رهاورد دانش رهاورد دانش .

رهاورد دانش

صنعت ایمنی تجهیزات و عامل انسانی

آیا کسی هست که همه چیز را بدهد؟
ایمنی گیاه شما نمی تواند و نباید روی یک نفر بیفتد. ارائه دهنده اینورتر آیمستر ساخت کره جنوبی 2023 خیلی کمتر در یک برنامه یا شرکت واحد، یا به یک کتابچه راهنمای کاربر بستگی دارد. همانطور که می بینید، تضمین یک گیاه ایمن یک کار پیچیده است. این نیاز به استراتژی، تعهد، فرهنگ ایمنی صنعتی، تجهیزات و نرم افزار کافی دارد.

صنعت ایمنی تجهیزات و عامل انسانی


اگر هر یک از عناصر بالا وجود نداشته باشد، تقریباً مطمئن است که ایمنی صنعتی در کارخانه شما به خطر افتاده است. در مورد تجهیزات و نرم افزارها به موارد زیر نیاز دارید:

ماشین آلات در شرایط خوب.
تجهیزات ایمنی.
راهنماها
علائم نشان دهنده: مسیرهای تخلیه، مناطق خطر، مناطق امن، مناطق ممنوعه و غیره.
نرم افزار.
برنامه های موبایل
تکنولوژی به طور کلی.
هیچ شرکت یا ارائه‌دهنده‌ای وجود ندارد که بتوانید همه چیزهایی را که گیاهتان برای ایمن بودن 100 درصد نیاز دارد پیدا کنید. با این حال، شرکتی وجود دارد که نرم افزاری برای مدیریت کارگران، خطرات، خطرات و وظایف ایجاد کرده است: Prysmex


در Prysmex، هر آنچه را که برای مدیریت ایمنی صنعتی کارخانه خود نیاز دارید، پیدا خواهید کرد. ما راه حل های جامعی را برای کارخانه شما از طریق دستگاه های تلفن همراه با نرم افزار مدیریت امنیتی ارائه می دهیم.

ما در Prysmex یک رابط کاربری دوستانه و قابل تنظیم ایجاد می کنیم که تصمیم گیری در مورد ایمنی صنعتی را ساده می کند. تصور کنید بتوانید هر آنچه را که در کارخانه شما اتفاق می‌افتد در زمان واقعی و با نمای 360 درجه از تلفن همراه خود پیدا کنید.

امنیت صنعتی در تمام دستگاه های شما
ما در تلاش هستیم تا آن را تا حد امکان کاربردی کنیم. ما به شما اطمینان می دهیم که در کمتر از یک ماه، شما و همه کارگران و همکارانتان به برنامه ما مسلط خواهید شد. همچنین می توانید کاربران نامحدودی داشته باشید.

همه کارگران خود را به هم وصل کنید. متغیرها را کنترل کنید و کنترل کامل همه چیزهایی که در کارخانه اتفاق می افتد را از طریق تلفن همراه خود داشته باشید، حتی بدون اینترنت. کل تیم خود را در استراتژی یک کارخانه بدون حادثه مشارکت دهید!

شما هزینه ها را کاهش می دهید، از حوادث جلوگیری می کنید و ایمنی را در کارخانه خود افزایش می دهید. استانداردسازی فرآیندها و بهبود مستمر یکی دیگر از مزایای بزرگ آن است. فرهنگ ایمنی را تقویت کنید و همکاری را در تمام سطوح شرکت خود با پریسمکس بهبود بخشید.

نتیجه
ایمنی کارخانه شما اکنون یکی از بهترین متحدان خود را دارد: فناوری. افزودن پلت فرمی مانند Prysmex به استراتژی ایمنی صنعتی شما به شما کمک می کند فرهنگ ایمنی را در کارخانه تقویت کنید. در Prysmex ما به شما کمک می کنیم تا بهره وری کارخانه خود را به حداکثر برسانید و هزینه ها را کاهش دهید، علاوه بر این، تصمیم گیری به موقع، سریع و دقیق را ارتقا می دهید. از نظر پیشگیری از حوادث، عامل زمان بسیار مهم است. با Prysmex تمام ارتباطات و تعاملات شما در زمان واقعی است. Prysmex یک پلتفرم قابل تنظیم است.

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۲۳:۲۶ توسط:مجتبی موضوع: نظرات (0)