رهاورد دانش رهاورد دانش .

رهاورد دانش

صنایع کناف و استفاده از ساخت خودکار

راه حل های اعمال شده در نوآورانه ترین بازارها نیز می توانند با موفقیت در لهستان اعمال شوند. لیست قیمت اینورتر ال اس سیلسیا پایین، جایی که مدرن ترین کارخانه کناف در آن قرار دارد، به لطف دانشگاه علم و فناوری Wrocław، دارای زیرساخت تحقیقاتی عالی است. این منطقه همچنین به کارخانه‌های تولید گرانول EPP (مواد مورد استفاده برای قالب‌گیری تزریقی قطعات خودرو و محصولات خودرو EPP) دسترسی دارد و از نزدیکی کارخانه‌های خودروسازی در آلمان و جمهوری چک بهره می‌برد. صنایع کناف متعهد به ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان خود است: همکاری برای ارائه منافع متقابل در نظر گرفته شده است و رویکرد مشارکت موفقیت طولانی مدت را تضمین می کند.

کارخانه قطعات خودکار خودکار در WROCŁAW
کارخانه در Wroclaw.
کارخانه در Wroclaw.
"صنایع کناف" Wrocław یک کارخانه خودکار است که از آخرین روندهای بازار استفاده می کند. تمام نوآوری های موجود به سرعت در عمل پیاده سازی می شوند. باید به ID Lab® اشاره کرد - یک نوآوری در توسعه فناوری پردازش پلاستیک برای بخش خودرو، بر اساس تحقیق، مشاهده، آزمایش و همکاری با مشتری. ID Lab® به تامین کنندگان و مشتریان اجازه می دهد تا به راحتی طراحی مدل های خود را ارزیابی کرده و آنها را در عمل آزمایش کنند. این امر مستلزم بهبود کارایی، اقدامات طرفدار محیط زیست (به عنوان مثال، استفاده از موادی که به محیط زیست احترام می‌گذارند و بهبود بهره‌وری انرژی در تولید) یا کاهش قابل‌توجه در «زمان به بازار» ارائه‌شده توسط راه‌حل‌های سه بعدی. کیفیت بالا. در نهایت، این به توانایی انطباق فوری با واقعیت بازار، بهبود تصویر برند، کاهش هزینه ها و حل خلاقانه هر مانع مربوط به انطباق با فناوری ها و راه حل های جدید در عمل تبدیل می شود.

همچنین ببینید: صنعت خودرو در لهستان: چه چیزی تولید می کنیم و مشتریان ما چه کسانی هستند؟

Knauf Industries Wrocław کارخانه ای است که آماده همکاری با رهبران بازار است. فناوری، ربات‌سازی و گشودگی به راه‌حل‌های جدید تضمین می‌کند که خدمات آنها از بالاترین کیفیت برخوردار است.

سیستم های تولید خودکار در کارخانه های خودروسازی: یک موفقیت فوق العاده برای صنعت در سراسر جهان


حال، بیایید به مدت زمانی که در اعصار گذشته برای تولید همان شی طول می کشید فکر کنیم. ما در مورد نیروی انسانی و منابع صحبت می کنیم، اما مهمتر از همه زمان برای توسعه یک راه حل جدید و پیاده سازی آن در کارخانه ها صرف شد. امروزه در این زمینه صرفه جویی زیادی صورت گرفته است. کل صنعت بسیار کارآمدتر عمل می کند. زنجیره های تامین توسعه یافته اند و مصرف کنندگان به طور فزاینده ای خواهان فناوری های جدید هستند. آنها به ویژه جذب نوآوری راه حل محصول محور هستند. یکی از پیامدهای منفی استفاده از اتوماسیون برای بهبود تولید، نیاز به جایگزینی مشاغل با ارزش افزوده کمتر با روبات‌های خودکار است. اغلب این یک انتخاب نیست، بلکه یک ضرورت است، که Industry 4.0 و راه حل های آن به ما کمک می کنند. در یک کارخانه مدرن، ربات ها مسئول مدیریت تولید، اجرای کل فرآیند، اطمینان از عدم انجام اشتباه و حفظ بالاترین سطح کیفیت با حداقل مصرف انرژی هستند. این همان چیزی است که پیشرفته ترین خطوط تولید امروزی به نظر می رسد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۰۹:۰۱ توسط:مجتبی موضوع: نظرات (0)