
یخچال ترکیبی (2 در)
اکثر خانواده ها دارای یک یخچال دو در هستند که در آن یخچال و فریزر در دو محفظه مجزا روی هم قرار گرفته اند.

با یک تاپ ترکیبی، قسمت فریزر در بالا قرار دارد.
با ته ترکیبی، در زیر آمده است. این آخرین مدل که در بلژیک رایج ترین است، ما آزمایشات خود را به ویژه بر روی این نوع دستگاه متمرکز می کنیم. ته کامبی عموماً دارای محفظه فریزر بزرگتری نسبت به کامبی تاپ است، اگرچه در مقایسه با وجود کشوها فضای کمی را از دست خواهید داد.


یخچال توکار یا یکپارچه (1 یا 2 در)


اگر می خواهید یخچال شما کاملاً در آشپزخانه شما قرار بگیرد، باید یک مدل توکار یا توکار را انتخاب کنید. برخلاف مدل های ایستاده، یخچال های توکار باید در یک طاقچه قرار بگیرند و دارای سیستم تهویه خاصی باشند.

مدل های توکار زیر مجموعه ای از یخچال های توکار هستند: آنها علاوه بر اینکه در مبلمان ادغام می شوند، با پوشاندن قسمت جلویی که با بقیه آشپزخانه همخوانی دارد، با دکور ترکیب می شوند. این نوع یخچال برای افرادی که به زیبایی آشپزخانه خود اهمیت می دهند مناسب است، زیرا باعث می شود تا ضمن بهینه سازی فضا، هماهنگی خاصی در دکوراسیون حفظ شود. در اغلب موارد، انتخاب روی مدلی با دری به ارتفاع 122 سانتی‌متر است، حتی اگر مدل‌های دیگر مانند مدل‌های ته ترکیبی 178 سانتی‌متری یا مدل‌های کوچک‌تر 82 سانتی‌متری (مثلاً تحت برنامه کاری) نیز قابل فرورفتگی باشند. نقطه ضعفی که از جدیدترین انتخاب مدل های 178 سانتی متری پدیدار می شود این است که عملکرد انرژی باید بهبود یابد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدل های داخلی، به فایل اختصاصی ما به این موضوع مراجعه کنید.

یخچال رومیزی (1 درب)
مدل های به اصطلاح رومیزی نیز وجود دارد که حداکثر ارتفاع آنها 90 سانتی متر است. آنها دری در ارتفاع میز کار دارند و می توانند فریزر داشته باشند. اینها اغلب به عنوان یخچال دوم استفاده می شوند یا در یک اتاق خوابگاه قرار می گیرند.

یخچال آمریکایی (2 یا 3 دری)
اگر خانواده شما متشکل از 4 یا 5 نفر است و اگر آشپزخانه به اندازه کافی بزرگ دارید، می توانید یک مدل به اصطلاح آمریکایی را انتخاب کنید که در آن یخچال و فریزر در کنار هم قرار گرفته اند و هر کدام یک در جداگانه دارند. کناری").)

• یخچال ساید بای ساید واقعی آمریکایی معمولاً 178 سانتی متر ارتفاع دارد و عرض کلی آن 90 سانتی متر است و قسمت فریزر باریک تری در سمت چپ دارد. عیب آن این است که گاهی اوقات به دلیل یخ ساز یا آب پخش کننده فضای خود را از دست می دهید.

• نوع اروپایی از دو قسمت مجزا با عرض یکسان 60 سانتی متری تشکیل شده است که در کنار هم قرار گرفته اند تا یک کل متقارن را تشکیل دهند.

• نوع "درب فرانسوی" اصل ترکیبی پایین و یخچال ساید بای ساید آمریکایی را ترکیب می کند. قسمت بالایی دارای یک محفظه یخچال به عرض حدود 90 سانتی متر با دو درب باز کننده مرکزی است، در حالی که قسمت پایین محفظه فریزر با یک یا دو کشو (یا یک پانل جلویی که در پشت آن دو کشو وجود دارد) قرار دارد.

COMPARATORTest Achats 40 مدل یخچال را مقایسه کرده است تا به شما در انتخاب خود کمک کند
به دنبال بهترین یخچال ترکیبی هستید؟
ما بیش از 40 یخچال فریزر پایین را آزمایش کرده ایم.

نتایج آزمون را ببینید

ویژگی هایی که باید در نظر گرفته شود
ابعاد و ظرفیت
ارتفاع و عرض یخچال ها
اگر به دنبال یک یخچال کوچک برای اتاق خوابگاه یا تکمیل یک آشپزخانه کوچک هستید، بهتر است یک یخچال «رومیزی» را انتخاب کنید. از آنجایی که هدف ما بهینه سازی فضا است، توجه به اندازه گیری ها قبل از خرید اهمیت بیشتری دارد! این یخچال های کوچک ابعادی بین 50 تا 55 سانتی متر عرض و بین 80 تا 90 سانتی متر ارتفاع دارند.

ظرفیت - یخچال - ابعاد - تست مقایسه - خرید

ظرفیت یخچال
ظرفیت یخچال یا فریزر بر حسب لیتر بیان می شود. از خرید وسیله ای خیلی بزرگ که بیهوده انرژی زیادی مصرف می کند، اما نه خیلی کوچک، خودداری کنید، زیرا هوا باید بتواند بین غذاها گردش کند تا خنک کننده خوب تضمین شود.

برای یک خانواده 2 یا 3 نفره، یخچال ترکیبی مطمئنا کافی خواهد بود. از طرف دیگر، اگر خانواده شما 6 نفر یا بیشتر داشته باشد، ممکن است b داشته باشید


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۲۵:۰۶ توسط:مجتبی موضوع: نظرات (0)