رهاورد دانش رهاورد دانش .

رهاورد دانش

عملکرد انجماد در یخچال

عملکرد انجماد دستگاه ها با تعداد ستاره هایی که نشان می دهند نشان داده می شود. نمایندگی تعمیر یخچال بکو در اصفهان لطفا توجه داشته باشید که این اطلاعات را نباید با برچسب انرژی اشتباه گرفت!


ذخیره‌سازی دمای ستاره‌ها
* -6 درجه سانتی گراد به شما امکان می دهد تکه های یخ درست کنید و غذاهای یخ زده را به مدت 2 یا 3 روز نگه دارید.
** -12 درجه سانتی گراد محصولات منجمد را می توان به مدت 3 هفته نگهداری کرد.
**** از -18 درجه سانتیگراد تا -26 درجه سانتیگراد امکان انجماد وجود دارد.
***(*) از -18 درجه سانتیگراد تا -26 درجه سانتیگراد آخرین ستاره به این معنی است که دمای ذخیره سازی زیر 18- درجه سانتیگراد در طول زمان حفظ می شود.


ستاره های روی فریزر

اگر به یخچال ترکیبی، بالا یا چند دری روی می آورید، نگران نباشید: قسمت انجماد یک فریزر است. یعنی دمای داخلی 24- درجه سانتی گراد است و امکان انجماد مواد غذایی در 18- درجه سانتی گراد وجود دارد.

اما اگر به یک میز یا یک در ساده روی بیاورید، قسمت بالایی فریزر نخواهد بود، بلکه یک نگهدارنده خواهد بود - که فریزر نیز نامیده می شود. قدرت تبرید آن با توجه به ستارگانش متفاوت است: 1 ستاره به این معنی است که می تواند به -6 درجه سانتیگراد برسد. 2 ستاره، -12 درجه سانتی گراد و 3 ستاره، -18 درجه سانتی گراد. در این دما، انجماد امکان پذیر نیست: بنابراین فریزر فقط می تواند غذاهایی را که قبلاً منجمد شده اند ذخیره کند.


حفظ دمای ستاره ها

*


-6 درجه سانتی گراد


2 تا 3 روز

**


-12 درجه سانتی گراد


1 ماه

***


-18 درجه سانتی گراد


1 سال

****


-24 درجه سانتی گراد


1 سال


گزینه های مختلف یخچال

یخچال‌ها تکامل می‌یابند و تولیدکنندگان در نبوغ برای ارائه گزینه‌های جدید رقابت می‌کنند که برخی از آنها صراحتاً ضروری نیستند. در هر صورت، در صورت امکان، برای پایداری بهتر ظروف و نگهداری راحت تر، یخچال با یخ زدایی خودکار با قفسه های شیشه ای ایمنی را ترجیح دهید. در نهایت، بسته به مکان برنامه ریزی شده، بررسی کنید که درب برگشت پذیر باشد.
سوپر انجماد یا فوق انجماد

گزینه فوق انجماد یا فوق انجماد به شما امکان می دهد تا به سرعت مقدار زیادی غذا را خنک کنید. این گزینه اغلب اضافی است: بسیار نادر است که روزانه حجم زیادی از غذا را در دمای اتاق در فریزر خود قرار دهید (غذای خریداری شده معمولاً از قبل منجمد شده است). علاوه بر این، استفاده از این گزینه منجر به مصرف بیش از حد برق می شود. در ژوئن 2022، ما آن را برای 17 مدل اندازه‌گیری کردیم: مصرف بیش از حد بسته به مدل از 1٪ تا 76٪ متغیر بود و برای سه مدل از 60٪ فراتر رفت. با این قیمت، بهتر است بدون آن انجام شود، به خصوص که آزمایشات ما نشان می دهد که همیشه موثر نیست.
فوق خنک کننده یا "فوق العاده خنک"

عملکرد بر روی همان اصل گزینه فوق انجماد، همتای آن، خنک کننده فوق العاده دمای یخچال را برای 6 تا 12 ساعت کاهش می دهد. این کار برای منجمد کردن غذا نیست، بلکه برای خنک کردن سریع آن است. مفید است، به عنوان مثال، برای تازه کردن پیش غذا یا یک بطری قبل از مهمانی.
ترموستات مکانیکی یا دیجیتالی

تنظیم ترموستات دیجیتال اغلب آسان تر از چرخاندن یک دستگیره مکانیکی ساده است. گاهی اوقات ترموستات مکانیکی در داخل واحد قرار می گیرد. در این صورت فضا را اشغال می کند.
زنگ درب

هنگامی که درب برای مدت زمان مشخصی باز یا به طور نامناسب بسته می شود، یک سیگنال صوتی تولید می کند. برای کلاهک های هوایی یا خانواده هایی با کودکان مفید است.
تابع تعطیلات

این عملکرد که در برخی از یخچال‌ها وجود دارد، به منظور حفظ مواد غذایی منجمد، امکان غیرفعال کردن یخچال را در حین کارکردن فریزر فراهم می‌کند. برخی از لوازم خانگی نیز به شما اجازه می دهند تا دمای 14 درجه سانتیگراد (برای حفظ مواد غذایی مانند خردل یا تخم مرغ کافی است) را بدون تأثیر بر دمای فریزر تنظیم کنید.


یخچال های متصل: بیشتر وسایل

روند اشیاء متصل نیز بر لوازم خانگی و به ویژه یخچال ها تأثیر می گذارد. یخچال‌های متصل می‌توانند موجودی و تاریخ انقضای محصولات را بررسی کنند، در صورت مفقود شدن محصول، یک هشدار پیامکی ارسال کنند و غیره. برخی از آنها به عنوان یک پشتیبانی چند رسانه ای به یک صفحه نمایش لمسی مجهز شده اند که از جمله موارد دیگر، امکان پخش موسیقی یا جریان تلویزیون اتاق نشیمن را فراهم می کند. در ایالات متحده، برندها شروع به امضای شراکت با خرده فروشان الکترونیکی کرده اند تا کاربران بتوانند مستقیماً از یخچال خود خرید کنند. به طور مطلق، برخی از این خدمات کاربردی هستند ... اما قیمت دستگاه ها (حدود 4000 یورو) در حال حاضر بسیار بالاست. علاوه بر این، تولیدکنندگان باید ثابت کنند که می توانند با خرده فروشان الکترونیکی در هر کشور همکاری مفیدی ارائه دهند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۴۲:۴۰ توسط:مجتبی موضوع: نظرات (0)