رهاورد دانش رهاورد دانش .

رهاورد دانش

چشم انداز رقابتی در ربات سازی

انتظار می رود پذیرش رو به رشد سیستم های ذخیره سازی نمایندگی ls در اصفهان و بازیابی خودکار در بخش خودرو باعث تقویت بازار شود.
اروپا خانه بسیاری از برندهای خودروسازی مشهور جهان مانند مرسدس، ولوو، استون مارتین، بنتلی، پورشه، لامبورگینی، فراری و غیره است. بنابراین، آلمان، فرانسه و بریتانیا کارخانه های خودروسازی زیادی دارند که به طور گسترده از راه حل های AS/RS استفاده می کنند. جلوتر از بازار باشید Exmac Automation مستقر در بریتانیا راه حل های انبارداری را برای خودروسازان بزرگ در این منطقه از جمله خودروهای استون مارتین، بنتلی، جگوار و IBC ارائه می دهد.
به گفته ACEA، اگرچه ثبت نام خودروهای سواری جدید در اروپا در مارس 2019 به میزان 3.9 درصد کاهش یافت، اما انتظار می‌رود تقاضا برای AS/RS در دوره پیش‌بینی به دلیل ادامه تولید خودرو رشد کند. و طبق گزارش سال 2020 انجمن سازندگان خودرو اروپا (ACEA)، فروش خودروهای شارژی الکتریکی در اتحادیه اروپا در سه سال گذشته 110 درصد افزایش یافته است که نشان دهنده پذیرش سریع خودروهای الکتریکی در کشورهای اروپایی است.
فروشندگان در این منطقه همچنین در تسهیلات AS/RS سرمایه گذاری می کنند که به رشد بازار کمک می کند. به عنوان مثال، در سال 2018، شرکت TTI مرکز توزیع موجود خود را در آلمان نزدیک مونیخ گسترش داد، یک انبار جدید ساخت و در یک سیستم ذخیره سازی و بازیابی خودکار سرمایه گذاری کرد. این سیستم فروشگاه خودکار، که توسط Element Logic طراحی شده است، به TTI کمک کرد تا حجم ذخیره سازی خود را بیش از سه برابر کند.


Industore، ارائه دهنده پیشرو راه حل های AS/RS در بریتانیا، دارای خط کاملی از محصولات مورد استفاده در انبارها، واحدهای ذخیره سازی کوچک و واحدهای ذخیره سازی بزرگ است. ExMac Automation، یکی دیگر از رهبران بازار در راه‌حل‌های AS/RS، سیستم‌های جرثقیل ذخیره‌سازی و بازیابی خودکار را - از مینی لودرهای با ظرفیت بالا و قفسه‌بندی گرفته تا جرثقیل‌های انبار بالا - برای بخش‌های مختلف صنعت در سراسر کشور عرضه می‌کند.
در ماه مه 2019، ICAM، سازنده ایتالیایی سیستم‌های ذخیره‌سازی خودکار، قراردادی را با Diamond Phoenix Automation برای توزیع مجموعه ماژول‌های بالابر عمودی SILO (VLM) در بریتانیا و ایرلند امضا کرد. مجموعه راه حل های ذخیره سازی عمودی SILO دارای یک سیستم بالابر عمودی مرکزی برای بازیابی خودکار اقلام است.
Robotics2.PNG

سیستم‌های ذخیره‌سازی خودکار


برای درک روندهای جغرافیایی، نمونه گزارش را دانلود کنید

بازار رباتیک انبار در اروپا به دلیل سرمایه گذاری اولیه بیشتر متمرکز شده است. تحت سلطه برخی از بازیگران اصلی مانند ABB LTD.، KUKA AG، SSI Schaefer AG، KION Group AG و KNAPP AG است. این بازیگران اصلی، با سهم بازار برجسته، بر گسترش پایگاه مشتریان خود در کشورهای خارجی تمرکز دارند. این شرکت ها از ابتکارات همکاری استراتژیک برای افزایش سهم بازار و افزایش سودآوری خود استفاده می کنند. با این حال، با پیشرفت‌های تکنولوژیکی و نوآوری‌های محصول، شرکت‌های کوچک و متوسط ​​حضور خود را در بازار با تضمین قراردادهای جدید و دسترسی به بازارهای جدید افزایش می‌دهند.

سپتامبر 2020 - ABB خانواده ربات‌های صنعتی کوچک شش محوره خود را با راه‌اندازی IRB 1300 گسترش داد تا تقاضا برای روبات‌های سریع‌تر و فشرده‌تر را که قادر به بلند کردن سریع اجسام سنگین یا بارهای پیچیده و نامنظم هستند، برآورده کند. این ربات زمان چرخه بهبود یافته را ارائه می دهد و تقریباً 60٪ سبک تر و 83٪ کوچکتر از IRB 1600 است. IRB 1300 با اندازه گیری فقط 220 میلی متر در 220 میلی متر برای استفاده در فضاهای تنگ طراحی شده است و به ربات های بیشتری اجازه می دهد در یک منطقه محدود مستقر شوند. را
سپتامبر 2020: KUKA AG ربات های بازوی مفصل افقی KR SCARA را روانه بازار کرد که بسیار فشرده هستند و در عین حال حداکثر مقرون به صرفه بودن را ارائه می دهند. فاصله این ربات 500 یا 700 میلی متر است که زمان چرخه بسیار کوتاه آن تنها 0.36 یا 0.38 ثانیه است. ربات های KR SCARA برای اتوماسیون رانندگی در بازارهای حساس به هزینه ایده آل هستند.

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۱۱:۱۰ توسط:مجتبی موضوع: نظرات (0)